טודו בום

ערן קמינסקי, צילום דובורות העיריה
2017-06-19 16:11:03
2017-06-19 16:11:03

גם השנה יתקיימו במודיעין במהלך הקיץ אירועים רבים ללא תשלום הפתוחים לקהל וזאת לצד שתי הופעות "ענבה LIVE", בתשלום שיתקיימו בתחילת יולי של שלמה ארצי (ב-6.7 ) ושל משה פרץ ועומר אדם ב-12.7.

ססטיק ובן אל תבורי. מסיבת רחוב לנוער

האירועים יתחלקו לפי נושאים וימים. בימי שני יתקיים "שני ספורטיבי" ובימי שלישי יהיה פארקולנוע בפארק ענבה. בימי חמישי הופעות לילדים בענבה, ובימי שישי יתקיימו קבלות שבת לילדים. במוצאי שבת של חודש יולי יהיו ריקודי עם ועמים וכן במסגרת יהיו גם שלוש הופעות תחת כיפת השמיים במסגרת "לילות ענבה" הנערכות במהלך הקיץ במוצאי שבת. כמו כן, במהלך החופשה יתקיימו חמישה אירועי "קיץ שכונתי" לילדי העיר. את הקיץ יחתום אירוע מרענן וצבעוני לכל התושבים, בתאריך 24.8, שיתקיים באמפי פארק עמק החולה ופארק הדגים, ויכלול מופע של "שי ורועי" לילדים והופעה של ההרכב המוסיקלי עילי בוטנר וילדי החוץ למבוגרים.

שני ספורטיבי

 בימי שני אגף הספורט בעמותת סחלבים יפעיל ארבעה מתחמי פעילות ספורטיבית שונים:

ברחבת הירידים שבעמק החולה תיערך בשעה 20:00 מסיבת "זומבה" סוחפת בסגנון לטיני שתשלב סגנונות ריקוד שונים.

בפארק החרגול בעמק בית שאן יתקיים בשעה 20:00 אימון רצועות פונקציונאלי לחיזוק שרירי הליבה והיציבות, ושיפור שיווי המשקל. ניתן להביא אליו רצועות מהבית.

עילי בוטנר וילדי החוץ. בפארק הדגים

בפארק שבשדרות יצחק רבין מול אולם הספורט יפעל בשעה 20:00 מתחם אימון מחזורי בהדרכת חן מזרחי, שישלב אימון קרבס, קרוספיט, אירובי, מתיחות ועוד.

באמפי עמק האלה (ליד בית סחלבים) יוכלו התושבים ליהנות מהלהיט שכבש את העולם "דראמס אלייב", אימון קצבי של תיפוף על כדורי פיטבול ענקיים, שעובד על כושר אירובי בקצב גבוה.

המתחם יפעל בשתי פעימות: פעימה ראשונה בשעה 19:00, בה יערך אימון לכל המשפחה, ופעימה נוספת בשעה 20:00 בה יערך אימון למבוגרים בלבד.

בנוסף לכך, השנה יהיו שתי פעילויות ספורטיביות ומהנות לכל המשפחה בנושא "משחקים של פעם", בהן יוכלו המשתתפים לשחק בחמש אבנים, גומי, מחניים, דג מלוח, סטנגה, פרה עיוורת,  הנחש בא, גולות, עמודו ועוד. בתאריך 6.7 תיערך פעילות בפארק שברחוב אבני החושן ובתאריך 17.7 בפארק הדגים.

כמו כן, גם בקיץ זה תמשיך היוזמה משנה שעברה של טיולי אופניים מודרכים לאור ירח, בה יוכלו תושבי העיר מגילאי 10 ומעלה ליהנות מטיול רכיבה מהנה וחוויתי בשבילי הטבע היפים של העיר. בתאריך 13.7 מסלול הטיול יהיה ביער בן שמן וב-10.8 והוא יהיה בגבעות המערביות של העיר. היציאה לשני המסלולים תהיה ממתחם ״ליגד 1״ שבפארק הטכנולוגי.

הרקדנים החובבים בעיר יוכלו להצטרף בכל מוצאי שבת לאורך חודש יולי, החל מתאריך 1.7, למתחם ריקודי עם ועמים עם קובי מיכאלי, שיפעל בין השעות 23:00-20:00 באמפי עמק האלה שליד בית סחלבים.

שלישי בסרט

בימי שלישי, החל מתאריך 18.7, יהפוך פארק ענבה לאולם קולנוע ענק עם הקרנת סרט קולנוע לכל המשפחה. פארקולנוע הפך עם השנים לאחד מהאירועים האהובים בקיץ, שמושך אליו מידי שבוע צופים רבים. הקיץ יוקרנו הסרטים המדובבים: האוצר מעבר לנהר, החיים הסודיים של חיות המחמד, הלורקס, חסידודס, אנגרי בירדס והעי"ג (ענק ידידותי גדול).

בימי חמישי יתקיימו לראשונה בעיר הופעות "ענבה לילדים", בהן יגיעו כוכבי ילדים לפארק ענבה. בתאריך 20.7 בשעה 18:00 תגיע מיקי, ב-3.8 בשעה 18:30 תגיע מיכל צפיר שתארח את כוכבי ערוץ הופ "מולי וצומי" וב-17.8 בשעה 18:30 תארח מיכל ינאי את כוכבי ערוץ ניקולודיאון וטום באום יופיע במופע בידור חדש לילדים.

ילדי העיר הצעירים יוכלו ליהנות לאורך כל הקיץ, בכל יום שישי, גם מקבלות שבת שיכללו סיפורים, הצגות, שירים וריקודים. השנה הן תתקיימנה ברחבת הדשא שליד היכל התרבות.

קיץ שכונתי

עוד פעילויות שיתקיימו הקיץ לילדים הן אירועי "קיץ שכונתי", בהן יוכלו המשפחות ליהנות קרוב לבית. ב-4.7 יתקיים בפארק עמק בית שאן "פסטיבל מהאגדות" צבעוני ועליז עם גיבורי אגדות הילדים הקלאסיות, ב-10.7 תתקיים במגרש האתלטיקה שברעות "חגיגה בירוק" עם הפעלות בנושא שמירה על הסביבה, ב-20.8 יתקיים בפארק עמק איילון מופע קסמים מדעיים "מדעברה קדברה" עם ד"ר מולקולה וב-7.8 יתקיים בפארק עמק האלה הפנינג בנושא משחק האבירים שכבש את המדינה.

לילות ענבה

 מופעי "לילות ענבה" פתוחים לתושבי העיר, יספקו מוצאי שבת מוזיקליים בפארק תחת כיפת השמיים. בתאריך 22.7 יגיע שלומי סרנגה למופע יווני, ב-12.8 תצדיע להקת "מג'יקל בנד" לאגדות הרוק במופע שיחזיר אתכם אל הצבעים, התלבושות, הריקודים והמוזיקה של שנות ה-60, וב-26.8 להקת "רוקוויל" תבצע מופע מחווה ללהקת קולדפליי עם מיטב הלהיטים של הלהקה הבריטית המצליחה.

מיקי בפארק ענבה.

בתאריך 19.7 תארח העיר, בפעם השביעית ברציפות, את פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-14, פסטיבל ייחודי בארץ המאגד בתוכו את כל אומנויות הרחוב, ובמסגרתו יתארחו אומנים מרחבי העולם בפעילויות ואירועים שונים.

עבור בני הנוער תפעיל העירייה , בשיתוף מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, את מתחם ModiinZone שבפארק ענבה. המתחם ייפתח ב-2.7 ויפעל לאורך כל הקיץ, בימים ראשון, שלישי וחמישי, בין השעות 21:00 ל-23:00 עבור מסיימי כיתות ז'-ט' ובין השעות 23:00 ל-02:00 עבור מסיימי כיתות י'-י"ב.

לצד פינות ישיבה, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, ופינת קפה וכיבוד, שיהיו במקום כל הקיץ, למתחם יגיעו גם אטרקציות וסדנאות משתנות כמו חדר בריחה, דוכני אוכל, מבוך לייזר, תא הקלטות, קיר טיפוס ואומגה, טורנירים נושאי פרסים ועוד. כמו כן, במתחם יהיו גם סדנת אמן של ג'ורדי, סטנדאפ של יוסי גבני משלישיית "בערך" ומסיבות מים עם תחרות דיג'יים, שיקבעו מי יהיה הדיג'יי המנצח שיופיע באירועים עירוניים ויתקלט כהופעת אורח בתל אביב. אירוע הנוער שיסגור את הקיץ יהיה מסיבת רחוב במרכז העיר בתאריך 25.8, בה יופיעו סטטיק ובן אל תבורי, תומיקס וגניש ודיג'יי Vivo.

 

כתבות נוספות

לעיר העתיד דרוש חזון סביבתי

גדעון בכר מעמותת "תושבים משפיעים במודיעין" מסביר מה צריך לעשות כדי להציל את הטבע המדהים העוטף את מודיעין מתוכניות פיתוח עתידיות: ממעבר עילי לבעלי חיים, דרך הקמת אגמון קבוע באזור שבין העיר למכבים, ועד להגנה על השטחים הפתוחים שבמערב

"עמית סוסנה היא השראה"

לאחר שהתראיינה לעיתון ניו יורק טיימס וסיפרה כיצד נפגעה מינית בידי מחבלי חמאס בשבי בעזה, הגיבו הבוקר משפחות החטופים

להשאיר את טומי

מאז פרוץ המלחמה מביא עימו לעבודה המאבטח בנתיב זבולון, תושב העוטף, את כלבו שחרד מהדי הפיצוצים בעזה. מאז הפך הכלב לאטרקציה, עד שהגיעה ההוראה שאוסרת על כניסתו למתחם. העירייה: "הנושא בבדיקה"

לעיר העתיד דרוש חזון סביבתי

גדעון בכר מעמותת "תושבים משפיעים במודיעין" מסביר מה צריך לעשות כדי להציל את הטבע המדהים העוטף את מודיעין מתוכניות פיתוח עתידיות: ממעבר עילי לבעלי חיים, דרך הקמת אגמון קבוע באזור שבין העיר למכבים, ועד להגנה על השטחים הפתוחים שבמערב

המשך קריאה »

להשאיר את טומי

מאז פרוץ המלחמה מביא עימו לעבודה המאבטח בנתיב זבולון, תושב העוטף, את כלבו שחרד מהדי הפיצוצים בעזה. מאז הפך הכלב לאטרקציה, עד שהגיעה ההוראה שאוסרת על כניסתו למתחם. העירייה: "הנושא בבדיקה"

המשך קריאה »