לומדים עברית בדיגיטל

כתבי מודיעין NEWS
2036-03-23 03:35:00
2036-03-23 03:35:00

האולפן ללימוד עברית שמפעילה העירייה לטובת העולים החדשים בעיר עבר לפעול באופן דיגיטלי • נגה כץ-רפפורט: "מוודאים שציבור העולים מצליח להבין את ההנחיות ולשמור על שגרת חיים עד כמה שהמצב מאפשר"

בצל משבר הקורונה ממשיכה עיריית מודיעין לנסות ולהגיע אל כל אוכלוסיות העיר, כאשר גם עם העולים החדשים נמשך הקשר בהתאמה למציאות החדשה.

השבוע השיקה העירייה הסבה ללימוד מרחוק של האולפן ללימוד עברית, כאשר מעתה יתחברו העולים החדשים בעיר באופן דיגיטלי וימשיכו את תהליך לימוד השפה. בנוסף, בשבוע שעבר הושק כזכור אתר העירייה באנגלית, כאשר בנוסף גם העדכונים שמפרסמת העירייה בעמוד הפייסבוק שלה אמורים להופיע בליווי תרגום למספר שפות נוספות.

מנהלת המחלקה, רוזיטה ברלין, סיפרה: 'עובדות המחלקה עושות הכל כדי שהשירות הניתן לעולים ביומיום יישמר בצורה המקיפה ביותר האפשרית בנסיבות המגבילות בהן אנחנו נתונים בימים אלה, והמחלקה ערוכה לתת מענה לצרכים שעלולים להתפתח כתוצאה ממצב החירום במדינה."

נגה כץ רפפורט, מחזיקת תיק הקליטה במועצת העירייה, הוסיפה: "מדובר בתקופה לא קלה עבור תושבי העיר והעולים החדשים בפרט. אנו משתדלים להעניק תמיכה בכל השפות, מתעניינים בשלומם של הקשישים העולים ומוודאים שציבור העולים מצליח להבין את ההנחיות ולשמור על שגרת חיים עד כמה שהמצב מאפשר זאת. יש להודות לצוות מחלקת הקליטה ולמשנה לראש העיר, עמיעד טאוב, שעושים לילות כימים למען העולים."

עולים שרוצים בכך מוזמנים ליצור קשר ולשמר את הדיאלוג בינם לבין המחלקה בכל נושא בו הם זקוקים לסיוע בטלפונים המפורטים באתר העירייה – https://www.modiin.muni.il/modiinwebsite/ChannelArticle.aspx?PageID=458_439

 

 

כתבות נוספות

כל היופי במקום אחד

ד"ר אילון היא בוגרת לימודי רפואת שיניים מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, ובעלת תואר שני בניהול מערכות בריאות מטעם אוניברסיטת תל אביב. היא רופאה בכירה במחלקה

המשך קריאה »