מיטב הנוער

אבירם שקד
2014-03-27 00:00:00
2014-03-27 00:00:00

בשבוע שעבר התקיימה בירושלים אליפות "מיטב" בג'ודו. כ-400 ילדים ובוגרים התייצבו לתחרות מכל רחבי הארץ, מכיתה א' והלאה, והתחרו בקבוצות המשקל השונות. מועדון סאקורה, על תקן נציג מודיעין, שלח 46 לוחמים בדרך לשלל מכובד של 24 מדליות. כלומר, כל ג'ודוקא שני עלה על הפודיום. אם היה לעיר המנון, ברחבי הארץ כבר היו מדקלמים אותו מתוך שינה. 9 מדליות זהב, 5 מדליות כסף ו- 10 מדליות ארד. בפעם הבאה נחשב לפי קילו.

החלק הראשון של האירוע כלל ילדים בכיתות א'-ד' על פי קבוצות משקל ברבעיות בשיטת ליגה (כל מתחרה לחם 3 קרבות). מארגני התחרות החליטו כי בקבוצות הגיל א'- ב' כולם קיבלו מדליות זהב (בין אם נצחו או הפסידו) אבל רוב התלמידים של סאקורה הדגימו ג'ודו יפה, שלטו היטב בתחרות וניצחו את כל הקרבות במשקל המתאים להם: לוטן ירדן, תום מג'ובובסקי, עמית נקר, מיכאל בונין, תומר כהן, עדו נקר, תום מנוף ועוד.

עם בוא אחר הצהריים עלו על המזרונים מאות מכל רחבי הארץ בקטגוריות ילדים מכיתות ו' ועד בוגרים. המתחרים הגיעו מירושלים, בית שמש, באר שבע, אשדוד, ראש העין, חולון, רחובות, תל אביב, נתניה, גוש עציון, מעלה אדומים, שוהם, פרדס כץ ועוד.

מדריכי הנבחרת (איגור רומניצקי, נועם אלקיים וליאור רונס) הכינו את הילדים במהלך התחרות לקרבות ותמכו בהם לאורך כל הדרך.  רומניצקי: "התחרות הייתה מאוד אתגרית, הן מבחינת כמות המתחרים והן מבחינת איכות הג'ודו שהופגן. ראינו את החוזקות והחולשות שלנו מול המתחרים החזקים, ועד אליפות ישראל אנחנו צריכים לעבוד על זה, ולבצע עוד קפיצת מדרגה ברמת הג'ודו שלנו. התחרות הזו הייתה חלק מסדרת התחרויות במסגרת של הכנה לאליפות ישראל שצריכה להתקיים בחופשת הפסח. השתדלנו לצלם את קרבות חברי הנבחרת ואנחנו מתכוונים לעבוד על הטעויות ולנתח את הקרבות במחנה האימונים הקרוב, שיתקיים בשיתוף עם מועדוני ג'ודו נוספים. חשוב לי לציין באופן מיוחד את הילדים שבלטו במשקלם, הראל עטס, ליאור רונס, דן לוי, איתי דושינסקי ותמיר רזגון".

הזוכות במדליות זהב בנות: יעל שיש (ו'), עמית נקר (ג'). הזוכות במדליות כסף בנות: הדר ענבר (ה'). הזוכים במדליות זהב בנים: עידן רזגון (ג'), הארל עטס (ד'), רועי וינברג (ד'), איתי דושינסקי (ה'), דן לוי (י'), תמיר רזגון (ז'), ליאור רונס (י'). הזוכים במדליות כסף בנים: יניב ליבשיץ (ג'), אורי יציב (ו'), דניאל סבג (ח'), תום רונס (ז'). הזוכים במדליות ארד בנים: יאיר זריבי (ג'), עילי מטלון (ד'), נועם צימבר (ג'), עוז ליטמן (ד'), איתמר ראם (ה'), נאור אינטרשטיין (ו'), עידן שחר (ז'), נדב דרור (ח'), חיים סברטלוב (ח') ושלומי עטס (קטגורית בוגרים).

(צילום ורד קליש)

כתבות נוספות

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

המשך קריאה »