(new)מחלקים באמצע עמוד הבית
איך בודקים את הקישורים שהמתחרים שלכם מקבלים לאתר?

איך בודקים את הקישורים שהמתחרים שלכם מקבלים לאתר?

ישנן דרכים רבות אשר בעזרתן תוכלו לקדם את האתר שלכם, ולבצע מחקר מתחרים מקיף

(צילום: adiruch / 123RF Stock Photo)

המתחרים הגדולים שלכם מתחרים על אותו נתח השוק כמוכם. אם עוד לפני שנכנסתם לעולם העסקים הייתם עסוקים בבדיקת התחרות שלכם, הדבר מקבל משמעות גדולה יותר כאשר יש בבעלותכם עסק. גם אם אין לכם ניסיון גדול ב- SEO, אל תדאגו. ישנן דרכים רבות אשר בעזרתן תוכלו לקדם את האתר שלכם, ולבצע מחקר מתחרים מקיף. כאן נכנסים לתמונה כלים שימושיים שיכולים לעזור לכם לאסוף מידע בצורה אפקטיבית ולעקוב אחר ביצועי האינטרנט שלכם, אך גם של המתחרים הגדלים שלכם.

רבים אינם יודעים זאת, אך אסטרטגיית בניית הקישורים שלכם ושל המתחרים שלכם היא חשובה לאין שיעור עבור קידום האתר. במאמר הבא נציג בפניכם את הכלים שעומדים לרשותכם למחקר קישורים ומתחרים כך שתוכלו להשתמש באסטרטגיה הזו, ללמוד כיצד להתעלות על המתחרים ולהשיג תוצאות מדהימות.

הכלים המובילים למחקר מתחרים

Ahrefs - כלי העוזר להגדיל את תנועת החיפוש שלכם, לחקור את המתחרים ולעקוב אחר הנישה שלכם. Ahrefs עוזר לכם ללמוד מדוע המתחרים שלכם מדורגים כל כך גבוה ומה עליכם לעשות כדי להתעלות עליהם.

Majesticseoכלי העוזר לכם לגלות מי מקשר לאתר שלכם. בעזרת Majesticseo תוכלו למפות את האינטרנט ולקבל מידע על קישורים שיעזור לכם לשלוט בשוק שלכם. מדובר במותג ותיק אשר אינו דורש מכם להיות מומחים בקידום אתרים כדי להשתמש בו.

SemRushכלי המאפשר לנתח נתונים של מאות מיליוני דומיינים ו- 15 מיליארד מילות מפתח. כלי זה חושף את אסטרטגיית החיפוש, התשלום, התוכן, המדיה החברתית ויחסי הציבור של המתחרים שלכם ומאפשר לכם למצוא את מילות המפתח הרווחיות ביותר עבור אתר האינטרנט שלכם.

ברצונכם לקדם את האתר שלכם על הצד הטוב ביותר? מעוניינים לעשות מחקר מתחרים מקיף? רוצים לדעת איזה כלי יהיה אפקטיבי באמת? לסקירה מקיפה על כלים לבדיקת קישורים שביצע אורי שחם לחצו כאן >>

גוגל: כלי לאיתור מידע על המתחרים

ייתכן מאוד שאתם משתמשים בגוגל בדרכים רבות ומגוונות, אך אינכם מודעים לכלים ולתכונות שהוא מציע בתחום מחקר מתחרים. בין הכלים החשובים ביותר שעומדים לרשותכם:

התראות גוגל (GOOGLE ALERTS) – כלי המאפשר לכם לקבל התראות בכל פעם שהמתחרה שלכם מוזכר באופן מקוון במדיות השונות, בין אם כאזכור ובין אם כקישור. בעזרת כלי זה אפשר גם לעקוב אחר אזכורים של מילות מפתח או קישורים נכנסים למתחרים ואת הדו"ח מקבלים ישירות למייל.

Google Keyword Planner- כלי זה משמש לתכנון מילות מפתח ואפשר להשתמש בו בדרכים שונות החל במחקר מילות מתח לקמפיין, דרך עד קבלת נתונים סטטיסטיים מהעבר ועד תחזיות הנוגעות לנפח התנועה בעתיד.

דף הפייסבוק של המתחרים

כלי נוסף שעומד לרשותכם עבור מחקר קישורים שהמתחרים מקבלים הוא פייסבוק. ניתן לעקוב אחר מודעות הפייסבוק של המתחרים שלכם באמצעות הדף העסקי שלהם או דרך ספריית המודעות בפייסבוק. ספריית המודעות זהו כלי המשמש לשקיפות ומציג מידע זמין לציבור בנוגע לזהות העסקים שהמודעות שלהם מתפרסמות באותו רגע נתון. מידע זה יכול לעזור לכם להבין מהו סוג מסע הפרסום שהמתחרים מובילים ואת היעדים האסטרטגיים שלהם.

מכללת די בי איי