בדרך ללשכת ראש העיריה עוצרים בגני תקווה

יהודה גולן

חבר המועצה אלעד שמעונוביץ מונה לסמנכ"ל החברה הכלכלית של המועצה המקומית גני תקווה. שמעונוביץ קיבל את התפקיד לאחר שעבר מכרז. השבוע אישר דירקטוריון החברה הכלכלית הנ"ל בהצבעה את דבר המינוי.

כדי שיוכל לקבל את המשרה התפטר שמעונוביץ לפני מספר שבועות מעבודתו כראש מטהו של חיים ביבס במרכז השלטון המקומי. הוא ימשיך לכהן בתפקידו כחבר מועצת העיר מודיעין ולהחזיק בתיקי הנוער הספורט והתרבות.

גני תקווה היא מועצה מקומית ברמה סוציו-אקונומית דומה למודיעין (אשכול 8 מתוך עשרה). במועצה חיים כעשרים אלף תושבים והמשמעות היא שבתוך שנה שנתיים תוכרז גני תקווה כעיר. כעת פועלת החברה הכלכלית של גני תקווה כזרוע הביצועית העיקרית  של המועצה, שבראשה עומדת ליזי דלריצ'ה.

שמעונוביץ, בן 32, הפתיע לפני הבחירות האחרונות כאשר הודיע בחודש אוגוסט 2013 על התפטרותו מתפקיד דובר העירייה לאחר ארבע וחצי שנים והתמודדות בבחירות למועצת העיר במסגרת רשימתו של חיים ביבס. שמעונוביץ, שעבד בעבר גם בכנסת במספר תפקידים, הוצב במקום הרביעי ברשימתו של ביבס, שזכתה כידוע בשישה מנדטים במועצת העיר. הוא רשם חצי ראשון של קדנציה מוצלח כאשר הפך לאחד מחברי מועצת העיר הבולטים, לאחר שהוביל את תחום דיור בר השגה לזוגות צעירים, את תחום התרבות והאירועים בעיר ושינויים שקידם בתחום הנוער עליו הוא מופקד.

 במקביל לתפקידו במועצת העיר שימש שמעונוביץ כראש המטה של חיים ביבס בשנתיים וחצי האחרונות, בתפקידו כיו״ר מרכז השלטון המקומי. שמעונוביץ, המקורב מאוד לביבס מאז שנבחר לראשות העיר ב-2008, מסומן כיורש פוטנציאלי של ביבס לתפקיד כאשר זה יבחר לקפוץ לזירה הארצית.

הערכה היא שהרקע לשינוי בקריירה הוא רצונו של שמעונוביץ לצבור ניסיון ניהולי נוסף בתחום המוניציפאלי לקראת התמודדות עתידית לראשות העיר. 

שמעונוביץ. צובר ניסיון ניהולי בדרך ליעד הבא (צילום ארכיון)

 

כתבות נוספות

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

המשך קריאה »