שקט, מדברים

רותי בוסידן
אולפן הקלטות ראשון מסוגו נפתח לאחרונה בפארק הטכנולוגי במודיעין, והמייסדים מייעדים אותו לטובת טרנד הפודקאסטים ומציעים ללקוחות מעטפת שלמה
צילום: פרטי

העיר מודיעין לא ידועה כמשופעת במגוון נרחב של בתי עסק, אבל לאחרונה נפתח בעיר עסק חדש ומסקרן.

מדובר על סטודיו DABRU להפקה והקלטת פודקאסטים ויצירת תוכן, במתחם העבודה FRONT DESK בפארק הטכנולוגי, אותו הקימו דניאלה הלרשטיין ומיכאל טויבר. ביחד עם המפיק עמית דן הם דואגים לכל האופרציה מסביב, ונותנים ללקוחות שלהם פשוט לדבר ולהתעסק בתוכן. השבוע סיפרו השניים כי הסטודיו דואג להקלטה איכותית וסנכרון של וידאו ואודיו, מפיק צמוד, עזרה קונספטואלית בהפקת התוכן ועד לעריכה לרשתות החברתיות.

השבוע סיפר טויבר: "הסטודיו הוא בית ליוצרי תוכן, מקום ליצירת פודקאסטים ויצירת תוכן. כיום, פודקאסט הוא לא רק כלי שאנשים מאזינים לו, הוא גם כלי שיווקי, ולכן רצינו לעשות אותו בסטנדרט בינלאומי. דניאלה הביאה את השירות והווייב האמריקאי, ואני הבאתי את הידע השיווקי וככה נולד 'דברו'".

הלרשטיין מוסיפה: "אני עולה ותיקה מארצות הברית, כבר עשרים שנה בארץ. כשהגעתי למודיעין הקמתי עיתון באנגלית לאזור, שפעל במשל למעלה מעשר שנים והיה מיועד לדוברי השפה. עזבתי את עיתון לפני כמה שנים, הייתי עסוקה בדברים אחרים, התנדבתי, ולפני שנה הקמתי את FRONT DESK, מתחם משרדים להשכרה, וככה פגשתי את מיכאל ששוכר אצלי משרד. דיברנו על הרעיון להקים סטודיו לפודקאסטים במתחם של המשרדים. זה היה הרעיון שלו ואני הייתי בעד כי זה רעיון ממש טוב, ויצאנו לדרך".

טרנד הפודקאסטים הלך ותפס תאוצה בשנים האחרונות, והך גם לכלי שיווקי. "פעם פודקאסט היה רק אודיו", מסביר טויבר, "היום פודקאסט הוא כלי ליצירת תוכן לכל דבר. מי שמתארח בפודקאסט יוצר אותו באודיו ובווידאו, ואז הוא יכול להפיץ אותו ברשתות החברתיות ובכל מקום. ניתן להקשיב לכל הפודקאסט או רק לחלק ממנו. היום אחד הטרנדים החמים הוא לייצר פודקאסט לחברה ודרכו להעביר מסר".

הלרשטיין: "הדבר הכי חשוב לנו הוא שהרמה, גם של העניין הטכני וגם של העיצוב ושל שירות הלקוחות, תהיה ברמה הכי גבוהה שיש. השקענו הרבה זמן בעיצוב, באיכות הכי גבוהה ובשירות הכי טוב שיש. שנינו מאמינים בשירותיות מאוד גבוהה ובמוצר מאוד איכותי, ועל הרקע הזה התחברנו".

מה התהליך שעובר מי שרוצה להקליט אצלכם פודקאסט?

טויבר: "אנחנו נותנים את כל המעטפת, מהרעיון ועד הביצוע. אם יש לו רק רעיון אנחנו יכולים לשבת איתו לבנות את התוכנית – מה המטרות, איזה אורחים להזמין לפודקאסט, כמה פרקים, אורך הפרקים, איפה כדאי לשווק ואיך לשווק. זה מה שאנחנו מציעים. אנחנו עוזרים גם לאנשים שיש להם כבר פודקאסט מוקלט והם רוצים להעלות אותו לרמה יותר גבוהה. אנחנו עוזרים למצוא את הנקודות הכי טובות בפודקאסט איתן אפשר לעבוד הלאה. יש לנו סטנדרט מסוים. אצלנו אתה תמיד נמצא עם מפיק  בחדר, בכל הקלטה יש מישהו שמקשיב לך ושומר על הסטנדרט הזה כדי שלא ייצא מצב שהתוצר לא מספיק טוב".

הלרשטיין: "הבאנו כמה מומחים בתחום כדי לבדוק את מה שהתחלנו לעשות, והפידבק היה ממש טוב. אנחנו מאוד מרוצים ומתרגשים".

כתבות נוספות

היפנים נסוגו, הבלגים יגיעו?

החברה היפנית שאמורה הייתה לרכוש את יצרנית יהלומי המעבדה לוסיקס ממודיעין נסוגה מהעסקה בשל המלחמה, ורוכשים אחרים על הפרק

יום גיבוש מפעלי

ישנה חשיבות רבה  בבחירת הפעילות שתתאים לצוות שלכם ולמטרה שאותה אתם מנסים להשיג או לשפר בקרב העובדים. כמו כן, חשוב לזכור שיום גיבוש מאפשר לצאת

המשך קריאה »