מחלקים
איך שיווק בפייסבוק יגדיל מכירות?

איך שיווק בפייסבוק יגדיל מכירות?

הפרסום בפייסבוק עובד ועל כל יעידו אלפי בעלי עסקים העושים שימוש יומיומי בפייסבוק למטרות קידום עסקיהם. רוצים לדעת כיצד השיווק בפייסבוק יכול לסייע גם לכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע ענייני שיכול להפוך עבורכם את השיווק בפייסבוק לאמצעי מנצח להגדלת המכירות

הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והחשובה ביותר בעולם ורק בישראל רשומים בפייסבוק קרוב ל-4.5 מיליון איש ש-3.5 מיליון מתוכם משתמשים בפייסבוק מדי יום. פייסבוק גם נחשבת לאחד מאתרי האינטרנט הנצפים ביותר בישראל שאחוז המשתמשים הישראליים בפייסבוק מהווה 70% מכלל משתמשי הרשת מדי יום!

מכיוון שהשימוש בפייסבוק הפך לחלק בלתי נפרד משגרת החיים היומיומית של מיליוני ישראלים, שיווק בפייסבוק מהווה פלטפורמה נכונה ואידיאלית לביסוס מהלכי שיווק ופרסום שונים. מערכות הפרסום והשיווק המוצעות לכם בפייסבוק, מאפשרות לכל אחד ואחת מאנשי העסקים, היזמים ובעלי העסקים שביניכם, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בדרך לשיווק ממוקד יותר, מפולח יותר, ענייני יותר ומניע לפעולה הרבה יותר.

על מנת להפוך את מהלכי השיווק שלכם ברשת הפייסבוק לאמצעי שיווק רב עוצמה, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים בדרך להצלחה:

תחשבו רספונסיבי - נתוני השימוש בפייסבוק מעידים על כך שכ-90% מכלל המשתמשים ברשת החברתית עושים זאת באמצעות הטלפון הנייד המלווה אותם לאורך כל שעות היממה. השימוש ההולך וגובר בפייסבוק באמצעות המובייל מחייבת אתכם להתאים את כל אמצעי הפרסום והשיווק השונים שלכם לסביבת המובייל והדבר דורש מכם לבצע התאמה רספונסיבית של אתר הבית ודפי הנחיתה אותם אתם מעלים לרשת.

מחקר מקיף לפני הפעילות השיווקית בפייסבוק - השימוש במערכות הפרסום והשיווק העומדות לרשותכם בפייסבוק מצריך מכם ידע מקדים בכל הנוגע לסביבת הפרסום והשיווק ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לא לצאת לדרך לפני שביצעתם מחקר מקיף בנוגע לפעילות השיווקית הנדרשת לכם בפייסבוק. פעולת המחקר כוללת בין היתר אפיון ופילוח מדויק של קהלי היעד אליהם תרצו להגיע דרך הפייסבוק, מעקב דינמי אחר פעילות המתחרים הישירים והעקיפים שלכם ברשת הפייסבוק, היכרות מוקדמת עם כלי העבודה במערכות הפרסום והשיווק העומדות לרשותכם בפייסבוק וכדומה.

אל תהססו להסתייע בשירותיהם של יועצי שיווק מנוסים בפייסבוק - השימוש במערכות הפרסום והשיווק בפייסבוק יכול להיעשות על ידי כל אחד ואחת מביניכם באופן עצמאי וזאת בתנאי שאתם מספיק בקיאים ומודעים היטב לכל אפשרויות השיווק והפרסום העומדות לרשותכם. יחד עם זאת, אנו ממליצים גם לכם להסתייע בשירותיהם של נותני שירות מקצועיים המתמחים בתחום השיווק ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט. שכירת שירותיהם של נותני השירות המובילים ביותר בתחומם, תבטיח גם לכם פעילות ממוקדת למינוף הפעילות בהתאם למטרות המוגדרות.

קידום ממומן בפייסבוק - הפרסום והשיווק בפייסבוק מוצע לכם בחינם באמצעות פתיחת דף עסק והפעלתו. בנוסף, תוכלו ליהנות מכלי עזר מתקדמים המאפשרים לכם ליצור מהלכי קידום ממומן בפייסבוק. כלי עזר אלו כוללים בין היתר כלים להגדלת תפוצת פוסטים אותם אתם מעלים לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם (PROMOTED POST), כלי עזר ליצירת מודעות פרסום ממומנות בפייסבוק (ADS MANAGER), כלי עזר לפילוח קהלי היעד אליהם תרצו להגיע בפייסבוק (CUSTOM AUDIENCES) וכלי עזר נוספים היכולים לסייע לכם לפעול ברמת הקידום הממומן בפייסבוק.

הגדירו מטרות ויעדים ברי השגה לאורך זמן - בדומה לכל פעילות שיווקית אחרת, גם הפעילות השיווקית בפייסבוק חייבת להיות מבוססת מצידכם על הגדרת מטרות ויעדים ברי השגה. הימנעו מהצבת יעדי תפוצה ומטרות חשיפה לא הגיוניות ופעלו בכל המרץ להשגת המטרות והיעדים אותם תציבו לעצמכם.

בדקו מה עובד לכם ומה לא משרת אתכם ובצעו שינויים דינמיים בהתאמה - הפייסבוק, יותר מכל אמצעי שיווק אחר ברשת האינטרנט, מאפשר לכם לבחון את תוצאות הפעילות השיווקית בכל רגע נתון ולכן אנו ממליצים לכם לנסח מספר מודעות ופוסטים באותו נושא, להעלות אותם לעמוד הפייסבוק שלכם ולבדוק את הצלחתם בהתאם להיקף הצפיות, הלייקים והתגובות אותם הם מייצרים עבורכם.

שיווק בגובה העיניים - רשת הפייסבוק שינתה את האופן בו עסקים וחברות "מתקשרים" עם קהל לקוחותיהם ובניגוד לעולם הפרסום הישן אשר היה מבוסס ברובו על תקשורת חד ערוצית בה רק המפרסם אמר את דברו וקהל היעד הקשיב, בעולם הפרסום החדש ובפייסבוק בפרט התקשורת בין הצדדים הינה דו ערוצית ולכן היא מחייבת אתכם כמשווקים לדבר לקהל היעד שלכם בגובה העיניים ולהיות קשובים לכל תגובה, ביקורת וכדומה אליה תחשפו.

אל תהססו להעלות פוסטים ארוכים – אנשי ובעלי עסקים רבים העושים שימוש בפייסבוק ככלי שיווקי, נמנעים מהעלאת פוסטים ארוכים בהיקף של 500 ואף יותר מילים וזאת מכיוון שהם רגילים ל-"עולם הפרסום הישן" במסגרתו המסר השיווקי-פרסומי היה צריך להתנקז לתוך משפטי מחץ קצרים במיוחד. מחקרים רבים בתחום הרגלי הגלישה מעידים על כך שלפוסטים ארוכים בפייסבוק ישנה היענות גדולה מצד משתמשי הרשת והם זוכים ליותר תגובות ענייניות בנוגע לתוכן הפוסט.

שכרו אנשי תוכן ליצירת פוסטים מעניינים ומניעים לפעולה - במידה וכתיבה איננה הצד החזק שלכם, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיהם של אנשי תוכן העוסקים בין היתר בניסוח וכתיבה של מודעות פייסבוק ופוסטים שונים לפייסבוק. נותני שירות אלו ייצרו עבורכם "שפה פרסומית חדשה" משלכם אשר תותאם למטרות הפעילות השיווקית שלכם בפייסבוק ולקהלי היעד אליהם אתם מכוונים.

מעבר לכל אלו, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם לעשות שימוש יומיומי בעמוד הפייסבוק העסקי העומד לרשותם וזאת על מנת ליצור לעצמכם עמוד פייסבוק דינמי ורלוונטי.

מוזמנים לבקר באתר https://www.seo-extra.com/

יאיר דנון