אמה טרקסין
שרותי מלון שישדרגו את השהות שלכם

שרותי מלון שישדרגו את השהות שלכם

 

כשאנחנו מזמינים מקום במלון, יש לנו ציפיות שונות ממנו, החל מכך שנקבל חדר נקי, מאובזר עם נוף יפה, ארוחות ברמה גבוהה, שירות נעים בדלפק האירוח, ובמידה ויש במלון בריכה או אטרקציות אחרות אנחנו מצפים שהן יהיו ברמה גבוהה ונוכל ליהנות מהן במשך כל תקופת שהותנו. אך מלבד זאת, אנחנו מצפים גם לקבל מהמלון מגוון שירותים נוספים אשר ישדרגו את השהות שלנו שם. 

מלונות רבים בעולם הבינו זאת וכך גם חלק מן המלונות באילת ובערים אחרות בישראל, לכן הם בוחרים להשקיע לא רק בדברים הברורים מאליהם, בשירותים שכל אורח מצפה לקבל מבית המלון שלו, אלא גם בשירותים נוספים אשר יכולים להפוך את החוויה לייחודית ומרשימה.

לפני שנציג כאן מגוון שירותים שיכולים לשדרג את השהות שלכם בבית המלון, חשוב לומר שאותם שירותים הכרחיים לפעמים, לא רק בשביל שהנופש שלכם יהיה מוצלח יותר, לעיתים מדובר על שירותים הכרחיים עבור מי שמגיע לבית המלון מסיבות של עבודה או סיבות אחרות. כלומר אותם שדרוגים יכולים לעזור, לא רק באיכות החיים אלא הם הכרחיים בשביל שהביקור יהיה מוצלח. את זה הבינו חלק מן המלונות באילת  וכן במקומות אחרים בארץ.

אילו שדרוגים ניתן למצוא כיום במלונות

שירות מארח אישי – מלונות פאר וכן מלונות בוטיק, מציעים שירות מארח אישי. הרעיון הוא שאדם מטעם המלון מתמנה להיות המארח של הנופש בחדר. הוא עונה לו על כל שאלה, מזמין עבורו שירותים, דואג לו לכל הסידורים ההכרחיים ועוד. שירות זה יכול להקל מאוד על מי שמגיע לעיר בפעם הראשונה, על מי שקצר בזמן וצריך שמישהו יארגן עבורו מגוון דברים וכן עבור אנשים שמתקשים בכך מסיבות שונות.

שירותי תחבורה – חלק מן המלונות פועלים בשיטת "הזמן את המונית" כלומר המלון מזמין עבור האורחים מוניות, אך במלונות רבים יש שירותי הסעות לשדה התעופה, מסעדות, אזורי בילוי ועוד מגוון רחב של מקומות אליהם אמורים להגיע המארחים.

שירותי אינטרנט ובידור – כמעט כל מלון כיום כולל אפשרות לאינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיות עם כבלים ויס אך גם שירותים נוספים, למשל, שירותי DVD, אייפד ואפילו שירותי פלאפונים אם יש צורך בכך. כמובן שהמקום מעסיק טכנאים אשר יכולים לטפל בכל בעיה תוך זמן קצר מאוד.

שירותי עסקים ואירוח – מלבד חדרי אירוח ללינה, בתי מלון שונים גם כוללים טרקלינים מפוארים וחדרי ישיבות בהם ניתן לערוך ישיבות צוות, ישיבות אישיות, מפגשים עסקיים ועוד. את החדרים יש להזמין מראש, הם כוללים שתייה וחטיפים.

כאמור אנחנו יכולים למצוא מגוון שירותים אלו ואחרים במלונות רבים, חלק מן המלונות באיל ובערים אחרות דואגים להעניק שירותים אלו לכלל האורחים, לעיתים תוך כדי הזמנה מראש ולעיתים אין צורך בכך.

חשוב לזכור ששירותים אלו, ברוב המקרים ניתנים חינם כחלק מהשירות שנותן בית המלון לאורחים שלו. 

יאיר דנון