לא חייבים ללכת לבנק – סורקי השיקים בשנת 2020

תוכן פרסומי
2036-11-23 04:10:00
2036-11-23 04:10:00

סורקי צ'קים מאגדים יתרונות רבים אשר מאפשרים גם לכם בעלי העסקים, יזמי מודיעין ובעלי הנכסים בעיר להתייעל תוך שאתם מעבירים מיידית כל שיק בקורא השיקים

(צילום: PIXABAY)

תושבי מודיעין היקרים, באם אתם מוצאים את עצמכם מבזבזים זמן יקר על הפקדות הצ'קים של העסק שלכם או שאתם סבורים שמחלקת הנהלת החשבונות שלכם מקרטעת באיטיות משום פעולות מתמשכות ואתם מעוניינים לייעל אותה, חשוב שתקראו אודות נפלאות סורקי הצ'קים בעידן הטכנולוגי המופלא בו אנו חיים.

מהו סורק השיקים?

אם עד היום סברתם שאין שום סיבה להתחיל ולרכוש מכשיר חדשני שעיקרו קריאת או סריקת שיקים והעדפתם לפנות מזמנכם, להגיע לבנק, להמתין לפקיד ולאחר מכן להמתין לאישור של סכום השיקים שהופקד, כיום יש לכם (ולהנהלת החשבונות שלכם), אפשרות להתייעל על ידי רכישת סורק צ'קים. הסורק אשר נקרא גם קורא שיקים הוא התקן אופטי הכולל תוכנה ומטרתו סרוק את השיק המצוי ברשותכם, לבדוק אותו ולהפיק רישום שלו באופן מסודר.

אם עד היום בדקתם פעמיים שלוש ויותר שאכן הקלדתם את נתוני השיק ללא טעויות במספרי האסמכתא, אם לא הייתה לכם אפשרות לפנות זמן משום לחץ בעסק וכעת אתם תוהים מה לעשות עם כך שהשיק לא נכנס במועד הרלוונטי ואם החשש שמא הצ'קים יחזרו משום חשבון מוגבל של בעל השיק מלווה אתכם מרגע הפקדתם, כיום תוכלו להתחיל ולהשתמש בסורק שיקים ולהימנע מכל אותן חששות ופרוצדורות מעכבות.

היתרונות של סורקי הצ'קים

סורקי צ'קים מאגדים יתרונות רבים אשר מאפשרים גם לכם בעלי העסקים, יזמי מודיעין ובעלי הנכסים בעיר להתייעל תוך שאתם מעבירים מיידית כל שיק בקורא השיקים. היתרונות המרכזיים הם:

אין טעויות הקלדה – אין מה לדאוג, מספר האסמכתא של השיק מדויק וכולל את כל הספרות, סכום השיק מדויק וכל נתון אחר הרשום על השיק. סורק שיקים יאפשר לכם אפס טעויות הקלדה ודיוק של מאת האחוזים.

שיקים לא חוזרים – יש אפשרות לבחור בסורק שיקים המחובר למערכת של חשבונות מוגבלים וכך ברגע סריקת השיק, באם החשבון של אותו אדם או חברה שסיפקו לכם את השיק הינו חשבון מוגבל, תקבלו על זה התראה מיידית. יתרון זה יאפשר לכם להימנע מתשלום עמלת שיק חוזר ועוגמת הנפש הכרוכה בתהליך זה.

הפקדות אוטומטיות – השיק שלכם יסרק ויופקד לבנק באופן אוטומטי בתאריך המתאים. חשוב לדעת שניתן להפקיד באמצעות הסורק צ'קים לכל הבנקים ולכל מספר חשבון בנק.

רישום ותיעוד מדויקים – יש לכם אפשרות להוציא דו"ח מדויק של כל השיקים אשר הפקדתם, דו"ח הכולל את כל הפרטים אודות כל שיק ושיק.

נכון להיום, ישנם סוגים רבים של סורקי שיקים וחשוב שתבחרו את אותו הסורק המתאים ביותר לעסק שלכם. באם אתם עסק קטן במודיעין תוכלו לבחור בסורק חדשני המיועד לקליטה של כמות קטנה של שיקים ומותאם לתפעול שוטף. אם לעומת זאת, אתם עסק גדול תוכלו לבחור בסורק המאפשר קליטה של כמות גדולה של צ'קים ברצף. החלטה בדבר הסורק המתאים ביותר יכולה להיעשות בעזרת התייעצות עם מומחה מטעם אותה החברה בה אתם מתכננים לרכוש את הסורק. בהצלחה!

כתבות נוספות

"ריאל לעולם לא מתה"

הופעה היסטורית של שוערה השלישי של ריאל מדריד הקנה לה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

המשך קריאה »