על חברת קווים הפועלת במודיעין נשמעו לאורך השנים לא מעט תלונות, ובעירייה אף התגאו לאחרונה בכנס שקיימו עם נהגי החברה בניסיון לשפר את השירות.
עם זאת, השבוע סיפרה תושבת העיר על מקרה מקומם הקשור להתנהלות נהגי קווים, שבעקבותיו זומן הנהג לבירור בחברה. "קו 59 של קווים, היום ב-11:56, שני ילדיי מנסים לרדת מהאוטובוס. הילדה מצליחה אבל הנהג בחוסר סבלנות מתחיל לנסוע לפני שבני הקטן, רק בן 9 ולגמרי תלוי באחותו הגדולה, מצליח לרדת. הוא פשוט סוגר את הדלת בפניו. הבן שלי המבועת פורץ בבכי וכל הנוסעים צועקים לנהג לעצור, בתי מחוץ לאוטובוס צועקת גם היא, והנהג עונה במילים אלו: 'זה בעיה שלו, לא שלי'. מה?!".
בהמשך נאלצה האחות הגדולה לרוץ, בגשם, עד לתחנה הבאה, כשבמקביל היא מנסה להרגיע את אחיה המפוחד בטלפון. "שניהם מגיעים הביתה בוכים, ספוגים מהגשם ומהלם", הוסיפה האם, שסיפרה השבוע למודיעין News כי "אני תושבת מודיעין 20 שנים ומכירה לא מעט סיפורים. בתגובות לפוסט שלי יש הרבה סיפורים כאלה. ראיתי את התגובות ונחרדתי. קיבלתי מבול של הודעות. היה לי חשוב להעלות את הפוסט למודעות. שמעתי כבר הרבה סיפורים על חברת קווים, אבל זה השיא. לראות שני ילדים במצוקה ולהתנהג בכזאת אדישות? כמובן שהתלוננו גם לחברה, אבל אני פשוט מזועזעת. מקווה שבאמת יתייחסו ויעשו עם זה משהו. מגיע לנו יותר".
מחברת קווים נמסר השבוע: "חברת קווים בדקה את המקרה בשיתוף עם נציגי העירייה, המתלוננת ובני משפחתה. הנהג הוזמן לבירור וחידוד נהלים והחברה תפעל כדי שמקרים מעין אלו לא יישנו".