סניף ראשון של בנק מסד נפתח במודיעין

יהודה גולן
2018-06-27 01:00:00
2018-06-27 01:00:00

"הרבה זמן תיכננו להיכנס למודיעין, עיר שיש בה אוכלוסיית מורים גדולה ומצדיק את פתיחת הסניף", אמר רון כהן מנהל השיווק של הבנק • המיקום: מרכז קייזר

בנק מסד מקבוצת הבינלאומי (שבבעלותו גם בנק אוצר החיים ובנק פועלי אגודת ישראל) פותח סניף ראשון במודיעין, ב"מרכז קייזר". הצורך בפתיחת הסניף נבעה מהעובדה שבמודיעין מתגוררת אוכלוסיית עובדי הוראה גדולה. מסד מעניק שירותי בנקאות למורים ועובדי הוראה והוקם ע"י הסתדרות המורים, שמחזיקה בבנק נתח בעלות של 49% ממניותיו. הבנק נמצא בשליטת הבנק הבינלאומי שמחזיק 51% ממניות הבנק.

מודיעין היתה על הכוונת של בנק מסד כבר הרבה זמן. רון כהן, מנהל השיווק של הבנק, מסביר: "מכיון שיש כאן אוכלוסיית מורים ועובדי הוראה גדולה מאד ואנחנו מחוייבים לתת להם שירותים בנקאיים. הסניף הוא למעשה שלוחה של סניף ראשון לציון ויהיו בו שלושה עובדים".

מי ינהל אותו?

"אשר אזולאי. הוא כמובן יעניק שירות לכל הלקוחות, כולל כמובן לקוחות של סניפים אחרים. שבעולם הדיגיטלי אין כבר כמעט משמעות לריחוק הגיאוגרפי של הסניף ולקוח של סניף בירושלים או בראשון לציון יכול לבצע בסניף מודיעין את כל הפעולות הנדרשות לו, פרט לשירותי קופה לקבלת מזומנים. אבל אין לכך משמעות כי במקום יש מכשירים אוטומטיים למשיכת מזומנים".

ביום ראשון הקרוב תתקיים פתיחתו הרשמית והחגיגית של הסניף החדש בהשתתפות ראש העירייה חיים ביבס וראשי הבנק. ב"קייזר סנטר" קיבלו בברכה את הסניף החדש, מספר בעלי עסקים דיווחו למנהל הסניף כי "מאז הבנק פתח לפני מספר שבועות את הפעילות בסניף עלתה מאד תנועת העוברים והשבים באזור המסחרי, מה שתורם לעסקים".

כתבות נוספות