העיקר הבריאות

יהודה גולן
2035-09-04 02:11:00
2035-09-04 02:11:00

לשוחרי העוף המטוגן בנוסח KFC מחכה בקרוב פתיחה של סניף "ברוסטר צ'יקן" בקניון • בימים אלה מגיעים למקום מתקני הטיגון המיוחדים של הרשת, שמפעילים לחץ גבוה להפחתת כמות השמן במוצר הסופי

עוד רשת שמבוססת על אוכל "לכל המשפחה" תוקעת יתד בעיר: רשמו לפניכם את השם "ברוסטר". ההתמחות – נתחי עוף מטוגנים בציפוי קריספי של פירורי לחם, כאלה שהאמריקנים קוראים להם "נאגאטס". ברוסטר צ'יקן מחזיקה בישראל כבר כמה סניפים שנפתחו בשנים האחרונות, והיא נכנסה למעשה לוואקום שהותירה אחריה הרשת הענקית KFC, שניסתה להתנחל בארץ ללא הצלחה מרובה יותר מפעם אחת.

בעוד מספר שבועות ייפתח בקניון הסניף החדש של הרשת, בשורת העסקים של המזון המהיר שבקצה הקומה השנייה, שם יתמקם הסניף במרכז השורה. נכון שיהיו לברוסטר צ'יקן מתחרים ממש לידו אבל בקניון מאמינים בתמהיל וגיוון ולכן הציפיה היא שנתחי העוף המטוגן יעשו עליה חלקה לעיר.

אז על מה בעצם מדובר? מנכ"ל הקניון צביקה רוזנטל מסביר כי "זהו מותג עוף אמריקאי שקיים מאז שנת 1956 בארה"ב ובפריסה של חמישים וארבע מדינות מחוץ לארצות הברית. המותג מתמחה בהכנת נתחי עוף קריספי ועסיסיים בלווית מתכוני תיבול סודיים ורטבים מיוחדים בטעמים שונים וייחודיים".

בימים אלה עומלים על עיצוב הסניף והכנסת הריהוט והתקנת הציוד "מדובר בשיטת טיגון מאד ייחודיות שמבוססת על טיגון עמוק בהפעלת לחץ קיטור", מסבירים ברשת. "מה שמונע כניסת שמן לעוף עצמו והתוצאה היא עוף קריספי טעים ועסיסי". רוזנטל עצמו מסביר כי לשיטת הטיגון בלחץ יש מספר יתרונות בהן חיסכון בשמן ובאנרגיה.

מכונות הטיגון ושאר הציוד כמו מכונת התיבול ועוד מיובאים ארצה מארצות הברית בידי החברה עצמה. מדובר בציוד ייחודי של המותג. בתפריט יהיו מגוון גדול של מוצרים בהן ארוחות כנפיים במגוון טעמים וחריפות וארוחות נאגאטס (נתחי העוף המטוגנים). המחירים עדיין לא נקבעו אבל סביר להניח שהם ינועו סביב כמה עשרות שקלים לארוחה או לדלי גדול של כנפיים. זאת כי הסביבה של שאר דוכני המזון המהיר בקניון מחייבת רמת מחירים "סבירה" למשפחה עם ילדים. מה גם שהמשחקיה העמוסה נמצאת ממש במרחק עשרה מטרים בקו אווירי מהקופה של ברוסטר צ'יקן.

כתבות נוספות

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

המשך קריאה »