ההסעות לחיילים חוזרות

יהודה גולן
2016-01-26 00:00:00
2018-05-02 01:00:00

הסעות החיילים על ידי משרד הביטחון צה"ל ומשרד התחבורה יחזרו לפעילות החל מיום ראשון, 7.2. כך עידכן השבוע ראש העיריה חיים ביבס, בתום פגישה שנערכה עם נציגי צה"ל, משרד הביטחון, משרד התחבורה וחברת ההסעות שתתפעל את ההסעות (חברת "מאיה טורס").

לפני כחודש נודע לעירייה כי בשל עיכוב במכרז של הצבא לא יהיו הסעות ממודיעין לעיר הבה"דים. עם קבלת ההודעה עדכן ביבס כי עד להשלמת המכרז בסוף החודש, על ידי הצבא, העירייה תסייע בקיום ההסעות לעיר הבה״דים. במהלך השבועות האחרונים (וגם ביום ראשון הקרוב) ההסעות התקיימו כרגיל באמצעות שלושה אוטובוסים שיצאו ממגרש החנייה מול בנין העירייה בשעה 7:30 בכל יום ראשון.

ביום שלישי הגיעו לעיר נציגי הגופים הרלוונטיים שנפגשו עם מנהל אגף השירות בעירייה והציגו בפני ביבס את תכנית העבודה המתוכננת. הנציגים הסבירו כי החל מיום ראשון הבא יחזרו ההסעות לפעילות כאשר מספר האוטובוסים שיעמדו לרשות החיילים יגדל לארבעה אוטובוסים (ואף לחמישה אם יהיה צורך). כמו כן על פי הנוהל החדש, במקום יוצבו סדרנים שיסייעו לשמירת הסדר במקום ולעלייה בטוחה של החיילים לאוטובוסים.

ביבס סיכם: "יש לנו את הזכות הגדולה לדאוג לחיילי העיר ואנחנו עושים זאת בשמחה רבה. שירות ההסעות לחיילים לדרום הארץ גדל ואני שמח לראות שהמשרדים הממשלתיים פעלו במהירות וביעילות כדי לדאוג לחיילים שלנו. עד אז אנחנו נמשיך בהפעלת האוטובוסים לחיילים על ידנו כפי שהיה בשבועות האחרונים. סעו לשלום, אנחנו אוהבים אתכם ומחכים לכם בבית". 

בתמונה: דואגים לחיילים במודיעין (צילום דובר העיריה)

כתבות נוספות