(new)ויקטורי
מה גולשים רוצים? הכל על גוגל סרצ קונסול

מה גולשים רוצים? הכל על גוגל סרצ קונסול

 השימוש בכלי סרצ קונסול הינו עבור אלו שהבינו את החשיבות של יצירת הערך לגולשים

(צילום: Freepik)

כבעלי עסקים המתחזקים אתר אינטרנט, חשוב לכם לשמור על תנועה (טראפיק) מרובה של גולשים שלא רק ייכנסו לאתר, אלא גם ישהו בו זמן רב. הדרך לעשות זאת היא ליצור תוכן מעניין ובעל ערך מוסף שיגרום להם להישאר, לקרוא, לצפות ולספוג את המסרים שלכם. אבל איך יודעים מה מעניין את הגולשים? תכירו את סרצ קונסול (או בשמה המלא – Google Search Console), מערכת מתקדמת מבית היוצר של גוגל שמטרתה לעזור לבעלי האתרים לענות בדיוק על השאלה הזו.

איך גוגל סרצ קונסול עובד?

גוגל סרצ קונסול מאפשר לראות נתונים אודות התנועה לאתר מסוים, וכן נתונים על הופעת האתר בתוצאות מנוע החיפוש, כאשר המידע מחולק לכמה קטגוריות:

קליקים – המשמעות היא, כמה פעמים לחצו על הקישור לאתר שלנו כשהופיע בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל. ניתן להנציג את נתוני הקליקים על גבי גרף, על פי ימים או פרק הזמן המועדף.

הופעת האתר במנוע החיפוש ושאילתות – אחד הכלים הידועים לקידום אתרים במנוע החיפוש, הוא מילות מפתח (שאילתות)  וחיפוש. ישנן מילות מפתח בכל תחום שאפשר לחשוב עליו, ובעזרתן קל להגיע למוצרים, שירותים או מידע שמעניין אותנו. בעזרת הגוגל קונסול תוכלו לבדוק כמה פעמים הופיע האתר במילות החיפוש הרלוונטיות אליכם, כמה פעמים הקליקו על האתר בעקבות חיפוש של מילות מפתח, ועוד.

עמודים בעלי פוטנציאל – הכלי מסייע לכם להבין לאילו עמודים באתר שלכם אפשר להגיע באמצעות גוגל ואלו מהם בעלי פוטנציאל גבוה יותר. מידע זה מאפשר לכם לנתח טוב יותר את האתר שלכם, לתכנן באילו עמודים כדאי להשקיע יותר ואילו עושים את עבודתם כהלכה. השאיפה היא להפוך את כל האתר לבעל ערך ועניין עבור הגולשים כדי שכאמור, יישהו בו זמן רב יותר.

למה בעצם חשוב ליצור ערך עבור הגולשים?

 השימוש בכלי סרצ קונסול הינו עבור אלו שהבינו את החשיבות של יצירת הערך לגולשים; ברגע שגולש נכנס לאתר שלכם, הוא הופך ללקוח פוטנציאלי. ככל שיישאר זמן רב יותר באתר כך עולה הסיכוי שיבצע רכישה, ובמקביל מנוע החיפוש יבין שמדובר באתר בעל ערך(כזה שלא רק מנסה לקדם את עצמו), ויסייע לו לטפס במעלה תוצאות מנוע החיפוש.

נעים מאוד, שמי ליאור שפירא ואת הידע וההבנה שצברתי בכל הקשור לקידום אתרים ויצירת ערך, אני מעוניינת להעביר לך! אז גם העסק שלך צריך דחיפה קלה, אם הבנת שזה לא מספיק רק לדחוף את הגולשים לפעולת רכישה ו\או יצירת קשר, הרי שזהו הצעד הראשון לקראת הצלחה מסחררת. יחד, נבחן לעומק את המסרים והערכים שהאתר שלך מייצג ונבין כיצד להציג אותם כלפי חוץ בדרך מאוזנת ועניינית כשהמטרה היא ליצור מערכת יחסים מול הגולשים המבוססת על אמון ומקצועיות.

(new)שלומי תבלינים 18.5.20