"מעולם לא שמענו צעקות או מריבות מהדירה שלהם"

ערן קמינסקי
2018-10-02 01:00:00
2018-10-02 01:00:00

שכניו של הקשיש ממודיעין שעל פי החשד רצח את אשתו והתאבד, סיפרו כי לא היו סימנים מקדימים לטרגדיה • הלווייתם של בני הזוג תיערך היום

(בתמונה: בניין הדירות בו התגוררו בני הזוג במודיעין)

היום (שלישי) יובאו למנוחות בבית העלמין בעיר בני זוג ממודיעין, לאחר שעל פי החשד ירה הגבר בן ה-70 באשתו בת ה-68 ולאחר מכן התאבד בדירתם שברחוב כסלו בעיר.

האירוע התרחש ביום שישי בשעות הצהריים, כאשר לאחר מספר שעות בהן לא הצליחו ילדיהם של בני הזוג להשיג אותם, הוזעק למקום כוח כיבוי אש שנכנס לדירה דרך המרפסת. שוטרים שנכנסו לדירה מצאו את הגבר והאישה כשהם ללא רוח חיים ועל גופם פצעי ירי. צוותי הצלה קבעו את מותם במקום, כאשר בדירה נמצא גם האקדח שעל פי החשד שימש לביצוע הרצח וההתאבדות, שאותו החזיק הגבר ברישיון מתוקף עבודתו כמאבטח באחד המרכולים בעיר. האישה עבדה כסייעת באחד מגני הילדים במודיעין. בני הזוג, שלא היו מוכרים לרשויות הרווחה והחוק, שבו לאחרונה מחופשה משפחתית באילת.

המניע למעשה עדיין לא ברור, כאשר על פי אחת ההשערות היה בין השניים משבר זוגי שגלש לאלימות.

אחד השכנים בבניין סיפר השבוע למודיעין NEWS: "אנחנו בהלם מוחלט. אמנם לא הכרתי אותם לעומק אבל בכל פעם שפגשתי אותם בחדר המדרגות הם נראו לי אנשים חיוביים, שקטים ומנומסים. מעולם לא שמענו צעקות או מריבות מהדירה שלהם, אפילו את היריות לא שמעתי".

בני הזוג הותירו אחריהם ארבעה ילדים ונכדים. חקירת המקרה נמשכת. בנם של בני הזוג כתב בעמוד הפייסבוק שלו: הבן: "אמא ואבא יקרים שלי, תנוחו על משכבכם בשלום. אני אוהב אתכם".

ילדיהם של הזוג ביקשו מכלי התקשורת שלא לסקר את הלוויה ולפרסם את שמותיהם של ההורים ומסרו את ההודעה הבאה: "המשפחה מבקשת למסור כי קיבלו את הבשורה בתדהמה רבה ובכאב גדול. הם שרויים באבל כבד ועדיין אינם מעכלים את שקרה. הנסיבות אינן ברורות אף להם. ההורים הקימו משפחה לתפארת והיו אהובים על כל סביבתם. הילדים והנכדים עטופים בחברים ובני משפחה, וברגעים קשים אלו המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה ולתת לה להתייחד באבלה הכבד".

כזכור, מקרה דומה אירע במודיעין בחודש יוני 2017, בו אישה בת 74 נפצעה באורח בינוני מדקירות ובעלה בן ה-77 נפצע באורח בינוני בדירתם לאחר שניסה לרצוח את אשתו ולהתאבד. גם במקרה הזה היה מדובר בזוג שלא מוכר לרווחה, לא בענייני אלימות ולא בענייני סיוע כלכלי. הדיווח הראשוני הגיע למשטרה כאשר הגבר הפצוע שדקר את אשתו התקשר למוקד וסיפר כי דקר את אשתו בדירתם.

הפראמדיקים מישל רשקובסקי וזיו פרמן סיפרו: "כשהגענו לדירה ראינו אישה שוכבת על הריצפה. היא היתה בהכרה עם מספר פצעי דקירה על גופה. הענקנו לה טיפול ראשוני מציל חיים כולל עצירת הדימומים. הגבר שהיה בדירה סבל אף הוא מדקירות בפלג גופו העליון וגם הוא פונה לבית החולים כשמצבו יציב". מצבה של האישה השתפר לאחר מכן והיא הוגדרה לאחר מכן כפצועה באורח בינוני.

כתבות נוספות

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

המשך קריאה »