הדרך להשפיע'

חנה שטרן
2013-10-28 16:18:04
2013-10-28 16:18:04

הודעה רשמית על חבירתו של דהאן לוינרב נמסרה ביום ראשון בבוקר במסיבת עיתונאים בה הציג וינרב את נבחרתו החדשה, הכוללת גם את מוטי גרונר שחבר אליו לא מכבר ועומד עימו בראש התנועה, את אלעד גודינגר ואת עמי מיטב.

"אני מאד שמח ואפילו מתרגש לראות אתכם", פתח וינרב את דבריו והדגיש כי לא חשב לרוץ פעם נוספת למועצה, אך מה שגרם לו לשנות את דעתו היא העובדה שאנשים ראויים לא מוכנים להיכנס "לקלחת הפוליטית", כהגדרתו: "ידוע לכל כי כוחו של ראש עיר בישראל הינו כמעט בלתי מוגבל, אף יותר מראש ממשלה. אביא מדבריו של ראש עיריית רעננה לשעבר,זאב ביילסקי,  שאמר: 'ראש עיר יכול להחליט בבוקר משהו – ולבצע בערב. הוא לא צריך אף אחד'. אנחנו חושבים שזה מצב לא בריא, ואפילו מסוכן מבחינות מסויימות".

על  נבחרתו החדשה הרעיף שבחים: 'אנשים ישרים, בעלי ניסיון ועשייה מוכחת, הראויים לכהן  בכל דירקטוריון או בכל הנהלה ציבורית, ומוכנים להיות כאלה במועצת העירייה". 

וינרב הציג את חברי הנבחרת, בראשם מוטי גרונר, הוותיק מכולם, שכיהן גם כסגן ראש העירייה, החזיק בתיק הנוער והגימלאים וכיום משמש יו"ר הנהלת 'סחלבים'. שלום דהאן, עו"ד בעיסוקו, יו"ר איל"ן ומחזיק תיק התעסוקה, שירת בצה"ל כסגן אלוף בחטיבת הצנחנים. הוא מיועד להיות אחראי לקידום אזור תעסוקת היי-טק ולואו-טק, וכן לסייע למרכזים המסחריים ולעסקים הקטנים והבינוניים הפועלים מהבית או ממשרדים בעיר.

מספר 4 ברשימה, אלעד גודינגר, לומד לתואר ראשון במשפטים וממשל, ב'מרכז הבינתחומי הרצליה'. וינרב: "כמי שחווה ועדיין חווה את הקושי של צעיר מודיעיני ללמוד בעיר, לעבוד בה או לשכור בה דירה, יקדיש אלעד לנושאים אלה את מירב פעילותו כחבר מועצה". 

מספר 5 הוא עמי מיטב, תושב רעות משנת 1998, איש שירותי הביטחון לשעבר, העוסק בקידום חינוך ערכי ותיירות, ומשמש מנהל היחידה ללימודי חוץ ובית הספר לתיירות  במכון 'לנדר' בירושלים, ומרכז ומתאם פרויקטי תשתית של עיריית ירושלים במזרח העיר.

 גם למיטב עבר צבאי בחטיבת הצנחנים ובמשרד הביטחון במגזר הערבי במגוון תפקידי שטח,

והוא רב סרן במילואים. לדברי וינרב מיטב מתכנן לקדם הקמת מכינה קדם-צבאית במודיעין ולקדם את התיירות בעיר לענף מוביל ומניב.

וינרב: "ייסדתי והובלתי את נושא הקיימות ואיכות הסביבה במודיעין מאז 1996, החל ממאבקים ציבוריים ופעילות תושבים לשימור וטיפוח הסביבה, המורשת והנוף – גבעת התיתורה, אום אל עומדאן, פארק ענבה, ועוד. כסגן ראש העיר יזמתי את תכנית הפריסה הסלולארית מופחתת קרינה (שלא יצאה עד היום לפועל. ח.ש.), ואת הקמת הפארקים לכלבים. הבאתי להצבת מתקני אנרגיה מתחדשת על גגות בתי הספר בעיר, לקידום סלילת שבילי אופניים, להקמת פארק השכנות, להקמת מערך המיחזור בעיר, ולהקמת היחידה הסביבתית. אני מתכוון להשפיע על נושאי הסביבה, המורשת והשטחים הפתוחים במודיעין ביתר שאת, ולפיתוח מיזמים ירוקים ונופיים למען העיר".

כתבות נוספות

"ריאל לעולם לא מתה"

הופעה היסטורית של שוערה השלישי של ריאל מדריד הקנה לה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

המשך קריאה »