תלמיד כיתת המחוננים התמוטט ומת

איילת לוין
2014-05-22 01:00:00
2014-05-22 01:00:00

טרגדיה הבוקר (יום רביעי) בדרך לתיכון עירוני ג': תלמיד כיתה ח' שהיה בדרכו ללימודים התמוטט ברחוב ומת. רועי קובו, דובר מד"א של מחוז השפלה, שהגיע למקום האירוע דיווח כי אמבולנס הגיע למקום תוך כ-7 דקות מרגע קבלת הקריאה, וכי הילד נמצא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. "במשך שעה וחצי עבדנו עליו כמו מטורפים, אך ללא הצלחה, קבענו שם את מותו". 

מדובר בתלמיד כיתת המחוננים. תלמידה שראתה את האירוע סיפרה: "לא הבנו מה קרה. כולם התקשרו לטיפול נמרץ להזעיק לו עזרה, הם באו רק אחרי עשרים דקות בערך, שמו לו מדבקות עם חוטים לבטן ולגב והשתמשו בכפות חשמליות. הם אמרו שהוא לא בהכרה אבל יש לו דופק. ההורים שלו ראו מה קרה ורצו לכיוון שלו בוכים. חשבנו שהוא רק התעלף והוא יחזור מבית החולים בשלום. הוא היה אמור להיות בכיתה היום בטיול. הם יצאו לטיול מבלי לדעת מה קרה לו".

איך הגבת?

"הייתי בשוק. אני עדיין לא מעכלת. זה מאד קשה לעכל".

בשעת צהריים נראו חבורות של תלמידים יוצאות מבית הספר. חלקם עם עיניים נפוחות מבכי. שתי תלמידות החזיקו זו בידה של זו, כשאחת מהן המשיכה לנגב את פניהן מדמעות. "היינו בשוק", סיפרו. "ילד רגיל לחלוטין בלי בעיות רפואיות. למרות שלא הכרתי אותו מקרוב, זה קורע לב שמישהו כל כך צעיר מאבד את החיים שלו בלי שום סיבה".

תלמידה אחרת סיפרה לנו: "הוא היה ילד מאד חכם. החלו לרוץ שמועות בהפסקה ובשלב זה עוד ניסיתי להדחיק את זה. הכרתי אותו מכיתה א'. אני מנסה לא לבכות. זו לא הטרגדיה הראשונה שקרתה אצלנו השנה. אביה של חברה מאד קרובה שלי נפטר השנה. כולנו עדיין בשוק".

בשעות הצהריים כונסו תלמידי שכבת ח' במבואת בית הספר וקיבלו את ההודעה הרשמית על מות חברם. צוות בית הספר עודד אותם לספר להורים ולשוחח על הנושא והדגיש כי כל מי שמרגיש צורך לעשות זאת – מוזמן לדבר עם היועצת החינוכית, שהיא גם פסיכולוגית.

(צילום איילת לוין)  

כתבות נוספות