כך תבחרו נכון מקדם לעסק שלכם

תוכן פרסומי
2035-09-16 01:22:00
2035-09-16 01:22:00

אחרי שהחלטתם שאתם חייבים לחזק את הנוכחות שלכם ברשת, מגיעה שאלת השאלות והיא – כיצד נבחר את המקדם?

אתם יכולים להיות בעלי עסק קטן של עובד אחד ואתם יכולים להיות חברה גדולה עם מאות ואף אלפי עובדים. מה שבטוח הוא, שכיום כמעט ואין עסק או חברה שאינם זקוקים לשירותי קידום אשר יתנו להם נוכחות ברשת.

מעטים הם אלו שכבר נוהגים לפתוח אנציקלופדיה או אפילו לשאול חברים קרובים. כולם ככולם, פונים לרשת האינטרנט כדי לקבל את התשובות לכל השאלות והצרכים ולעתים קרובות התשובות כוללות נותני שירותים.

אז עכשיו אחרי שהחלטתם שאתם חייבים לחזק את הנוכחות שלכם ברשת, מגיעה שאלת השאלות והיא – כיצד נבחר את המקדם שיעניק לנו השירות לו אנו זקוקים.

בחירת איש SEO חיצוני לחברה

למרבה הצער, המציאות מלמדת שכמו שישנם מאות מקדמי אתרים בישראל ללא כל פיקוח או הסמכה מטעם המדינה, כך גם ישנם לא מעט בעלי עסקים ומנהלים אשר אינם מרוצים מהשירות הניתן עבורם.

כאשר מוצאים מקדם טוב יודעים זאת, אך אם מדובר בשירות לא איכותי? הרי שמדובר בעוול שנעשה לכל התעשייה. לכן מרוכזות להלן מספר עצות מעשיות לבחירת מקדם אתרים בגוגל שיעבוד לשביעות רצונכם.

מצאתם מקדם בגוגל? זה לא מספיק

זה נכון שאם כבר מחפשים מקדם אתרים אורגני, אז הרי מי שמופיע ראשון בתוצאות החיפוש הוא אחד שיודע את העבודה. אך אין זה מעיד ולו במעט על מידת שביעות הרצון משירות הלקוחות ומקצב העבודה. על כך אתם יכולים ללמוד בצורה די פשוטה ונוחה – מצאו מקדם אתרים שסקרן אתכם בשירותיו וכתבו את שמו בגוגל. לאחר מכן, יופיע בפניכם כרטיס שנקרא "גוגל מיי ביזנס" ובו שם המקדם, תמונות ודירוג כוכבים לצד ביקורות. קראו את הביקורות בשקידה ונסו להבין מה הלך הרוח של הלקוחות. התרשמתם לטובה? המקדם זכה בנקודה. מצאתם ביקורות שליליות? מומלץ להמשיך עוד קצת בחיפוש.

אל תוותרו על פירוט עבודה

לרוב חתימה על עבודת קידום אורגני SEO, איננה מתרחשת אלא לאחר שהתקיימה פגישה מסודרת. הקפידו תמיד על פגישה פנים מול פנים עם המקדם שעניין אתכם. נסו לדלות בפגישה מידע רב אודות העבודה היומיומית שתיעשה על אתרכם. האם הוא מציע שירותי כתיבת תוכן חדש שיעלה מדי שבוע? האם הוא יבנה לכם קישורים חיצוניים? וברמה הכוללת יותר – האם הוא משתדל לפרט לכם ככל הניתן על השירות? מקדמים אמינים לרוב לא יחסכו מכם מידע, שכן הם אנשי עבודה מסורים ולפיכך הם רוצים להפגין זאת בפגישה.

אל תתרשמו מתיק עבודות, דברו עם תיק העבודות!

כל מקדם אתרים מתהדר באתר מפואר ובו שפע של הצלחות. אז ברור שהמציאות היא איננה שחור ולבן ועל-כן חשוב לנסות לברר קצת יותר פרטים מלקוחות קיימים. נסו להתקשר למספר חברות ובתי עסק שמצוינים בתיק העבודות. לרוב אתם תראו ביטוי, מיקום ואת שם החברה. הרימו שיחה אנונימית ובקשו לקבל פרטים ולשאול על מידת שביעות הרצון.

זוהי אמנם עבודת מחקר מעט סיזיפית למציאת המקדם הנכון, אך כאשר תמצאו איש מקצוע אמין, ההשקעה תחזיר את עצמה לאין שיעור.

כתבות נוספות

לעיר העתיד דרוש חזון סביבתי

גדעון בכר מעמותת "תושבים משפיעים במודיעין" מסביר מה צריך לעשות כדי להציל את הטבע המדהים העוטף את מודיעין מתוכניות פיתוח עתידיות: ממעבר עילי לבעלי חיים, דרך הקמת אגמון קבוע באזור שבין העיר למכבים, ועד להגנה על השטחים הפתוחים שבמערב

"עמית סוסנה היא השראה"

לאחר שהתראיינה לעיתון ניו יורק טיימס וסיפרה כיצד נפגעה מינית בידי מחבלי חמאס בשבי בעזה, הגיבו הבוקר משפחות החטופים

להשאיר את טומי

מאז פרוץ המלחמה מביא עימו לעבודה המאבטח בנתיב זבולון, תושב העוטף, את כלבו שחרד מהדי הפיצוצים בעזה. מאז הפך הכלב לאטרקציה, עד שהגיעה ההוראה שאוסרת על כניסתו למתחם. העירייה: "הנושא בבדיקה"

לעיר העתיד דרוש חזון סביבתי

גדעון בכר מעמותת "תושבים משפיעים במודיעין" מסביר מה צריך לעשות כדי להציל את הטבע המדהים העוטף את מודיעין מתוכניות פיתוח עתידיות: ממעבר עילי לבעלי חיים, דרך הקמת אגמון קבוע באזור שבין העיר למכבים, ועד להגנה על השטחים הפתוחים שבמערב

המשך קריאה »

להשאיר את טומי

מאז פרוץ המלחמה מביא עימו לעבודה המאבטח בנתיב זבולון, תושב העוטף, את כלבו שחרד מהדי הפיצוצים בעזה. מאז הפך הכלב לאטרקציה, עד שהגיעה ההוראה שאוסרת על כניסתו למתחם. העירייה: "הנושא בבדיקה"

המשך קריאה »