היתרונות של השקעות נדל"ן באתונה

תוכן פרסומי
2037-01-31 01:27:00
2037-01-31 01:27:00

מה הופך את אתונה להיות יעד הנדל"ן המועדף ביותר על המשקיע הישראלי? יש לנו את כל הסיבות שאתם חייבים להכיר

(צילום: Freepik)

שוברים את הראש באיזה מדינה תוכלו לעשות את הרכישה הבאה שלכם? הרי השקעות מעבר לים יכולות להביא איתן פוטנציאל מאוד גדול, אך בו בזמן גם לא מעט סכנות שאינכם מכירים. את שוק הנדל"ן הישראלי אתם בוודאי מכירים, אך את שוק הנדל"ן באירופה או באזורים אחרים בעולם – אתם לא ממש תוכלו להכיר. אך עדיין, לא מעט משקיעים ישראלים מבינים כי השקעות נדל"ן באתונה הן הטובות ביותר עבורם. מה הופך את אתונה להיות יעד הנדל"ן המועדף ביותר על המשקיע הישראלי? יש לנו את כל הסיבות שאתם חייבים להכיר.

השקעות במחיר ששווה לכל כיס

המשקיעים הישראלים התרגלו לצערנו למחירים מופקעים של דירות ונכסי נדל"ן שונים, ואפילו חלקם השלימו עם רוע הגזרה וביצעו רכישות של נדל"ן בארץ. אך כאשר אותם משקיעים בוחנים את האפשרות של השקעות נדל"ן באתונה, הם מגלים כי הם יכולים לרכוש נכסי נדל"ן מבחירים מאוד אטרקטיביים. כך שכאשר אותם משקיעים עושים חישוב קל, הם מבינים כי מדובר על בחירה הרבה יותר נכונה והרבה פחות מסוכנת מבחינתם בתור משקיעים מנוסים ומיומנים.

להשקיע במדינה קרובה במיוחד

עוד סיבה שבגללה ככל הנראה לא מעט ישראלים מעדיפים לחפש נדל"ן באתונה היא שמדובר על מדינה מאוד קרובה. בשונה ממדינות אחרות באירופה או בעולם כולו שמחייבות טיסה של מספר שעות, במקרה של אתונה מדובר על טיסה של פחות משעה. כך שהטיסה היא לא משהו שאמור להוות חשש, ובו בזמן העלויות של הטיסות הן מאוד משתלמות – כך שלא תצטרכו להוציא הרבה יותר ממה שאתם מוכנים. כך תוכלו לבקר בנכס בכל תקופה מסוימת, ולראות בדיוק מה מצבו.

הטבות מס גדולות מאוד למשקיעים

בתור משקיעים מנוסים אתם בוודאי מבינים כי הנושא של המס הוא אחד מהנושאים החשובים ביותר שאתם צריכים לתת עליו את הדעת. היתרון של נדל"ן באתונה זה שהוא מגיע עם הטבות מס מאוד גדולות, כאלה שאולי לא חשבתם שתוכלו להשיג אותם. ביוון אין צורך שלם מס שבח, וזוהי הסיבה שבגינה תצטרכו לשלם מס של 3% בלבד על הרכישה שלכם – אחוזי מס מאוד נמוכים, אפילו יותר נמוכים מאחוזי המס שאותם נדרשתם לשלם כאן על השקעות בישראל.

התיירות ביוון נמצאת במגמת עלייה

כאשר אתם מחפשים השקעות נדל"ן כאלה או אחרות, אתם תהיו מוכרחים לבחון גם את מצב התיירות. החדשות הטובות הן שהתיירות ביוון נמצאת בשנים האחרונות במגמת עלייה מאסיבית, ומדובר על עלייה שנמשכת כבר שהנים רבות. כך שמצד אחד מדובר על עלייה קבועה ומעודדת, ומצד שני מדובר על עלייה שרק מתחזקת עם השנים. כך שלרכוש כרגע נדל"ן באתונה זה יכול להיות הצעד החכם והנכון ביותר עבורכם, צעד שיוכל להצעיד אתכם קדימה אל עבר עסקאות נדל"ן נוספות.

כתבות נוספות

כשהמציאות מתערבבת בעבר

אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה במודיעין, שיצויין בעוד פחות משבועיים, יכללו הפעם גם אירועים המוקדשים להנצחת ה-7 באוקטובר והמלחמה בעזה

מדורגים גבוה

תושבי מודיעין מדורגים במקום ה-2 בארץ בדירוג האשראי שלהם, כך עולה מנתונים חדשים שפורסמו. במקום הראשון – גבעתיים

מדורגים גבוה

תושבי מודיעין מדורגים במקום ה-2 בארץ בדירוג האשראי שלהם, כך עולה מנתונים חדשים שפורסמו. במקום הראשון – גבעתיים

המשך קריאה »