כל היתרונות של צילייה לים

כתבי מודיעין NEWS
2018-05-16 01:00:00
2018-05-16 01:00:00

מתלבטים אם לקנות צילייה לים? במאמר זה נסביר לכם בדיוק למה כדאי לכם לקנות אחת ולמה זו השקעה שווה במיוחד!

מהי המטרה?

כולנו מכירים את הרגע הזה, שבו אנחנו מגיעים אל חוף הים וכל מה שאנחנו רוצים זה מעט צל, שלא פשוט למצוא בתוך השטח הפתוח. וכאילו לא די בכך, אם כבר יש נקודת צל קטנה, הרי שלעתים קרובות מדי היא כבר תפוסה על ידי מי שהספיק להקדים אותנו. זוהי בדיוק המטרה של ציליות לים – להוריד את המתח הזה ולאפשר לבעליהן לשבת תחת שטח מוצל, שהותקן במקום הרצוי וללא תלות בצמחייה או בציליות הקבועות שבחוף.

איך זה עובד?

צילייה לים היא למעשה יריעת בד, אותה פורשים על השטח הרצוי בחוף. יריעת בד זו, היא ניידת וכך ניתן להעביר אותה ממקום למקום בקלות ובנוחות וכמו כן, גם ההקמה והפירוק של הצילייה הם קלים ונוחים ולכן ניתן אף לעבור ממקום למקום בתוך רגעים ספורים. חשוב לציין, שהיות שהיא מיועדת לחוף הים, כל המרכיבים שלה מותאמים, בין היתר לחול הים בעל המרקם הייחודי.

גם בקמפינג

רוצים לצאת לקמפינג? אם כבר התנסיתם בלינה באוהלים בשטח פתוח, ודאי הרגשתם את להט השמש כבר בשעות הבוקר המוקדמות מאוד. ובכן, זהו יתרון נוסף של הציליות! את הצילייה ניתן לפרוש מעל האוהל וכך ליהנות מזמן שינה נוסף בתוך האוהל, לפני שהשמש מתחילה לקפוח מעל ראשיכם. כמו כן, ניתן אחר כך להעביר אותה אל צדי האוהל ואז לשבת לצדו בצל וליהנות מעוד זמן איכות לפני עזיבת המתחם.

ואיפה עוד?

אמנם צילייה לים מיועדת לים, אבל ניתן להשתמש בה בכל מקום! לדוגמה, אם אתם הולכים לבריכה או יוצאים לטיול בחיק הטבע ורוצים לעשות עצירה קצרה, כל שעליכם לעשות הוא להקים אותה במקום הרצוי לכם ולשבת תחתיה. אם כן, אין ספק, שהשהייה בחיק הטבע הופכת לנעימה הרבה יותר כאשר יש צילייה ובעיקר משום שכך אינם תלויים בצמחייה סביבכם כדי ליהנות ממעט צל.

ומה לגבי האוטו?

מלבד העובדה, שהצילייה היא ניידת ואפילו לא תופסת יותר מדי מקום ברכב, היא גם יכולה לשמש להצללת הרכב שלכם! לדוגמה, אם יש לכם חנייה פרטית ולא מקורה, באפשרותכם לפרוש את הצילייה מעל מקום החניה וכך להעלות מעט את הטמפרטורות של הרכב כשאתם נכנסים אליו בימות הקיץ הישראליים החמים כל כך. חשוב לציין, שהיות שמדובר על פתרון ארעי, אין צורך באישורים של הרשות העירונית לשם כך או בתשלומים נוספים.

מה חשוב לבדוק?

רגע לפני שאתם רצים לרכוש צילייה לים חשוב שתבדקו את הדברים הבאים: האם היא מסננת קרינה? מהו גודלה והאם הגודל מתאים לצרכים שלכם? באיזה אופן מתקינים ומפרקים אותה ולאיזה גודל היא מתקפלת? בדיקות אלו יעזרו לכם לבחור את הצילייה המתאימה לכם ביותר.

כתבות נוספות