טובים השניים

כתבי מודיעין NEWS
2037-05-06 03:11:00
2037-05-06 03:11:00

תחרות הצילום העירונית לתלמידי מודיעין הסתיימה השבוע, כאשר את המקום הראשון תפסו הפעם שני צלמים צעירים ומוכשרים

(צילום: ארטמיס ארקוש)

תחרות הצילום העירונית 'ילד.טבע.עיר', שהתקיימה זו השנה החמישית ברציפות בשיתוף פעולה בין עיריית מודיעין לסניף המקומי של החברה להגנת הטבע, הגיעה השבוע לסיומה עם הכתרת הצלמים הזוכים.

באופן נדיר, תפסו השנה את המקום הראשון שני צילומים מצטיינים, פרי המצלמה של זהר יאיר, תלמיד כיתה א' מבית הספר שיבולים, וארטמיס ארקוש מכיתה ו' בבית הספר רמון. במקום השלישי זכה סהר יאיר, מכיתה ד' אף הוא מבית הספר שיבולים. השלושה זכו במרבית הקולות של תושבי העיר שהצביעו באתר העירייה, לאחר שהתרשמו מעשרת הצילומים שעלו לשלב הגמר.

התחרות מאפשרת לילדים ובני נוער לגלות ולהתבונן על הטבע הקרוב לביתם, לצלם, כל אחד מנקודת מבטו, רגע קסום של נוף, חיות וצומח לצד אלמנטים של עירוניות.

מויש לוי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, סיכם: "ברכות לזוכי התחרות ולכל התלמידים שהתמודדו ושלחו לנו את צילומיהם היפים, אשר הוכיחו מעל לכל ספק, דרך עדשת המצלמה, שיש לנו עיר מיוחדת שניחנה בטבע מרהיב קרוב לבית, אוצר שמעט מאוד ערים יכולות להתפאר בו. אחרי השנה המאתגרת שעברנו, הטבע מקבל משמעות גדולה יותר והערכה בחשיבות השמירה עליו, בהתבוננות ובפליאה של מה שיש לנו ליד הבית, אשר תמיד מרחיבה את הלב. נתראה בשנה הבאה, בתקווה לימים טובים יותר ושגרה מבורכת". 

אביטל יוגב, מנהלת קהילת מודיעין והסביבה בחברה להגנת הטבע, הוסיפה: "ילדי מודיעין  זכו לגדול בעיר בה הטבע נמצא ממש מחוץ לבית, או מקסימום במרחק כמה דקות הליכה. מטרת התחרות היא לעודד את הילדים להתנתק מהמסכים, לצאת, להתבונן ולהתפעל מהיופי שנמצא סביבם. שמחנו לראות השנה כל כך הרבה רגעים מיוחדים של טבע, אותם קלטו הילדים בעין המצלמה. ברכות לזוכים".

כתבות נוספות