"לא תתנהג יפה, השומר ינעל אותך בחדר חשוך"

ערן קמינסקי
2018-05-29 01:00:00
2018-05-29 01:00:00

הורים לילדים בצהרון באחד הגנים העירוניים במודיעין טוענים כי אחת מנשות הצוות איימה על הילדים • בסחלבים מאשרים כי התקבלה תלונה ואומרים שהסייעת לא תעבוד בצהרון עד לתום הבירור

(תמונת ארכיון. למצולמים אין קשר לנכתב בידיעה)

בשבוע שעבר סערו הרוחות בקרב הורי התלמידים בצהרון של אחד מהגנים העירוניים במודיעין, לאחר שלטענת ההורים איימה אשת הצוות על הילדים כי תנעל אותם באחד מחדרי הגן.

אחד ההורים, הטוען כי בשנים האחרונות היו בצהרון בעיות נוספות רבות, סיפר השבוע למודיעין NEWS:  "השבוע היה השיא. הגננת לא הצליחה להשתלט על הילדים ולכן היא מצאה לעצמה דרך מיוחדת לעשות זאת. היא התחילה לספר לילדים שיש שומר בגן שתפקידו לקחת ילדים שמשתוללים לחדר קטן וחשוך ולנעול אותם שם. כמובן שהסיפור עבר להורים והתחיל להתגלגל בקבוצות ה whatsapp. שאלנו את אחת הסייעות שהיו איתה והיא אישרה את הדברים והוסיפה לומר שזה באמת עזר לשמור על השקט".

בוועד ההורים של הגן סירבו השבוע לשוחח עימנו, אולם בעמותת סחלבים אישרו כי התקבלו אצלם תלונות מצד ההורים והעניין נמצא בבדיקה.

מדוברות עיריית מודיעין נמסר: "מיד עם קבלת הפנייה מההורים, נערכה בדיקה מול הסייעת. יש לזכור כי מדובר בעובדת זמנית, שאינה חלק מצוות הצהרון הקבוע. הנושא נמצא בבדיקה וטיפול מול כל הגורמים הרלוונטיים תוך שיתוף פעולה מלא מול ההורים וצוות הגן. בשלב זה הוחלט שהעובדת לא תעבוד בצהרון עד לסיום הבירור".

כתבות נוספות