תראו מה שתחרות יכולה לעשות

אבירם שקד
2018-10-24 01:00:00
2018-10-24 01:00:00

עם יריבה עירונית שעושה חיל באולם של רעות, הקבוצה הבוגרת של עוצמה מודיעין מלאה במוטיבציה והולכת על כל כדור • למדו זאת על בשרם שחקני בת ים, שקיבלו בראש 73:65 אותו לא ישכחו הרבה זמן

(צילום באדיבות עוצמה מודיעין)

עוצמה מודיעין הבוגרת מכוונת העונה גבוה. למעשה, הכי גבוה – למקום הראשון. שמעון רודריגז, מנהל המועדון ואשר חגי, מאמן הקבוצה והמנהל המקצועי של המועדון, לא הסתתרו מאחורי קלישאות זהירות. הם גם רואים את היריבה העירונית מנסה לתקוע יתד בליגה הארצית, והם לא יכולים להרשות לעצמם להסתפק בפחות. אבל כדי לתקוע יתד בארצית, או לפחות לנסות, עירוני מודיעין תצטרך קודם להעפיל לשם. אשתקד היא הגיעה לבאר, אך לא זכתה לשתות ממימיה, שכן מאיר טפירו, כך התברר, הגיע אליה ראשון כשהוא צמא במיוחד. הפעם הזאת, מקווים במועדון, הקבוצה הבוגרת לא תזדקק לטורניר הפלייאוף המשולש, שכן היא תבטיח את כרטיס הכניסה לליגה הארצית עוד קודם לכן.

הצהרת כוונות חד משמעית סיפקה הקבוצה בשבוע שעבר, עם ניצחון אדיר בשלושים הפרש, 67:98, על אליצור בת ים האומללה. את הגושפנקה סיפק חגי בתום המשחק עם הצהרה שאינה משתמעת לשני פנים "השאיפה שלנו היא לעלות ליגה בעונה הנוכחית, ונעשה את כל המאמצים להשיג את היעד הזה".

במסגרת המחזור הראשון הרחיקו המקומיים תל אביבה, למפגש מול בית"ר. בניגוד למפגן המוחץ בגביע, הפעם לא היו מאחוריהם מאות אוהדים על תקן השחקן השישי. במקרה הטוב הם היו מאחוריהם, אבל ברוחם בלבד. עוצמה מודיעין נאלצה להסתפק בחמישייה שלה, אבל היא ממש לא הסתפקה במועט. ארטיום קפול, גיא שינדלר, ירדן חושי, מתן מרציאנו ודני טימקוב המשיכו מאותה נקודה שבה עצרו בשבוע שעבר, כאשר מרציאנו והקפטן תופרים שתי שלשות עם הפתיחה, לפני שהמארחת התעוררה לריצת 0:9 שסידרה רבע הפכפך אשר נסתיים ב- 16:16 שאין צמוד ממנו.

אליצור בת ים למדה על בשרה עד כמה קטלנית עוצמה יכולה להיות כשנחה עליה הרוח. אבל בבית"ר כנראה הקליטו על קלטת המשחק פרק של דה פור ונרדמו עוד לפני שהגיע מוקי. האורחים טסו ל-2:19 והורידו את הרגל מהדוושה רק כדי לסדר את הגרב. עם הירידה למחצית הראה לוח התוצאות 22:44. לוח התוצאות ממשחק הגביע התקשר להגיד שהיה יכול להיות גרוע יותר. אין להוציא מכלל אפשרות שכבר בשבוע הבא הוא יעבור הסבת מקצוע מלוח תוצאות למשהו בטוח יותר, אולי לוח טקטוני.

עוצמה מודיעין ניצלה את הרבע השלישי כדי לשייט על עשרים פור באוטומט ואחרי 61:40 בסיומו, אחרון האוהדים קיפל את הדברים והזמין לעצמו גט טקסי, כשהוא נופל על נהג שהתחביב שלו הוא דייג.

הבית"רים קיוו לנצל את השאננות מנגד כדי לנגוס בפער והם אכן עשו זאת, כשהם מקזזים עד שמונה בלבד. בחלומם הוורוד ייתכן והם ראו את עצמם הופכים את התוצאה על פיה, אבל הבאזר קטע את הקאמבק באיבו בהתאם לתחזיות של אשר חגי, שניצל את רוב הזמן הפנוי כדי לספק לשחקניו הצעירים דקות יקרות של ניסיון. בעוצמה מודיעין יצטרכו ללמוד מההפסד 12:25 ברבע האחרון. אבל אפשר לסמוך על אשר חגי שהוא יעשה את השיעורים. בסיום עוצמה מודיעין מנצחת בחוץ 73:65 ועושה צעד קטנטן בדרך לאליפות. מאד קטנטן. 

"מתוך 14 שחקני הקבוצה, שמונה צמחו במחלקת הנוער של המועדון וחלקם עדיין משחקים בקבוצת הנוער", דיווח חגי בגאווה.

גיא שינדלר קלע 15 נקודות מסר 3 אסיסטים וקלט 3 ריבאונדים, מתן מרציאנו 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, ארטיום קפול 10 נקודות 3 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, אלעד שינדלר 10 נקודות 2 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, תמיר טאבו 8 נקודות 2 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, דניאל טימקוב 8 נקודות 2 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, אוהד מזרחי 6 נקודות אסיסט אחד ו-2 ריבאונדים, ירדן חושי 4 נקודות אסיסט אחד וריבאונד אחד, גיא הרשקו ריבאונד אחד. כן שותף רון דרוקמן. נעדרו: דן איבניצקי, עידו לופו ואיתי גנצמן. אלעד שינדלר נבחר למצטיין המשחק.

כתבות נוספות

"ריאל לעולם לא מתה"

הופעה היסטורית של שוערה השלישי של ריאל מדריד הקנה לה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

המשך קריאה »