הערכה: 15.3 מיליון חבילות דואר מחו"ל ינחתו במודיעין בחודש הקרוב

יהודה גולן
2018-11-12 00:00:00
2018-11-12 00:00:00

במרכז המקוון של דואר ישראל נערכים כבר לגלי ההצפה של מיליוני חבילות שיגיעו מכל העולם במהלך נובמבר, עם תחילת חגי הקניות הבינלאומיים כמו "בלק פריידיי" ו"יום הרווקים הסיני" • במרכז המקוון במודיעין מתגברים את מערך המיון ומסירת החבילות • מאות משאיות של הדואר כבר נעות בכבישי הפארק הטכנולוגי

חברת דואר ישראל הכריזה על שיתוף פעולה עם ענקית הסחר המקוון עלי אקספרס, לקראת יום הרווקים הסיני שיתקיים ב- 11/11 במסגרתו ניתן להזמין בימים 11-12/11 עשרות אלפי מוצרים באתר עלי אקספרס. החבילות יגיעו לישראל בשיטת שילוח מהיר e-packet, בטיפול מועדף ובהבטחה שהחבילות יגיעו לנקודות המסירה תוך 3 ימים מהגעתן לארץ. כל הטוב הזה יגיע למרכז החבילות של דואר ישראל במודיעין, ומכאן יצא לרחבי הארץ לעשרות, ואולי מאות אלפי רוכשים נלהבים.

בדואר ישראל מעריכים גידול של כעשרה אחוז בהזמנת חבילות לארץ בחגי הקניות בחודשים נובמבר דצמבר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. חיים מזעקי, סמנכ"ל התיפעול של הדואר, אמר כי "בחודשים נובמבר-דצמבר שהם תקופת השיא בהזמנת חבילות מחו"ל צפויה החברה למיין ולמסור כ-15.3 מיליון חבילות במשקל שיא של כ-3,050 טון, זאת לעומת 13.7 מיליון חבילות בנובמבר-דצמבר אשתקד. רק לשם השוואה, בחודש רגיל מחולקות כ-4.6 מיליון חבילות בממוצע, במשקל כולל של כ-900 טון".

מזעקי ציין כי "החברה תתגבר את המוקד הטלפוני ואת מצבת כח האדם במרכז הסחר המקוון במודיעין, שכבר ערוך להיקפי עבודה קבועים של כמאה מיליון חבילות בשנה שמגיעות לישראל ונוחתות במודיעין".

ומהם האתרים האהובים ביותר על הישראלים הקונים ברשת? מנתוני דואר ישראל, חמשת האתרים האהובים על הישראליים בהזמנות מחו"ל הם: Aliexpress, eBay, ,Amazon next ו-Asos. בשנת 2017 חילקה חברת דואר ישראל כ-61 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל ונחתו במודיעין, בשווי מוערך של כ-12 מיליארד שקל, כאשר ההערכה היא שבשנת 2018 יוזמנו מעל 70 מיליון חבילות.

 לרגל חגיגת הקניות מציגים בדואר ישראל שירות חדש: Post cash back – מזמינים מאתרי סחר מקוון ומקבלים החזר כספי. חברת דואר ישראל מציעה בחגי הקניות החזר כספי בקניות במאות אתרים ישראליים ובינלאומיים באמצעות אתר  ,www.postcashback.co.il בשיתוף חברת ,Lessforme המאפשר להירשם ולקבל החזר כספי בגובה 1-8% (עד 6% בעלי אקספרס למשל) בקניה במאות אתרים מקומיים ובינלאומיים. הרישום לאתר הינו חינמי ופשוט, בממשק ידידותי ונוח למשתמש עם אפשרויות חיפוש על פי קטגוריה, טקסט ופרמטרים נוספים.

ה-Post cash back מרכז את הקניות וההחזרים שצבר הלקוח מכל החנויות, לפיכך הוא יראה סכום אחד של ההחזר הכספי המגיע לו מכל רכישותיו.  כשהלקוח  יגיע לסף של $15 בסטטוס "מאושר" הוא יוכל למשוך את הרווחים שהצטברו למגוון אמצעי תשלום.  בין האתרים הבינלאומיים והמקומיים שמשתתפים הם: Ali express, strawberryNET, ebay asos, booking.com, Deal Extreme ,hotel combined ,Book Depository וכן רשת מלונות פתאל, אל על, גוליבר, הדקה ה-90, וואלה!טורס, גרופון, איסתא, רשת מלונות ישרוטל, ואתרים נוספים בארץ ובעולם בתחומי האופנה, הלייף סטייל, התיירות והנופש, פנאי ובידור, טכנולוגיה, בריאות ועוד.

 ההחזר הכספי יועבר לבחירת הלקוח לחשבונות בבנקים בישראל כהחזר שקלי, או לחשבון הפייפאל כהחזר דולרי, או כהחזר לכרטיס נטען של דואר ישראל. לקוח שיבחר בהחזר לכרטיס הנטען של דואר ישראל יקבל 5% נוספים מכספי המשיכה ב.Cashback-  על מנת לקבל את ההחזר הכספי, יש להירשם חינם באתר "Post Cash Back"  ולבצע רכישה דרך האתר באמצעות המחשב או הנייד בחנות המבוקשת. הקנייה באתר רגילה לחלוטין ומאפשרת כאמור קבלת החזר כספי, כאשר קנייה שלא תבוצע דרך אתר "Post Cash Back" לא תזכה בהחזר כספי.

כתבות נוספות