ביבס22.10.18
נתקעו במעלית בתחנת הרכבת מודיעין מרכז

נתקעו במעלית בתחנת הרכבת מודיעין מרכז

בני זוג ממודיעין חזרו לעיר מחו"ל ונתב"ג באמצעות הרכבת, אך נתקעו במעלית ולמרות שלחצו על האזעקה, איש לא הגיע לחלצם. לאחר שהבעל הצליח לגרום למעלית לשוב ולפעול – התברר שמנהל התחנה היה במשרדו כל אותו זמן, אך לדבריו "לא שמע את האזעקה". צילום אינגריד מולר

אם אתם מתכננים להיתקע במעלית בזמן הקרוב, עדיף שלא תעשו את זה בתחנת הרכבת "מודיעין מרכז". כך למדו על בשרם בני זוג מקומיים, שהשבוע נאלצו לחלץ את עצמם מהמעלית שנתקעה לאחר שאף אחד לא שעה ללחצן האזעקה שהפעילו.

ביום ראשון בשעות הערב שבו בני הזוג מחופשה בחו"ל. את הדרך מנתב"ג למודיעין עשו ברכבת וכאשר הגיעו לתחנה הסופית שבמרכז העיר עמדה בפניהם ההחלטה שמכיר כל מי שעובר במקום: האם לעלות מהרציפים ברגל, באמצעות הדרגנוע או במעלית. השניים, שהיו עמוסים במזוודות, בחרו באפשרות השלישית. הם נכנסו פנימה, לחצו על הכפתור המתאים ושניה לאחר מכן מצאו עצמם לכודים במעלית, שנעצרה.

"לחצנו על לחצן האזעקה אבל אף אחד לא הגיב לנו", סיפרה השבוע האישה. "ראינו שהכפתור פועל והאזעקה נשמעת, אבל הדקות חלפו ואף אחד לא הגיע. בסופו של דבר, אחרי שהבנו שלא מגיעים לחלץ אותנו, בעלי הפעיל כוח והצליח לפתוח את הדלתות. לאחר שהן נסגרו מחדש המעלית שבה לפעול".

כאשר יצאו לבסוף בני הזוג על מזוודותיהם מהמעלית, פנו למנהל התחנה שישב במשרדו בניסיון להבין מדוע איש לא נענה לקריאתם. לדברי האישה, תגובת המנהל היתה מוזרה: "'איך את רוצה שאשמע אותך? אני פה במשרד והמעלית רחוקה'. הוא גם אמר לי שנחלצתי מהמעלית אז מה בדיוק אני רוצה ממנו. התעקשתי להבין מי אחראי לשמוע את האזעקה מהמעלית במקרים כאל והוא הפנה אותי לשומרים. כשפניתי אל השומרים הם ענו לי שאין להם בכלל יכולת לשמוע את האזעקה ושמי שאחראי על כך הוא המנהל. זו הייתה הרגשה נוראית. אם בעלי לא היה שם יכולנו להיתקע במעלית עד הבוקר מכיוון שבשעות האלו כמעט ואיש לא מתקרב לאיזור המעליות. מרגיז גם שאיש לא לקח על זה אחריות".

(תגובת רכבת ישראל טרם התקבלה)

יאיר דנון