מובילים גם בהתחסנות

כתבי מודיעין NEWS
2037-08-11 00:30:00
2037-08-11 00:30:00

למעלה מ-62% מבני השישים ומעלה בעיר כבר קיבלו את מנת החיסון השלישית, הרבה מעל לממוצע הארצי

(צילום: דוברות קופ"ח כללית)

כמו במבצעי החיסונים הקודמים, גם הפעם מראים תושבי מודיעין היענות גבוהה בהרבה מהממוצע הארצי. מעיריית מודיעין נמסר כי עד כה (נכון לשלישי) התחסנו במנה השלישית 62.1% מבני ה-60 ומעלה בעיר (7,972 מתחסנים), כאשר בכל הארץ התחסנו קרוב ל-600 אלף.

עוד השבוע נמשכה מגמת העלייה בשיעור התחלואה בעיר, ובעיר נמצאים כעת 258 מאומתים לנגיף, 20 מהם מאושפזים במצב בינוני במחלקות הקורונה בבתי החולים. מבין המאומתים 77 התגלו במוסדות החינוך ו-15 הם חיילים. כמו כן שהו השבוע בבידוד 672 תושבים: 97 בשכונת אבני חן, 55 בכרמים, 49 בשכונת הנחלים ו-41 במגינים.

נכון ליום שלישי עמד ציון הרמזור של העיר על 5.2, כאשר השכונות הכרמים, נחלים והפרחים מוגדרות כתומות; משואה, הנביאים, מוריה, המגינים והשבטים צהובות ויתר שכונות העיר ירוקות.

מעיריית מודיעין נמסר השבוע כי כל אירועי הקיץ יתנהלו תחת הנחיות התו הירוק, מגיל 12 ומעלה, בשטחים פתוחים וסגורים וללא קשר לכמות המשתתפים. תתאפשר קבלת קהל במשרדי העירייה בהתאם לתו הירוק. גם קבלת הקהל בבניין העירייה תתנהל בהתאם להנחיות התו הירוק, כאשר המבקרים יתבקשו להציג בכניסה תעודת מתחסן/מחלים, או בדיקת קורונה שלילית עד 24 שעות לפני הביקור. פעילות הוטרינר העירוני ורשת הספריות תתקיים בשלב זה ללא הגבלות התו הירוק.

עוד נמסר כי מד"א תפעיל בעיר מתחם בדיקות מהירות בעלות של 52 שקל, בפינת הרחובות מנחם בגין ושדרות החשמונאים. גם במרכז הרפואי טרם ברחוב תלתן הוקם מתחם בדיקות קורונה מהירות, הפועל בין השעות 08:00-23:00, ללא צורך בתיאום תור ובעלות של 69 שקל.

גם פעולות אכיפת נהלי הקורונה נמשכות בעיר. מעיריית מודיעין נמסר כי השיטור העירוני עורך עשרות ביקורות פתע בבתי מבודדים, ומגביר את האכיפה על עטיית מסכות בחללים סגורים. עוד נמסר כי חובת עטיית מסכות חלה גם על אירועים בהם משתתפים מעל ל-100 איש, גם בשטחים פתוחים. במהלך השבוע האחרון ניתנו עשרות דוחות בסך 500 שקל לתושבים שהפרו את ההנחיות בקניון עזריאלי ובמרכזים המסחריים בעיר, גמו גם ברשתות השיווק.

עוד השבוע ביקר בעיר מנכ"ל משרד הבריאות החדש, פרופסור נחמן אש, שסייר במרכז הרפואי 'מאוחדת – לב העיר' ושמע סקירה על שיעור המתחסנים הגבוה במרחב. אורי אטון, מנהל מרחב יהודה בקופה, אמר: "פתחנו את האפשרות לחסן בתחילת השבוע, ועד כה חוסנו כ-700 מבוטחים של מאוחדת ממודיעין מעל גיל 60, המהווים כ-51 אחוז מכלל מבוטחי הקופה בעיר בקבוצת אוכלוסייה זו. זהו אחוז גבוה ביחס לערים אחרות, ואני שמח על הביקוש הגבוה והמודעות הקיימת בקרב לקוחותינו. מאוחדת עושה את המירב בכדי לסייע בצמצום נגיף הקורונה, ותמשיך לתת שירות ומענה לחיסונים נגד הנגיף ככל שתתבקש".

כתבות נוספות

"ריאל לעולם לא מתה"

הופעה היסטורית של שוערה השלישי של ריאל מדריד הקנה לה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

המשך קריאה »