(new)ויקטורי
חדש: המוקד העירוני יקבל פניות גם בוואטספ

חדש: המוקד העירוני יקבל פניות גם בוואטספ

עיריית מודיעין השיקה שירות חדש לתושב במסגרת פרויקט "עיר חכמה", לאחר שבסקר שערכה התברר כי התושבים מעדיפים לקבל מידע ושירות באמצעות האפליקציה

המוקד העירוני (צילום: דוברות העירייה)

עיריית מודיעין השיקה השבוע את הוואטספ של המוקד העירוני 106, כאשר כעת יוכלו תושבי העיר לדווח על תקלות בהודעה באפליקציה ולא יצטרכו להתקשר טלפונית.

השירות החדש הוא חלק מפרויקט "עיר חכמה", ובעירייה מדגישים כי ניתן לפנות למוקד בנושאים כמו מפגעים ותקלות ואף לצרף תמונה מהשטח. לאחר קבלת הפנייה יקבל התושב אישור כתוב מהמוקד שפנייתו בטיפול.

בעירייה סיפרו השבוע כי בשנת 2019 התקבלו במוקד העירוני למעלה מ-140 אלף פניות מתושבי העיר, ועד כה בשנת 2020 התקבלו קרוב ל-47 אלף פניות. בסקר תושבים שערכה היחידה האסטרטגית בעירייה במהלך משבר הקורונה התברר כי אפליקציית הוואטספ היא הכלי המועדף על תושבי העיר לשם פנייה לקבלת שירות ומידע.

ברוך בוחניק, מחזיק תיק טכנולוגיות במועצת העירייה, אמר: "השקת הוואטסאפ העירוני הינה המשך הקו לשיפור השירות לתושבים, הן תהליכית והן טכנולוגית, ונמשיך בכל האספקטים האפשריים למען מטרה זו".

לפניות לוואטסאפ המוקד העירוני – 052-4004254.

 

 

(new)שלומי תבלינים 18.5.20