(new)ויקטורי
מרכזיה בענן – איך היא עובדת ומהם היתרונות?

מרכזיה בענן – איך היא עובדת ומהם היתרונות?

הפופולאריות של מרכזיות שפועלות על טכנולוגיית הענן גדלה משמעותית וזאת תודות לכך שאפשר לגשת לשירותים מתקדמים של טלפוניה באמצעות אפליקציה

(צילום: FREEPIKׂׂ)

מרכזיה שמבוססת על טכנולוגיית ענן, היא מרכזיה שהנתונים שלה מאוחסנים ומועברים דרך האינטרנט וזאת בניגוד למרכזיה רגילה, שהנתונים שלה מועברים דרך שרת שממוקם פיזית בארגון. בשנים האחרונות, ניתן לראות שהפופולאריות של מרכזיות שפועלות על טכנולוגיית הענן גדלה משמעותית וזאת תודות לכך שאפשר לגשת לשירותים מתקדמים של טלפוניה באמצעות אפליקציה שמותקנת על מכשירי טלפון נייחים, מכשירי טלפון סלולריים ומחשבים, מבלי להיות נוכחים פיזית בעסק או בארגון.

עובדים מרחוק

אם העובדים שלכם בחופשה, ביום מחלה, בבידוד או אפילו ביום פגישות מחוץ למשרד, הם עדיין יכולים לבצע התחברות למערכת המרכזייה וזאת על מנת לענות על צורך חיוני שיכול להתעורר פתאום ודורש את התערבותם בשל תפקידם.

יתרונות מרכזיות בענן לעסקים

הרבה ארגונים ובעלי עסקים עברו להשתמש במרכזיות בענן וזאת תודות למספר יתרונות בהם:

-הפעלה פשוטה ונוחה של שיחות ועידה.

-אפשרות לשמירת שיחות טלפון שיש להן מאפיינים רגישים.

-התנהלות עסקית נוחה, גם אם העובדים לא נמצאים פיזית בארגון או בבית העסק.

-ניתוב שיחות יעיל המבוצע לא רק בין העובדים אלא גם בין המנהלים והשלוחות השונות.

-אפשרות להתקנת תאים קוליים לכל סניף, מחלקה ושלוחה של הארגון.

-אין צורך בכבלים ויצירת תשתית. כל שצריך הוא חיבור אינטרנט וכמובן מחשב, טלפון נייח או טלפון סלולרי.

-יש אפשרות לבדוק את השיחות, את ההוצאות החודשיות, את נתוני הלקוחות ועוד.

-מעגלי המתנה ידידותיים (הלקוח מצטרף לתור קיים של לקוחות ממתינים ומקבל דיווח לגבי המיקום שלו וזמן המתנה משוער.

-מגוון תכונות מתקדמות כמו, שליחה וקבלה של פקסים, התממשקות עם תוכנות כמו אאוטלוק ועוד

האם מרכזיה בענן מסייעת לצמיחה עסקית?
התשובה היא חד משמעית – כן. עם מרכזיה בענן, ניתן לשפר משמעותית את זרימת השיחות ואת חווית המשתמשים. אלו מובילים לשביעות רצון של הלקוחות. מלבד זאת, המרכזייה כוללת גם תכונות שיכולות לסייע להגברת התפקוד של העובדים.

חיסכון בעלויות

מרכזיה בענן עובדת באמצעות תוכנה, כך שאין לכם צורך להשקיע במרכזיה פיזית ולתחזק אותה. מעבר לכך, גם אם יש בעיה עם התוכנה, צוות שירות הלקוחות יוכל לסייע לכם מרחוק בפתרון הבעיה. מעבר לכך, עלות השיחות הנעשות בשימוש עם מרכזיה בענן היא נמוכה משמעותית מעלות השיחות הנעשות עם מערכות טלפוניה מסורתיות.

איך בוחרים שירותי מרכזיות בענן?

כיום, יש המון חברות שמספקות את השירות. חשוב מאוד לבדוק מהן העלויות וכמו כן לבדוק האם יש המלצות, האם יש דירוג גבוה לחברה וכו'. יתרה מזאת, אפשר גם לקבל הדגמה וכך לראות כיצד המרכזייה עובדת ולבחור חבילה מותאמת אישית לעסק או לארגון. לאחר שיש בידיכם את כל הנתונים, תוכלו לרכוש את השירות מהחברה שבחרתם. אנו בטוחים שצוות שירות הלקוחות של החברה יסייע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר וזאת בהתאם לדרישות והצרכים שלכם.

(newשלומי תבלינים חדש 13.10.21