מוכנים לפתיחת שנת הלימודים

יהודה גולן
2016-08-30 01:00:00
2016-08-30 01:00:00

במהלך היום, שמהווה חלק מההשתלמות השנתית של מחלקת הביטחון, עברו הסיירים יום אימונים ותרגול בנושא עזרה ראשונה ובנשק אישי.

היום נפתח בחשיפה לפרויקט "נאמני חיים" של מד"א, במסגרתו עברו כל הסיירים הכשרת עזרה ראשונה וחוברו לאפליקציה של מד"א, אשר תדווח להם במהלך משמרת על כל אירוע רפואי הנמצא בקרבתם. זאת על מנת שיוכלו לתת מענה ראשוני במסגרת פריסתם הרחבה וזמינותם הגבוהה ברחבי העיר. הכשרת הסיירים במסגרת "נאמני חיים" מתאפשרת הודות לשיתוף הפעולה ההדוק של מחלקת ביטחון בעיר עם גורמי החירום וההצלה ובהם מד"א.

בטרם התחילו הסיירים בהכשרה, בירך את סיירי הביטחון מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר, על שיתוף הפעולה המוצלח בין מחלקת ביטחון בעיר לתחנת מד"א המקומית, שיתוף פעולה שיוביל להצלת חיי אדם. גם מנהל מחלקת הביטחון, שמוליק כהן, התייחס לנושא והדגיש לסיירים את חשיבות פעילותם בעיר לאורך כל השנה, במיוחד לאור הפריסה הרחבה מאוד של הניידות לאורך כל שעות היממה והתגובה המהירה שלהם לכל אירוע המתרחש בעיר. עוד ציין כי המטרה היא לשמור על הרמה המקצועיות, ואף להעלות אותה, ולהשתפר בכל הקשור לביטחון על מנת לתת את הסיוע המהיר והטוב ביותר עבור תושבי העיר. כהן הוסיף כי בהמשך תיבחן אפשרות להכניס ציוד עזרה ראשונה, הכולל מכשיר דפיברילטור, נוסף על הקיים לניידות הביטחון ולניידות אבטחת גני הילדים בעיר.

בהמשך היום עברו סיירי הביטחון וסיירי אבטחת גני הילדים לתרגל מצבי ירי שונים ושימוש בנשק, ובמטרה להיות מוכנים לכל מצב, הם תרגלו אירועי ירי שונים באחד מבתי הספר בעיר, שהיה ריק באותו הזמן.

חבר המועצה ומחזיק תיק הביטחון, דן ליכטמן: "פתיחת שנת הלימודים נוגעת בכולנו, ילדנו חוזרים לבתי הספר ולגני הילדים ויחד איתם כך גם היערכותנו הביטחונית. החשיבות העליונה שאנחנו רואים בביטחון ילדנו הביאה להכנות קפדניות בתחום הביטחון: תיאום כלל גורמי הביטחון והמשטרה, גיוס השומרים החסרים, תדרוך השומרים ומאבטחי מוסדות החינוך והשלמת התקנת הקודנים ומערכות האבטחה. כשם שחרטנו על דגלנו מצוינות בחינוך כך גם בביטחון ילדנו. איחוליי שנת לימודים פורייה מוצלחת ובטוחה."

בתמונה ערוכים ומוכנים לשנת הלימודים (צילום דוברות העיריה)

כתבות נוספות

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

המשך קריאה »