יש קאץ'

תוכן פרסומי
מכונת המכירות החדשה שמעלה את היקפי המכירות לעסקים בישראל הגיעה לכאן כדי להישאר
צילום: יח"צ

אם עד היום טיק טוק הייתה נחשבת לפלטפורמה לצעירים בלבד, תחשבו שוב, היום טיק טוק היא פלטפורמה לכל מאן דהו! הכוונה לכל אחד שרוצה להנות מהתוכן שבה ובכל גיל.

מכיוון שהתוכן שבה קליל וכיפי, אנשים רבים מגילאים שונים מוצאים את עצמם באמצע היום צורכים תוכן "טיקטוקאי". ההורים וויתרו ממזמן –  אם עד לפני עידן הקורונה, ההורים היום מנסים למנוע כמה שאפשר מבני הנוער שלהם מלצפות ולייצר תוכן בפלטפורמה, עידן הקורונה הוכיח כי אין באמת להורים שליטה,

ואיך אומר המשפט? if you can’t beat them, join them

הפך להיות לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו כחברה.

בשנתיים האחרונות טיק טוק התחילה בהיקף פרסומי נרחב לפרסם את פלטפורמת הפרסום שלה לעסקים. משמע, כל בעל עסק שרוצה לפרסם את העסק שלו, יכול לפרסם לקהל היעד שלו בפלטפורמה שלה, ובממש דומה לפייסבוק (עד מאוד!) ניתן להעלות מודעות לקהל יעד מטורגט לפי גילאים ותחומי עניין (ממש כמו בפייסבוק) ולהגיש להם מודעות ממומנות.

הטעות שתחסל לכם את התקציב

 אומנם לכל המרבה במחיר טיק טוק נותנת לפרסם בפלטפורמה שלה, אבל המחיר אומנם הזול והפיתוי לפרסם בפלטפורמה, יכול להיות מאכזב מאוד..

לפרסם כמו העדר: אנשי שיווק רבים או עסקים רבים התחילו לפרסם בטיק טוק, כמו בפייסבוק…וזו? הדרך הגרועה ביותר לייצר עוקבים או לייצר לידים לעסק שלך, מכיוון ש…

תחשבו רגע על הלקוח שלכם?

זה שעכשיו גולל ומחליק כל רגע מסרטון לסרטון ואשכרה נהנה ממה שהוא רואה. ברגע שאתם "מפריעים" לו באמצע סרטון שהוא נהנה לצפות בו ולא המשכתם לו את הרצף החווייתי שהוא כרגע עובר (שזו המהות של טיק טוק) אז כשאתם שוברים את השרשרת ההנאה הזו, זה יכול וזה גורם ברוב המקרים אנטי על העסק או המותג שלכם.

משמע? שבמקום לקבל את מה שרציתם שהגולש יעשה, קיבלתם דחייה, אלפי צפיות אך לא פעולה אחת. לכן כדי לעשות פרסום ממומן יעיל בטיקטוק עלינו לפרסם ב"טיקטוקאית" ורק דבר זה יוכל לגרום לעסק שלכם לקבל פניות חמות ורלוונטיות.

חדשות מרעישות לסיום! טיקטוק השיקה את האפשרות לאחרונה לחנויות מבוססות WOOCOMMERCE (וורדפרס) למזג את קטלוג האתר שלכם לתוך מנהל המודעות של טיק טוק ובכך לאפשר מודעות דינמיות אינטראקטיביות ללקוחות הפוטנציאליים שנתקלו במותג.   כך שאלו חדשות ממש טובות לבעלי אתרי מכירות מבוססי וורדפרס. תחשבו על האפשרויות הבלתי מוגבלות שאפשר לעשות עכשיו עם פרסום ממומן בטיק טוק לעסק שלכם.

להמשך קריאה על האפשרויות של טיק טוק לחצו כאן  

כתבות נוספות

"ריאל לעולם לא מתה"

הופעה היסטורית של שוערה השלישי של ריאל מדריד הקנה לה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

המשך קריאה »