בעלי עסקים מצליחים יודעים שהשקעה ברווחת העובדים היא מפתח להצלחה ארוכת טווח, ופתרון פשוט אך גאוני לכך הוא הסעות עובדים.
תארו לכם איך יום עבודה מתחיל בלי הלחץ שבחיפוש אחר חניה או עמידה בפקקים
נהג ההסעה מחכה בנקודת האיסוף, והעובדים יכולים לנוח, לשוחח ביניהם, או פשוט להתכונן בנחת ליום עבודה, וכך הם מגיעים למקום העבודה מרוכזים ורגועים יותר, וזה המסר שבעל העסק מעביר: "אנחנו דואגים לכם".
המהלך הפשוט של הסעות עובדים מראה להם שהם לא רק אמצעי לייצור רווחים, אלא חלק בלתי נפרד ממשפחת החברה. האותנטיות בגישה הזו מתבטאת בכך שהיא אינה רק חובה פרקטית, אלא אכפתיות אמיתית כלפי רווחת העובדים.
בעל עסק שמציע הסעות מפגין הבנה לצרכים היומיומיים של עובדיו, ובאותה נשימה מייצר אצלם תחושת מחויבות כלפי העסק.
שיפור המוניטין
כאשר בעלי עסקים מעוניינים למשוך לחברות שלהם את אנשי המקצוע הטובים ביותר, הטבת ההסעות היא הפריט המועיל ביותר שניתן להכניס לרשימת מאפייני המשרה.
יתרון זה נכון במיוחד אם שירות ההסעות מוצג כאלמנט של מותרות, במיוחד אם בית העסק ממוקם במיקום שקשה להגיע אליו עם תחבורה ציבורית.
הרחבת שעות העבודה
סיבה נוספת שחלק מהעסקים מספקים לעובדיהם שירותי הסעות היא משום שכך הם יכולים להרחיב את שעות העבודה שלהם.
באזורים שבהם התחבורה הציבורית מוגבלת וכאשר העובדים אינם נוהגים, שכירת שירותים בהתאמה אישית שמוצעים על ידי חברת הסעות, מעודדת את אנשי הצוות לעבוד בשעות שאחרת לא היו מסכימים לעבוד בהן, מה שמגדיל את הייצור ומשפיע לטובה על רווחי החברה.
תמיכה באיזון עבודה/חיים
הטבת ההסעות לעבודה נחשבת גם כמסר של בעל החברה שתומך בעובדים עם שיפור האיזון בין העבודה לחיים, במיוחד במקומות עבודה בהן הדינמיקה גמישה, ומעסיקים מבינים שחיי עובדיהם הם יותר ממילוי תפקידים מקצועיים.
כלומר, עם הסרת הלחץ של הנסיעה והתאמה אישית של הסעות עובדים, בעלי חברות מראים לצוות שלהם שאכפת להם מרווחתם.
החזרת הצוות למשרד
מגפת הקורונה שינתה את ההרגשה של אנשים לגבי הנסיעה לעבודה. לדוגמה, סקר שנערך לאחרונה גילה שכמעט מחצית מהישראלים שינו את האופן שבו הם נוסעים לעבודה.
דחף זה לשינוי, יחד עם היתרונות המפורטים לעיל, מצביעים על כך ששירותי ההסעות מספקים לבעלי עסקים הזדמנות להחזיר את הצוות למשרד
למה כדאי שתשכרו שירותי הסעות עובדים?
אם אתם שוכרים שירותי הסעות עובדים במטרה להגדיל את משך זמן הפעילות היומית בבית העסק שלכם, או שאתם מעוניינים להציע את האפשרות הזו לצוות שעובד בשעות לא שגרתיות, או שאתם תומכים בשיפור איזון החיים/עבודה של העובדים שלכם – אתם מפגינים תמיכה ואכפתיות מרווחתם.