נפתח התיאבון

אבירם שקד
2013-10-14 12:52:30
2035-02-06 02:17:00

ליגה ב' דרום יצאה לדרך – 'בית"ר גבעת זאב' הגיעה למגרש 'השמשוני' וביציע התווכחו עם כמה חתיכות היא תחזור. ההימורים הפופולאריים נעו בין שתיים לשלוש ומישהו אופטימי ציין באגביות ש'דינמו קייב' הביסה את 'מטאורולוג דונייצק' 1:9. רק אחד, עוכר שמחות, צייץ שיש מצב שייגמר בתיקו, כי נו, כדורגל. תוך שתי שניות קפצו עליו חובשים והוא נלקח בכפייה לטיפול פסיכיאטרי. במהלך הקיץ 'עירוני מודיעין' פתחה את התיאבון, שרשרת של משחקי הכנה מרשימים הסתיימו בניצחון קליל – 0:2 על בית שמש בגביע המדינה. לכבוד המחזור הראשון בליגה דרבוקות נשלחו לניקוי יבש וחזרו תופי טאם-טאם, אנשים של גרעינים שחורים התפרעו על מקדמיה והאווירה הכללית הזכירה בת מצווש. רק חסר היה שקפטן כפיר מלול יקפוץ מתוך עוגה ואייל גולן יקדיש לו את “יפה שלי”.

מה שלא הורג

משפט מאמנים קלאסי גורס שציפיות יש בכריות. בסוף התברר שניסים סרוסי עם "אשליות" היה יותר מתאים. גבעת זאב הגיעה על תקן הבריון שלוקח את הכדור ומכריז שאין משחק. אסף אסולין ביקש אותו יפה בחזרה וחטף כאפה מצלצלת, אז אוהד פחימה הלך לבכות לאמא והיא צעקה עליו שמה שלא הורג מחשל. ברגעים כאלה מתגעגעים לפצועים, כי הרי מי שלא משחק בולט בהיעדרו. אמיר ציון, או לפחות מישהו שדומה לו בטמפרמנט, היה מראה לחצוף מי הבעל בית גם במחיר של פריצת דיסק.

שחקני עירוני (צילום: מועדון עירוני מודיעין)

כמה שבלוניות. המהלך הכי מפתיע של 'עירוני' במשחק היה חילוף בדקה השביעית, אבל אפילו יהונתן זכריה, אחד הבודדים לשרוד את הצונאמי בקיץ, החליף את אסף כהן והחליק בקלות לתפקיד הקורבן. יום שני, שלוש בצהריים, אולי פשוט הפריעו להם בסייסטה. אוהד קרא לשחקנים להתעורר, אבל העיר רק חייל בגימ”לים שנמנם בבניין סמוך. על כר הדשא התממש חזון העצמות היבשות, ופתאום נפל האסימון שיחזקאל לא דמיין לעצמו שיכול להיות דבר כזה – מגיני עצם.

ממתינים

הדקות נקפו, מי שחיכה ש'עירוני' תשטוף את המגרש הבין בדקה החמישים ושבע שעדיף לקרוא למנקה או לחכות ליורה. בדקה השישים וחמש האורחים מהגבעה הכפילו את היתרון, ועד הסיום המקסימום שהצליחו להשיג השחקנים של דורון ממן היה התקפה כמעט מסוכנת, ארבעה כרטיסים צהובים, וחתימה מברוכיאן. יקיר.

בשורה התחתונה מפלה ביתית – 2:0 – לא הגנה, לא התקפה, מי שמחפש נקודת אור שיוריד בסמארטפון אפליקציה של פנס. אולי יהיו כאלה שיתנחמו בבן בכור ובעדן גוזל, שחקני קבוצת הנוער, שכבר זוכים לטבילת אש. מצד שני, הבריון לקח את הכדור, אבל בדיוק בגלל זה מתארגנים על שק. העונה רק החלה, אם כבר לחטוף גול, עדיף שזה יהיה בדקה הראשונה, שאז יש עוד 89 להחזיר. אם להיתלות באילנות גבוהים, 'ארסנל' חטפה 3:1 מהדהד באמירויות וטסה למקום הראשון. אם עדי שקרוקה יעשה אוזיל וניסים אזרזר יחקה את ראמזי, לא מן הנמנע שזה יקרה גם כאן. קיץ שלם חיכינו ל'עירוני מודיעין'. בסדר, נחכה עוד מחזור.

כתבות נוספות

"ריאל לעולם לא מתה"

הופעה היסטורית של שוערה השלישי של ריאל מדריד הקנה לה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

המשך קריאה »