כיצד לבחור תאורת חוץ לבית פרטי

כתבי מודיעין NEWS
2018-09-03 01:00:00
2018-09-03 01:00:00

על מנת שנוכל ליהנות מן האווירה באופן מושלם ישנם כמה דברים שניתן לעשות בכל מה שנוגע לסביבה החיצונית של הבית שלנו

(צילום: pixabay)

כל מי שיש לו בית פרטי מכיר את היתרונות שמביאה עמה החצר שצמודה אליו. ניתן להשתמש בה למטרות שונות והיא ללא ספק תוספת מבורכת שמאפשרת לנו לערוך בה ארוחות ערב, לארח אנשים וגם לישיבה מחוץ לבית בימים נעימים יותר. על מנת שנוכל ליהנות מן האווירה באופן מושלם ישנם כמה דברים שניתן לעשות בכל מה שנוגע לסביבה החיצונית של הבית שלנו.

אחד האלמנטים המרכזיים שניתן להשתמש בהם הוא תאורה לגינה. מדובר על מתקנים שונים שניתן להציב בחלקו החיצוני של הבית והם אלו שמצד אחד יספקו לנו תאורה טובה ובטיחותית ומאידך יעבירו מסר מסוים, ישרו אווירה ויהפכו את הגינה למיוחדת.

אילו סוגי תאורה ניתן להשיג

ככל שמדובר על תאורת חוץ ישנם סוגים רבים ומגוונים של מתקנים שאפשר לעשות בהם שימוש. הגורמים שבהם יש להתחשב הם רבים וכל גורם כזה עשוי להעלות או להוריד את המחיר של גופי התאורה שנרכוש:

תאורת גן מוצבת על פי רוב תחת כיפת השמיים ועל כן עליה להיות חסינה ועמידה מפני מזג האוויר שישרור לאורך כל ימות השנה. מוטב לרכוש את גופי התאורה רק מחברה ידועה ומנוסה שמשווקת דגמים עמידים ואיכותיים.

העיצוב הוא אחד החלקים החשובים ביותר אם לא החשוב ביותר. ישנם עשרות דגמים של תאורה לגן ומומלץ להיעזר באנשים אשר מבינים בתחום זה. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מיומנים כמו מעצבי פנים על מנת להתאים את התאורה לבית.

מומלץ להזמין יועץ עיצוב תאורה את הבית עצמו על מנת שיחווה את דעתו וייתן לכם טיפים שונים שיסיעו לכם להחליט מה מתאים לכם.

גופי תאורה שמוצבים בחלקו החיצוני של הבית צריכים להיות גם עמידים למים. תאורה עמידה למים תחזיק מעמד זמן רב בהרבה וגם לא תגרום לקצרים מסוכנים שיכולים להיגרם כתוצאה מהפעלת ממטרות או פשוט מגשם שמתחיל לרדת.

היכן ניתן לרכוש תאורת חוץ ברמה גבוהה

היות שבמקרים רבים השקעתם כסף רב בעיצוב ובבניית הבית שלכם, אין סיבה להזניח את חלקו החיצוני. תאורת חוץ יכולה להפוך את הבית שלכם להרבה יותר מרשים, ועל כן כדאי מאוד לבדוק את האפשרויות שקיימות בשוק. גם הפן הבטיחותי הוא בעל משמעות רבה. גופים אשר מאירים את הבית עשויים להגן עליו מפני גורמים עוינים שינסו להתקרב אליו או אפילו לפרוץ.

כדאי להיות עקביים ולשמור על רמה מסוימת של עיצוב כך שלא יהיו הבדלים משמעותיים בין הרמה של פנים הבית לחלקו החיצוני. גוף התאורה יכול להיות סמוי מן העין מה שעושי להוות עיצוב מושלם במקומות מסוימים. מדובר על גופי תאורה ש"מסתתרים" בתוך הקירות ויוצרים אשליה מדהימה כך שקשה לאתר את מקור האור.

חיסכון באנרגיה

כיום ניתן להשיג גופי תאורה חסכוניים במיוחד כך שגם חשבון החשמל לא יתנפח ייתר על המידה. הנורות הנמכרות היום מסוגלות להאיר באופן טוב בהרבה מבעבר וגם להחזיק מעמד אלפי שעות ברציפות. ARES הינה דוגמא לחברה שמתמחה בתאורת חוץ דקורטיבית ומעוצבת. החברה מציעה מגוון מוצרים חדשניים שמהווים קו מחשבה חדש בקרב כל מעצבי התאורה ברחבי העולם.

 

הכתבה באדיבות קרני תכלת: פתרונות עיצוב בתאורה
https://www.karney.co.il/

כתבות נוספות