פעילות ראשונה של מט"י דיגיטל במודיעין

יהודה גולן
2035-06-16 01:33:00
2035-06-16 01:33:00

המרכז לטיפוח יזמות עיסקית משיק בעיר פעילות המסונפת למחוז ירושלים • הפעילות הראשונה – הכשרת בעלי עסקים קטנים לשווק את העסק בפלטפורמות הדיגיטליות הקיימות

(צילום: מתוך אתר מט"י)

"מט"י דיגיטל" משיקה פעילות ראשונה במודיעין וקיימה השבוע ערב פתיחה לקראת תחילת סדרת השתלמויות שייערכו במודיעין במסגרת התוכנית של מט"י לניהול מדיה חברתית במודיעין.

מנהל מט"י דיגיטל דניאל זיו: "לאחר עשרות מחזורים שקיימנו ומאות בוגרים דיגיטלים שהכשרנו אנחנו סוף סוף מתרחבים ומגיעים גם למודיעין. בערב ההשקה אני אציג את התכנית לניהול מדיה חברתית שתחל ב-25 ביוני".

למי התוכנית מיועדת?

"במודיעין חיים כיום מאות בעלי עסקים המחפשים פתרונות באיזור ירושלים והמרכז כדי לרכוש את הידע והכלים הרלוונטים לקידום העסק שלהם בדיגיטל. בערב החשיפה שמעו בעלי העסקים הרצאות תוכן מרתקות וקבלו כלים מעשיים לקידום העסק שלהם".

מה בתוכנית עצמה?

"התוכנית כוללת 25 מפגשים של 125 שעות לימוד, עם המרצים המובילים בארץ בתחום הקידום בזירות החברתיות והשיווק באינטרנט. מטרת התכנית להכשיר את המשתתפים לנהל קמפיינים מבוססי מטרה במגוון הזירות השונות ברשת – פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, קידום תוכן, יוטיוב, הקמת דפי נחיתה וניהול רשימות תפוצה ועוד מגוון נושאים. בתום התכנים המשתתפים יציגו פרוייקט גמר – עסק אשר ליוו אותו במהלך התכנית ויישמו עליו את החומר הנלמד".

בערב הפתיחה השתתפו אנה גלפמן,  שהרצתה על "כלים חמים לקידום העסק ברשת". גלפמו היא בעלת החברה G דיגיטל ומעבירה סדנאות בנושאי אוטומציה, רשתות חברתיות, קידום בגוגל, בניית אתרי וורדפרס ועוד. אריה חכים הרצה על "מכירות בזמן דיגיטלי". חכים הוא בעל סוכנות הדיגיטל f5 – refresh your business, מרצה, יועץ ומלווה עסקים בעולם הזירות הדיגיטליות.

מט"י דיגיטל היא המחלקה הדיגיטלית של מט"י ירושלים. זיו: "המחלקה הוקמה לפני כחמש שנים על מנת להנגיש את הידע הדיגיטלי לבעלי עסקים באיזור ירושלים והסביבה. אנחנו מספקים שירותי ייעוץ וליווי לעסקים בעולם הדיגיטל, קורסים והכשרות בזירות הדיגיטליות השונות ומקיימים מפגשי דיגיטל רבעוניים".

כתבות נוספות