(new)ויקטורי
המומחים של אמצ שמש: כך מפחיתים את תאונות הדרכים בישראל

המומחים של אמצ שמש: כך מפחיתים את תאונות הדרכים בישראל

מדי שנה בשנה נהרגים על הכבישים מעל ל- 300 אנשים. היות ומדובר בבעיה אמיתית גם המומחים של אמצ שמש מתגייסים למען שינוי מהותי ודרמטי של המצב

(צילום: PIXABYׂ)

אם בעבר מסעות היו בעיקר רגליים וארכו ימים, חודשים ולעיתים אפילו שנים, כיום אנו חיים בעידן בו האנושות משגשגת ולרשותה עומדת מערכת כבישים מתקדמת שמקלה על ההתניידות ועל ההגעה ממקום למקום. כמובן שגם המצאת כלי הרכב רק שדרגה את המציאות. אולם למרות היתרונות הרבים אי אפשר להתעלם מהחסרונות ובעיקרם גורם הסיכון: מדי שנה בשנה נהרגים על הכבישים מעל ל- 300 אנשים.

היות ומדובר בבעיה אמיתית גם המומחים של אמצ שמש מתגייסים למען שינוי מהותי ודרמטי של המצב, ומציעים את הפתרונות הבאים.

קצת על א.מ.צ שמש 1990 בע"מ

חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מתמחה בסלילת כבישים וביצוע עבודות עפר וביססה את עצמה לאורך השנים כאחת מהחברות המובילות בתחום ביצוע עבודות התשתית. החברה מספקת קשת רחבה של פתרונות לסוגים שונים של לקוחות, החל ביזמים פרטיים ועד מוסדות ציבוריים וממשלתיים. ניסיונה של החברה אפשר לה להיות מעורבת בפרויקטים רבים, חלקם מורכבים ברמה לאומית, זאת בעזרת ניסיון עשיר, הון אנושי מהשורה הראשונה, כלים מתקדמים וחדשניים ושיטת עבודה מקצועית ויעילה.

כיצד משפרים את המצב על הכבישים על פי החברה?

א.מ.צ שמש 1900 בע"מ זו חברה מקצועית שפועלת כבר המון שנים בתחום ולכן צברה ניסיון עשיר והיכרות עם מצב הכבישים בישראל. כולנו מודעים לכך שישנה בעיה זה נכון, אך נדרש מאתנו להכיר גם את הגורמים לבעיה ולגלות מחויבות לנטרול אותם הגורמים כדי להפחית את מספר הנפגעים וההרוגים ולמנוע תאונות דרכים.

כיום ישנם שני גורמים שמובילים לתאונות דרכים והם:

הגורם האנושי – גם אם אין בכך כוונת תחילה, ההתנהגות של הנהגים על הכביש היא זו שמובילה לתאונות דרכים. לא פעם התנהגות לקויה נובעת מחוסר ידע ומיומנות לכן כדי למנוע תאונות דרכים יש להפעיל מערך הסברה נרחב כבר מגיל בית ספר שיעודד התנהגות אחראית על הכביש, זאת לצד הפעלת מערך אכיפה וענישה כנגד עברייני תנועה.

הגורם הפיזי – הגורם הפיזי הוא מצב הכבישים עצמם, ולראייה ישנם כבישים שידועים כמסוכנים ויש בהם מספר גבוה של תאונות דרכים עם נפגעים ביחס לאחרים. כדי לטפל בבעיה על המדינה להקצות תקציבים כדי לנטרל את הגורם הפיזי, לסלול כבישים תוך תכנון קפדני, לשדרג את תחום התחבורה הציבורית וללמוד ממדינות שכן הצליחו להפחית את כמות התאונות, על הפתרונות האפקטיביים שהן מיישמות.

ולסיכום: יש להפקיד את עבודת סלילת הכבישים והתשתיות בידי ידיים נאמנות של חברה בעלת ניסיון עשיר בתחום כדי שהתוצאה תהיה כמה שיותר איכותית ובטיחותית לאורך השנים.

(new)שלומי תבלינים 18.5.20