(new)דיור מוגן 6.2.20
מצגת עסקית ותכונותיה

מצגת עסקית ותכונותיה

מצגת עסקית אשר בנויה לתלפיות תיצור אצל המתבונן בה רושם ראשוני מיטבי

(צילום: PIXABAY)

המטרה של מצגת עסקית לרוב שתהיה התשתית לתחילת הקשר העסקי בין מי שמראה את המצגת העסקית לבין אלו אשר חוזים בה. מצגת עסקית אשר בנויה לתלפיות תיצור אצל המתבונן בה רושם ראשוני מיטבי והיא עשויה לעזור לכדי המשך ניהולו של התהליך העסקי, לעומת מצגת אשר לא בנויה באופן נכון היא יכולה לנטרל את יכולת המשך הקשר העסקי. עבור יצירת הרושם הראשוני המיטבי, ניתנת רק הזדמנות אחת.

עשיית שימוש בטכנולוגיה -

עשיית שימוש בטכנולוגיה המיטבית אשר ממנה יבנו את המצגת העסקית הינה בעלת חשיבות ניכרת כמעט כמו התכנון העסקי והדקורטיביות שבדבר. עשיית שימוש בטכנולוגיה נכונה תיתן בידכם גמישות עסקית ותפעול פשוט ונוח. כאשר אתם מתכוונים לעשות שימוש בטכנולוגיה כל שהיא, עליכם להתייחס להיבטים הבאים –

האם מצגת עסקית תוצג באמצעות מקרן או באמצעות מסך של מחשב, מה היא הרזולוציה אשר הנכם צריכים עבורה .

האם  מצגת עסקית תיבנה על גבי המחשב או שהיא תוצג על בסיס אינטרנט על ידי חלוקה של CD.

האם מצגת עסקית תוצג על ידי מפעיל המצגת או שהיא תופעל בצורה אוטומטית.

באיזו מערכת הפעלה תבחרו עבור שהמצגת העסקית תרוץ?

השילוב שבין מציג המצגת לבין מצגת עסקית -

כדי להצליח בהקרנתה של המצגת, יש לשלב פעולה בין מציג המצגת לבין מצגת עסקית – צריכה להתבצע הרמוניה ביניהם, צריך להיות תיאום בין המסר העסקי אשר יינתן על ידי מציג המצגת וטיבה של המצגת עשוי לתת בידי מציג המצגת לומר את דבריו בנחישות ולחזק את היתרונות אשר ברצונו למסור למי שצופה במצגת.

ניתן להקרין מצגת עסקית ביחד עם קריינות ובלי מציג מצגת אנושי ובזמן התכנון של המצגת עליכם להגדיר את התחומים הללו.

כיצד עליכם לתכנן את המצגת?

התשתית עבור הקמת המצגת המיטבית יסודה בתכנון ובחשיבה מדויקת. כאשר אתם מתכננים מצגת עסקית עליכם לשים לב להיבטים שלהלן:

בתוך מצגת עסקית אשר בה תעורב פעולה באמצעות המתבונן במצגת, כמו למשל – מעבר בין שקף, עליכם לבצע תכנון פונקציונלי פשוט ונוח שיהיה אינטואיטיבי עבור הפעלת המתבונן במצגת בעלי רקע טכנולוגי אחר.

עליכם לוודא מבעוד מועד מיהו קהל היעד של מצגת עסקית, בין אם מדובר במשקיע ובין אם מדובר בלקוח פוטנציאלי.

מצגת עסקית אטרקטיבית עשויה לבלוט בעיצובים שלה, לשלב קריינות וכן לשלב סאונד, לבלוט באיורים ובתמונות אשר היא כוללת וכיוצא בזה.

עליכם להגדיר באופן מדויק מה הוא המסר העסקי אשר אותו ברצונכם להעביר לצופי המצגת, כמו למשל – מה הם היתרונות של המוצרים או של העסק שלכם.

עליכם לתכנן את אופן הצגתה של המצגת – בין אם היא תבוצע פנים אל מול פנים ובין אם היא תבוצע בתערוכה.

עליכם להקפיד על המבנה ההגיוני הראוי עבור העברת מסר עסקי.

סקירה של מצגות עסקיות –

מצגת עסקית בוידאו - 

חסרונות –

במידה ותשנו את הרזולוציה, היא תשפיע על טיב הסרט אשר יצפו בו.

אי אפשר לייצר אינטראקציה עם המשתמש והיא תוקרן כסרט וידאו לכל דבר ועניין.

הקבצים של מצגת עסקית גדולים ביותר.

כל שינוי אשר תבצעו יאלץ אתכם בזמן שמירה ניכר ביותר.

יתרונות –

המצגת ניתנת להפעלה מכל מחשב על ידי נגן מדיה.

מדהימה מן ההיבט של מולטימדיה.

מאלצת אתכם סביבת ריצה איתנה, על מנת שתוכלו להציג את המצגת בביצוע גבוה.

עלות הפקה גבוהה.

מצגת עסקית בפאוור פוינט -

חסרונות

הביצועים של ההצגה דרך האינטרנט חלשים ביותר.

יכולת של מולטימדיה  מועטה למדי ביחס למצגת פלאש וידאו.

יתרונות –

אפשר לבצע במצגת שינויים לבד בלי לערב בעל מקצוע.

קלה ומהירה לביצוע.

ניתן להציג את המצגת במנעד נרחב של דפדפנים ופשוט לייצר גרסה למחשב, לאינטרנט ול- CD.

מאוד מודולרית וכוללת כלים מובנים עבור ניהול.

סביבה זמינה במירב המחשבים והיא חלק מהתקנה של ערכת MICROSOFT OFFICE.

(new)עידן הפרזול 13.1.20