(new)ויקטורי
אקסקטיב מרקטינג מיתוג עסקים מובילים ורשתות אופנה

אקסקטיב מרקטינג מיתוג עסקים מובילים ורשתות אופנה

אקסקטיב מרקטינג, מחברות הניו מדיה המובילות, הצטרפה לא מכבר לבכירי הפרסומאים שעוסקים במיתוג של עסקים מובילים

(צילום: Freepik)

לנהל עסק משגשג במיוחד בתחום האופנה הדינאמי, אין זה עניין של מה בכך. עסק מוביל איננו יכול להישאר אדיש לנעשה סביבו ולמהלכי שיווק או מיתוג שמובילים מתחרים. אקסקטיב מרקטינג, מחברות הניו מדיה המובילות, הצטרפה לא מכבר לבכירי הפרסומאים שעוסקים במיתוג של עסקים מובילים ובהם, רשתות אופנה כלל ארציות. כבר כעת ניתן להבחין בתוצאות, עם השיפור במודעות הציבורית למותגים שעוברים ריענון והתחדשות, תוך התאמה לצרכי השוק ובהתאם לאסטרטגיה השיווקית של כל עסק ורשת אופנה שבהם מדובר.

אקסקטיב מרקטינג ממתגת עסקים לאחר מיפוי שווקים

חברת הפרסום אקסקטיב מרקטינג שהתרחבה עם השנים ופועלת כיום לא רק בשוק הישראלי אלא גם בשוק הגלובלי (דגש על אירופה), ממתגת עסקים כחלק ממהלך עסקי ושיווקי כולל. עבור כל עסק מוביל ורשת אופנה מקיימים אין ספור ישיבות מעמיקות, ניתוח שווקים, מיפוי, סקירת מתחרים, בדיקת עומק של ערכי המיתוג והחברה. מיפוי השווקים והסביבה הארגונית חיוניים לכל עסק שמכבד את עצמו ובאופן כזה הפרסומאים יכולים להשיג את התוצאה תוך בקרה מתמדת. מיתוג שחי את השוק יודע להגיב לשינויים תוך כדי תנועה, תוך מקסום יכולות הניו מדיה ופניה לקהלי יעד ממוקדים.

יותר תוצאות, פחות תקציב, תוצאות משופרות

תקציבי פרסום בעולם הקדם דיגיטלי נוהלו לעיתים בפזרנות יתר. תקציבי עתק שנשפכו על קמפיינים טלוויזיוניים או על שלטי חוצות שנפרסו בכל הארץ לפעמים הצדיקו את עצמם ולפעמים לא. ענף הפרסום כפי שמשתקף כיום מסוגל להציג יותר תוצאות עם פחות תקציב, בתנאי שהאנשים הנכונים אוחזים במושכות. מאז החלו לפעול וקצרו הצלחות מרשימות, מתמידים בכירי אקסקטיב מרקטינג לא רק לחתור לתוצאות, עם מיתוג יעיל וזריז. בנוסף, החתירה היא להשיג תוצאות יפות שניתן למדוד בצורה מדויקת, מבלי לחרוג מיעדי תקציב הגיוניים. התוצאות בשטח הביאו לכך כי עוד ועוד עסקים מצטרפים לפורטפוליו ועוד מהלכי מיתוג מצליחים לעניין, לשכנע, לרגש ולהפעים את הקהל הרחב. עסקים מובילים וחברות אופנה מהשורה הראשונה כבר נהנים ממיתוג יעיל, אפקטיבי ודינאמי, שמביא עימו תוצאות עסקיות משופרות.

האם פרסום ומיתוג מחייבים פרזנטורים

וכעת לשאלה מעניינת הקשורה לכך: האם חייבים להביא פרזנטורים שהם שמות נוצצים, בכדי למקסם מיתוג מחדש ולשפר תוצאות עסקיות? התשובה – לא בהכרח. מבלי להמעיט ביכולתו של פרזנטור לתמוך במיתוג קיים או לשפר מיתוג מחדש, ההחלטה לגייס פרזנטור צריכה להישקל ביחד עם עוד שיקולים נוספים. היעד שאליו רוצים להגיע, השוק שאליו רוצים לחדור, התדמית הרצויה, התקציב ולוחות הזמנים חשובים לא פחות משאלת השם המוכר, כן או לא. אקזקטיב, אשר שולטת ברזי הניו מדיה כפי שלהטוטן שולט בכדוריו המתעופפים באוויר חושפת שלפעמים צריכים להישמע לחוקי הפרסום הקיימים אבל לפעמים, צריך גם לשבור את החוקים. יצירתיות, יצירת באז ובולטות בשלל פלטפורמות והעיקר – שהעסקים ורשתות האופנה המיוצגות, יקצרו את הפירות.

 

(new)שלומי תבלינים 18.5.20