החל שיווק השלב השני של פרויקט "נופים בגבעה"

יהודה גולן
2018-12-30 03:52:00
2018-12-30 03:52:00

לאחר שהתקבל היתר בנייה לפרוייקט שבו ייבנו 34 יחידות דיור, יחל בקרוב שיווק השלב השני בפרויקט שבונה חברת אפיקי אל-רון • זהו הפרוייקט הראשון של החברה במודיעין

"נופים בגבעה" הוא מתחם בוטיק בשכונת נופים החדשה ובו 34 יחידות דיור במגוון טיפוסים, כולן בנות חמישה או שישה חדרים, עם תקרות מוגבהות וויטרונות גדולות. שלב א' בפרויקט כולל 12 יחידות דיור ואילו בשלב ב' 22 יחידות דיור.

הפרויקט נבנה על ידי חברת אפיקי אל-רון, חברת יזמות נדל"ן משפחתית ותיקה שזהו הפרויקט הראשון שהיא מעורבת בו במודיעין. החברה בחרה לבנות במודיעין בכלל, ובשכונת נופים בפרט, לאור מרכיבי ואפיוני העיר והשכונה, ובהם מיקומה הגיאוגרפי והטופוגרפי הייחודיים. עם כניסתה לשוק הנדל"ן של מודיעין בחרה החברה בקבוצת שומכר נדל"ן ללוות אותה בעיר ולהיות עבורה הזרוע השיווקית במודיעין.

זאב שומכר, מנכ"ל קבוצת שומכר נדל"ן ויו"ר משותף של לשכת המתווכים במודיעין, מדווח כי מדובר במתחם הכולל שישה מבנים בני שלוש קומות. לדבריו, זהו הפרויקט עם מספר הדיירים הקטן ביותר לקומה בנופים. שומכר מציין שהמתחם ממוקם במרכז השקט של השכונה, בצמוד לכניסה לנופים, וכך ניתן יהיה לחסוך את הפקקים של היציאה והכניסה וליהנות מקרבה למוסדות חינוך, דת ומסחר.

רואי פרידמן, מנהל מכירות יד ראשונה בקבוצת שומכר נדל"ן, אמר שקבלן החפירה כבר עלה על השטח, ועם גמר החפירות, להערכתו בתוך חודשיים שלושה, ייכנס לפעולה קבלן הביצוע. בפרויקט 34 יחידות דיור בשני מתחמים – צפוני ודרומי, כשמחירי הדירות מתחילים מ-2.6 מיליון שקל ועד 4.8 מיליון שקלים לקוטג'ים שטרם נכנסו למעגל השיווק.

הפרוייקט כולל דירות גן בנות 5 חדרים, בגודל 126 מ"ר עם גינות שגודלן מגיע עד ל-200 מ"ר לגינה ושני מחסנים. בנוסף – דירות גן לופט בנות 5 חדרים, עם תקרות מוגבהות היוצרות חלל בגובה של 6 מ'. גודלן נע בין 138 ל-151 מ"ר, עם גינות שגודלן מגיע עד 220 מ"ר לגינה. חלקן עם כניסה פרטית נפרדת ויציאה עצמאית לחנייה.

דירות מיני פנטהאוז: בנות 5 חדרים במפלס אחד. גודלן 126 מ"ר, עם מרפסת שמש של 20 עד 30 מ"ר. חלקן ממוקמות כדירה יחידה בקומה.

דירות פנטהאוז:  בנות 6 חדרים, במפלס אחד. גודלן 141 מ"ר, עם 3 מרפסות גג בשטח כולל של כ-90 מ"ר. גם כאן חלק מהדירות הן יחידות בקומה, ומבטיחות כיווני אוויר, אור ונוף.

קוטג' דו משפחתי: בן 6 חדרים. גודלו 168 ו-180 מ"ר במספר מפלסים, סוויטה עליונה נפרדת עם מרפסת גג הצופה לנוף, עם גינות של 75 ו-141 מ"ר. כניסה פרטית נפרדת ויציאה עצמאית לחנייה.

את תכנון המתחם הפקידה חברת אפיקי אל-רון בידי משרד האדריכלים V5. לדברי משה אלקלעי, מבעלי החברה, מדובר במשרד גדול המתמחה בבנייה למגורים ופרויקטים ציבוריים. המשרד תכנן מספר פרויקטי דגל עבור עיריית מודיעין, כגון בריכת השחייה העירונית, בית ספר בשכונת מוריה, הסקייטפארק ופארק המים שנבנה בימים אלה בפארק הטכנולוגי.

כתבות נוספות

"ריאל לעולם לא מתה"

הופעה היסטורית של שוערה השלישי של ריאל מדריד הקנה לה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

המשך קריאה »