קפד ראשו

אלי דנון
2036-01-22 01:19:00
2036-01-22 01:19:00

האנטישמיות מרימה ראש בשנים האחרונות ואת הראש הזה יש לקפד בטרם יהפוך למפלצת

פורום השואה הבינלאומי המתקיים השבוע בירושלים, שלכבודו הגיעו עשרות מנהיגים מכל רחבי תבל ובהם פוטין וסגן נשיא ארה״ב, הוא הוכחה למעמדה של ישראל בעולם.

אפשר וצריך למתוח ביקורת על נתניהו. חובה לפקוח על התנהלותו הציבורית שבע עיניים ולעקוב אחר ההחלטות שלו וטוהר המידות שלו, אבל מה ששלו-שלו. 

פורום השואה הבינלאומי ומצעד המנהיגים העולים לרגל לירושלים הוא בהחלט תמונת מראה למעמדנו הבינלאומי שהושג בעיקר הודות לאישיותו של נתניהו ומיקומו כמנהיג בעל בולטות עולמית בשורה אחת עם מנהיגים העומדים בראש מדינות הגדולות מאיתנו עשרות מונים. הוא נמנה על המנהיגים המוכרים והמוערכים בעולם.

אנו מוקסמים נוכח העליה לרגל לירושלים של מנהיגי העולם אולם אסור לנו לשכוח לרגע את האדישות של כל מדינות העולם כמעט להשמדתם של ששת מיליוני היהודים. העולם ידע ושתק .

אדישות אומות העולם כלפי הרוע האנושי הבלתי נתפס היא שצריכה להעסיק את מנהיגי העולם. התמונה הקבוצתית שלהם והמינגלינג ביניהם מעניינים כקליפת השום. השאלה היא מה הם יעשו ביום שאחרי פיזור הפורום. כיצד יאבקו באנטישמיות בארצותיהם ומה יעשו לאותן קבוצות באוכלוסיה המקדמות גזענות. 

לפורום הזה צריכה להיות המשכיות ועל הנשיא ריבלין ונתניהו לתבוע מהמנהיגים מעשים ולא הכרזות דקלרטיביות שיתאדו מיד עם המראתם מנתב״ג בחזרה לעיסוקיהם.

האנטישמיות מרימה ראש בשנים האחרונות ואת הראש הזה יש לקפד בטרם יהפוך למפלצת.

כתבות נוספות