(new)חווה בכפר
3 טיפים שיעזרו לך לבחור חברה מקצועית לפעילות הדיגיטלית של העסק

3 טיפים שיעזרו לך לבחור חברה מקצועית לפעילות הדיגיטלית של העסק

כל שהעולם נהיה דיגיטלי יותר, כך גדל גם היקף ההשקעה בנוכחות הדיגיטלית של העסקים ומתרחב גם היצע אנשי המקצוע שמציעים את השירות רב הערך


בעולם דיגיטלי יש צורך בשיווק דיגיטלי. יותר ויותר בעלי עסקים כבר מודעים למשוואה הזו, וככל שהעולם נהיה דיגיטלי יותר, כך גדל גם היקף ההשקעה בנוכחות הדיגיטלית של העסקים ומתרחב גם היצע אנשי המקצוע שמציעים את השירות רב הערך. הנה 3 טיפים שיעזרו לך לבחור את החברה הטובה ביותר עבור העסק שלך.

1. לבחון מהו תחום ההתמחות של החברה

פעילות דיגיטלית יכולה להתבצע בדרכים רבות: לפעמים המהלך הנכון הוא קמפיין נקודתי עוצמתי על בסיס פרסום ממומן בגוגל ו/או פייסבוק ובאנרים באתרים רלוונטיים. במקרים אחרים, דווקא נוכחות מדויקת בפייסבוק היא הדרך שתניב את התוצאות הרצויות. עבור עסקים מסוימים דווקא יצירת סרטונים וקידום ביוטיוב תוביל להצלחה ארוכת טווח וישנו כמובן גם ה-SEO הוותיק והיעיל.

לא כל מי שיודע לקדם את האתר באופן אורגני אמון גם על תפעול דף פייסבוק עסקי, לא כל מי שיודע לבנות אתר יודע איך לקדם אותו, ובאופן כללי מדובר בתחומים שהשתכללו משמעותית ועל כן נדרשת בהם מומחיות של ממש. בהתאם לכך, כדאי לך לבחון היטב באילו תחומים כל חברה מצטיינת ובמה היא פחות שולטת - וכך להבין עד כמה היא מתאימה לעסק שלך ולצרכים הספציפיים שלו.

2. לחשוד בהצעות אטרקטיביות מדי

אמנם כולנו אוהבים הצעות אטרקטיביות כמו "קידום אתרים בזול", ואם מישהו מבטיח לנו "מקום ראשון בגוגל תוך חודשיים" מן הסתם תהיה לכך השפעה חיובית עלינו - אבל מומלץ בחום להיזהר מהבטחות שאנשי מקצוע רציניים יודעים שפשוט אי אפשר לקיים.

למשל, אם מישהו מבטיח לך מקום ראשון בגוגל תוך חודשיים, כדאי לך לשאול אותו איך הוא יכול לדעת בוודאות שהמתחרים שלך לא נמצאים עכשיו בעיצומו של תהליך קידום אתרים משמעותי, שיניב תוצאות בחודש הבא. כמו כן, מומלץ לשאול את אותו מקדם שמפזר הבטחות לגבי אילו מילים הוא מתחייב להוביל את האתר שלך למקום ראשון, והאם הוא גם יישאר בדירוג הזה בעוד 3 חודשים. גם הצעות זולות מדי מסתירות מאחוריהן במרבית המקרים קידום על בסיס טכניקות בעייתית, כאלה מהסוג שגוגל ממש לא אוהב - רצוי להיזהר מכך!

לטיפים נוספים לחץ כאן.

3. לוודא שהחברה מקפידה על שקיפות מלאה

קידום אתרים, SMO (שיווק ברשתות חברתיות - Social Media Optimization), באנרים, שיווק מבוסס תוכן - כל אלה מבוססים על אמון מלא מצידך בחברה שעושה זאת עבורך.

יצירת האמון מחייבת שקיפות מצד החברה. כאמור, אנשי מקצוע רציניים לא יכולים להבטיח תוצאות כמו מקום ראשון בגוגל וכו', אבל הם כן יכולים להבטיח לכל לקוח פירוט מלא ובהיר של כל הפעולות שבוצעו עבורו במסגרת השיווק הדיגיטלי. חברה שמוכנה להתחייב על הגשת דוחות - כאלה שתוכל לקרוא ולהבין בקלות גם בלי להיות מומחה בתחום - היא חברה שכדאי לעבוד איתה.

(new)מאוחדת באנר 2