(newsדיור מוגן 10.7.19
כיצד להתאים מאמר למנוע החיפוש של גוגל

כיצד להתאים מאמר למנוע החיפוש של גוגל

באמצעות אופטימיזציה לאתרי תוכן ניתן לחבר אליכם את קהל הגולשים, להניע אותם לפעולה, לגרום להם לקנות מכם

צילום pixabay)

מאמרי תוכן הם חלק בלתי נפרד מכל אתר אינטרנט כיום ולא רק מהאתר שלכם אלא מכל תשתית שיווקית בדיגיטל שיש ברשותכם. באמצעות אופטימיזציה לאתרי תוכן ניתן לחבר אליכם את קהל הגולשים, להניע אותם לפעולה, לגרום להם לקנות מכם, לאהוב אתכם, להמליץ עליכם ולחזור לשמוע מכם עוד ועוד. לאורך השנים בעלי אתרים רבים, ולצערנו גם מקדמי אתרים חסרי ניסיון, החלו להעלות תכנים תוך התחשבות רק בביטויי המפתח שצריך לשלב במאמר ומרוב הרצון לרצות את גוגל שכחו לשים את הגולש במרכז. כאשר עשו זאת, אותם בעלי אתרים נפגעו כיוון שהמאמרים שלהם איבדו כוח בגוגל ועל כן איבדו גם את הדירוג שלהם.

החשיבות של תוכן באתר שלנו ובאיזה צורות הוא עולה לשם:

בואו נעשה רגע סדר. שילוב של ביטוי מפתח במאמר שלנו וחזרה שלו מספר פעמים במאמר הנה מרכיב חיובי לאפשר לסורקים של גוגל להבין באיזה נושא מרכזי מדבר המאמר. מכיוון שהזחלנים של גוגל סורקים טקסט (וגם תמונות אך סריקת הטקסט מפותחת יותר) הרי שהחשיבות לכך היא מכרעת, אבל היא לא צריכה לבוא על חשבון איכות התוכן המוצג ללקוח. במאמר הנוכחי נציג בפניכם מספר פרמטרים חשובים המהווים חלק מרכזי בהתאמת התכנים לגוגל ובעזרת הנוסחה הנכונה של שילוב סביר של ביטויי המפתח לצד תוכן ייחודי ובעל ערך – תקבלו את המאמר האופטימלי להעלות לאתרכם ולא משנה באיזה נושא המאמר או מה האורך שלו.

פרמטרים חשובים המהווים חלק מרכזי מאופטימיזציית המאמרים שלנו:

כותרת המאמר – כותרת המאמר היא הפרמטר המרכזי ביותר המראה לגוגל במה העמוד עוסק. שלבו את ביטויי המפתח המרכזי לאותו עמוד בכותרת המאמר ועשו זאת בצורה נקייה אם אפשר. כלומר ללא אותיות מתווספות.

כותרות משנה – כותרות המשנה גם כן חשובות ולכן תראו את מרבית המאמרים באינטרנט מציגים כותרות משנה. מלבד העובדה שהם חשובים לקורא לצורך נוחות הקריאה ורפרוף בתוכן כדי לראות היכן במאמר נמצא הנושא שבאמת מעניין אותו לקרוא, הרי שיש להן גם משקל בקידום האורגני ולכן תרצו לשלב את ביטוי המפתח המרכזי של המאמר לפחות באחד מכותרות המשנה.

ייחודיות – על התוכן להיות ייחודי ולא מועתק אפילו לא בחלקו.

עניין – עברו על התוכן שאתם מעלים פעם נוספת וודאו שהוא אכן נותן מענה למה שהצגתם בכותרת המאמר, שהוא אכן יכול להיות בעל ערך עבור הגולשים שלכם ושאתם לא מורחים את התוכן שוב ושוב במהלך המאמר מה שעשוי לעצבן את הגולשים שלכם.

קישורים – אל תפחדו לשים קישורים בתוך המאמר שלכם – להיפך. קישורים פנימיים וחיצוניים יתרמו לחלוקת קישורים נכנסים ויוצאים מהאתר בצורה טבעית יותר מה שגוגל מאוד אוהבים.

תמונות – הוסיפו לכל תמונה שאתם מעלים למאמר שלכם ALT TAG ייחודי משלו, רצוי בביטוי הרלוונטי לתמונה ולתוכן. אם אין לכם תמונה במאמר שלכם הוסיפו תמונה כזו.

מטא תיאור – הוסיפו תגית תיאור הכוללת 2-3 משפטים המתארים את העמוד. תיאור זה יופיע בגוגל בתוצאות החיפוש של העמוד שלכם וחשוב לכלול בו גם את הביטוי הראשי של העמוד.

שילוב הביטויים – שלבו את ביטוי המפתח המרכזי מספר פעמים במהלך המאמר. בדרך כלל לא יותר מ2% מהתוכן ולא פחות מ1%. כלומר במאמר של 300 מילים למשל שלבו את הביטוי 3-6 פעמים בצורה נקייה, אולם לא יותר מכך מה שעשוי להפוך את המאמר לספאמי.

אורך המאמר – השתדלו להעלות לאתר שלכם מאמרים של לפחות 300-350 מילים.

האם יש מישהו שמספק שירותים של אופטימיזציה של תוכן באתר שלנו?

שירותי אופטימיזציה למאמרי תוכן באתר שלכם ניתנים על ידי חברת קידום אתרים או יועץ לענייני קידום אתרים כחלק מעבודת הקידום השוטפת שהוא מבצע על האתר. במידה ואינכם משלמים לספק שירותי קידום אתרים לקידום אתרכם הרי שתוכלו לשלם לכותב תוכן המנוסה גם בניהול אתרים לבצע עבודה זאת עבורכם.

מכללת די בי איי