חמישה טיפים לדיאטה מוצלחת

משה הראל
2016-10-09 01:00:00
2035-03-31 03:01:00

כולם יודעים איך לעשות דיאטה אבל רק מעטים מצליחים לשמור על משקל גוף תקין לאורך זמן. המאמץ קשה מכפי שנהוג לחשוב, בעיקר כי הוא מחייב התאמות ושינויים באורח החיים. מצד שני, היום יש כבר מספיק מחקרים שיכולים לעזור לנו להשיג את המטרה בקלות ובלי מאמץ מיותר. רוצים  להצטרף להצלחה? קבלו את הטיפים המרכזיים:

1. שתו הרבה מים 

שתיית מים טובה לעור הפנים, מזרזת חילוף חומרים וגורמת תחושת שובע. ותרו על משקאות ממותקים ושימו לידכם כבר עכשיו בקבוק מים צונן. המים צריכים להיות לידכם כל הזמן וגם בבית, בעבודה ובנהיגה.

שתיית מים תשפר את הריכוז שלכם ואפילו תחסוך לכם כסף. הגוף שלכם זקוק למים לכל אורך השנה וללא תלות בתנאי מזג האוויר. אל תוותרו על מים והציבו אותם בראש סדר העדיפויות.

2. שימו בתיק פירות

עוד ויתור שאתם צריכים לעשות כדי לעבור דיאטה מוצלחת בא לידי ביטוי בהחלפת ממתקים בפירות. יש כאלה שאומרים שהפירות הם הממתקים של הטבע, אז למה לא לנסות?

היצע הפירות בישראל רחב ומגוון בהשוואה למקומות אחרים בעולם, חייב להיות לפחות פרי אחד שאתם ממש אוהבים ותמיד אפשר למצוא פירות עונה טריים וטעימים. אל תסתפקו בחטיף אנרגיה: שימו בתיק פרי לגיבוי וקחו איתכם עוד כמה פירות לשעות הקשות במשרד.

3. החליפו מעלית במדרגות

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול בתוצאות הדיאטה שלכם. אם רק תחליפו את ההמתנה למעלית בעלייה במדרגות, תקבלו שיפור משמעותי באיכות החיים. ראשית, זה ישדר לגוף שלכם אנרגיות של פעילות גופנית ועל הדרך ישרוף כמה קלוריות. שנית, כך תוכלו לחזק את השרירים ולחלץ עצמות.

כמובן שלא צריכים לעלות לקומה 10 ברגל ותמיד אפשר להתפנק עם מעלית אחרי יום עבודה ארוך, אבל העיקרון הוא זה שחשוב: ותרו על מעלית לטובת מדרגות והתחילו את השינוי בהרגלים עוד היום.

4. פנקו את עצמכם

דיאטה מוצלחת היא פונקציה של מוטיבציה גבוהה. מוטיבציה נובעת מעידוד עצמי והמסקנה היא שאתם צריכים לפנק את עצמכם.

הרשו מדי פעם שלוק של קולה, חתיכת שוקולד ורביצה של כמה שעות מול הטלוויזיה. תנו לעצמכם להרגיש את גרף ההתקדמות וכך תוכלו גם לראות בפועל את התוצאות של הירידה במשקל.

5. בחרו פעילות גופנית והתמידו בה

אף דיאטה לא תוריד את המשקל שלכם בלי גיבוי של פעילות גופנית. הפעילות היא זו ששורפת קלוריות, מחזקת שרירים ומחטבת את הגוף.

הכי חשוב לבחור פעילות שתתמידו בה. התחילו עם פעילות 2-3 בשבוע, והגבירו את הקצב לפי התחושה, הרצון והתועלת.


 

 

 

 

כתבות נוספות

"ריאל לעולם לא מתה"

הופעה היסטורית של שוערה השלישי של ריאל מדריד הקנה לה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

המשך קריאה »