(new)ויקטורי
שילוח בינלאומי: כל מה שצריך לדעת

שילוח בינלאומי: כל מה שצריך לדעת

כדי לבצע משלוחים בינלאומיים נכון, תזדקקו לאסטרטגיה שתפעל עבורכם ועבור העסק שלכם

(צילום: יח"צ)

אם אתם מעוניינים להגדיל את עסק המסחר האלקטרוני שלכם, הרחבה מעבר לגבולות הארץ עשויה להיות הצעד הבא, אבל פירוש הדבר שעליכם להבין איך ניתן לבצע שילוח בינלאומי. כדי לבצע משלוחים בינלאומיים נכון, תזדקקו לאסטרטגיה שתפעל עבורכם ועבור העסק שלכם.

אינכם צריכים לדעת הכול אודות שילוח בינלאומי, אבל אתם צריכים להבין את האפשרויות הזמינות ולמצוא גישה שתעבוד שוב ושוב. מכירה מחוץ הארץ יכולה להיות אזור צמיחה חשוב לעסק שלכם, גם אם אתם שולחים רק כמה מוצרים בתהליך בינלאומי, כך שכדאי להתמודד עם הלוגיסטיקה. קחו בחשבון את הנתונים המוצגים במאמר זה.

קמעונאים שמציעים שילוח בינלאומי צומחים פי שישים מהר יותר בהשוואה לאלו שלא

נתונים אלה מראים שקונים מקוונים מצפים למשלוחים בינלאומיים, ועסקי המסחר האלקטרוני עומדים יותר ויותר בציפייה זו. שילוח בינלאומי יוצר הזדמנות לחנויות כמו שלכם למכור לקהל גדול יותר.

נכון שקשה להרכיב רשימה מוחלטת של שיטות עבודה מומלצות שמתאימות לכל עסק, אבל יש כמה החלטות מרכזיות שעליכם לקחת בחשבון לצורך אסטרטגיית שילוח בינלאומי שאתם מבצעים.

לאן ומה שולחים

תחילה יש לזהות לאן בעולם אתם מבצעים משלוחים ואילו מוצרים אתם שולחים. לא בטוחים לאילו שווקים עליכם להתרחב תחילה? הנה מספר אינדיקטורים שיכולים לסייע בצמצום האפשרויות.

מתחילים בקטן. וקרוב.

באמצעות שמירה על המשלוח קרוב לבית, ניתן להגדיר ציפיות מציאותיות ללקוחות לגבי זמני האספקה והתעריפים.

התחלה בקטן וקרוב מאפשרת לכם גם להרגיש את מה שנדרש על מנת להרחיב תהליך שילוח בינלאומי.

עוקבים אחר הביקוש הנוכחי

יש לעיין בניתוח התעבורה של החנות המקוונת כדי להבין אילו שווקים או מדינות כבר מבקרים בחנות המקוונת שלכם.

אתם יכולים גם להעריך ריבית על ידי בקשות ישירות של לקוחות למכור לשווקים שלהם. ביקורים חוזרים או תנועה גבוהה עשויים לגלות עניין במוצרים או בהיצע שלכם.

שיקולי השפות העיקריות בכל שוק להתרחבות

תקשורת תקינה חיונית במהלך התמודדות עם לקוחות. אם אתם שולטים במספר שפות, מומלץ להרחיב את העסקים למדינות הדוברות שפות אלה תחילה. אם אתם מדברים רק שפה אחת, כדאי למצוא מדינות או שווקים אחרים שבהם שפה זו בולטת.

זיהוי שווקים שאינם מקומיים שמתאימים לעסקים טובים

האם קיימים שווקים ברחבי העולם שאתם מרגישים שמתאימים לעסק שלכם טוב יותר מאחרים? יתכן שיהיה צורך במחקר כלשהו בנקודה זו.

בדיקת חדירת מסחר אלקטרוני יכולה להיות צעד ראשון טוב. התחברו למגמות הצרכניות והטעמים של אותם שווקים. פריט שהוא מתנה חגיגית בארצות הברית, עשוי להיות משהו שונה בדרום קוריאה, למשל.

הכרת החוקים והתקנות במדינה

ברגע שיש לכם מושג לגבי האזורים המציעים את ההזדמנויות המיידיות ביותר, ואילו מוצרים תעבירו באמצעות שילוח בינלאומי, הנגיע הזמן לבדוק כללים ותקנות מבוססי מדינות. יש מדינות שאוסרות על שילוח פריטים מסוימים על הסף; אחרות עשויות להגביל אותם.

ידיעת הכללים והתקנות הקיימים ואשר עשויים להשפיע על המשלוחים שלכם, יכולה לסייע להבטיח משלוח חלק.

(new)בשר בכפר, מוזל בכפר 26.8.20