סיפורו של "1:0 קטן"

אבירם שקד
2016-01-06 00:00:00
2017-12-06 00:00:00

עירוני מודיעין יצאה חולונה למפגש מול מ.כ המקומית מהמקום השלישי. קודם לכן נתבשרו קבוצות הילדים שמשחקיהן לא ייערכו עקב מזג האוויר הסוער, ועלה החשש שגם עירוני מודיעין במתבטלות. אחרי הכל, מדובר בקבוצה צעירה שנתקפת אימה כשהיא מתבקשת לצאת מהעיר. ליריבות המארחות לא נעים, והן מרימות אותה לגרעפס אחרי גולים. מאזן החוץ הנורא של נציגת העיר הבועטת עומד על ארבע תוצאות תיקו, שלושה הפסדים ואפס ניצחונות, ועם כל שבוע שעובר, הוא הופך גרוע אף יותר.

לא מפתיע לכן, שדני רודיטי וחניכיו חזרו גם מחולון עם הזנב בין הרגליים, אחרי הפסד 0:1 כואב, כולל שער חובה שתי דקות לסיום ושני כרטיסים אדומים.

השורה התחתונה אמנם צפויה, אבל למען ההגינות, למודיעין הגיע קצת יותר. הגשם הכבד סיפק לקבוצות תירוץ נהדר לחולשה שלהן במחצית הראשונה. כאילו אם הייתה שמש והציפורים היו מחייכות, היו שם עשרות עקבים, ראבונה ופיציקלטה. המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש, בוצי ונטול מצבים. השחקן הבולט של עירוני מודיעין היה אמיר ציון, הבלם, וההזדמנות הטובה ביותר של הקבוצה הייתה בעיטה של אניס טועמה מעשרים מטר, שמצאה את השוער מוכן. בצד השני הגיבה חולון עם בעיטה מרחוק משלה, אבל יוגב בן נון היה במקום כדי להדוף. סימן חיים ראשון קיבלו האוהדים הבודדים, שפרשו מטריות, עם השריקה למחצית, כאשר השחקנים נצפו יורדים לחדרי ההלבשה מלאי חיוניות.

בסך הכל תכנית המשחק של מודיעין עבדה מצוין, היא השכילה לתסכל את המארחת, תוך שהיא משאירה לעצמה את האופציה לעקוץ לניצחון.

במחצית השניה העלו שתי הקבוצות הילוך, חולון ניסתה להכריע את המשחק ומודיעין ניצלה את תחושת הדחיפות מנגד כדי להפעיל את האגפים, יוני זכריה משמאל ואסף אסולין מימין הטרידו את השומרים שלהם, אבל לא היו חדים מספיק כדי להפתיע. בדקה השבעים ניצלה החולונית את תנאי המגרש כדי לרשום החמצת ענק. כדור גובה חלף מעל ראשיהם של כל שחקני מודיעין, אמיר ציון החליק, חלוץ חולון עבר את השוער וגלגל בבטחה מול שער ריק, אבל בן בכור הגיח יש מאין כדי לחלץ מהקו. בכור תופקד לראשונה בחייו כמגן, עקב היעדרותו של דניאל יפת ופציעות שונות של מחליפיו, והוא ביצע את התפקיד באופן מעורר הערכה כשהוא מצליח לנטרל את אדיר שהרבני, לשעבר שחקן עירוני מודיעין, והיום מלך שערי היריבה.

רבע שעה לסיום, חולון החלה לוחצת ועירוני מודיעין הנואשת ירדה למטה בניסיון לסחוט נקודה. אבל בדקה השמונים וחמש היא באה על עונשה, כאשר כדור גובה נוסף חתך את הגנת מודיעין הסחוטה, וחלוץ חולוני, מחמישה מטרים, בודד כמו ילד מפתח, לא התבלבל ושלח לרשת בקלילות את ה-0:1, תוצאה שנשמרה עד לסיום. במודיעין טענו לנבדל של שלושה שחקנים, אבל הקוון השאיר את הדגל קרוב אליו ווהשופט לא שעה לתחינות. אמיר ציון ראה צהוב שני בגלל דיבורים מיותרים, ובתוספת הזמן דור כחלון הצטרף אליו למקלחת מוקדמת עם צהוב שני משלו.

אחרי ריצה של חמישה משחקים ללא הפסד, עירוני מודיעין נבלמה. כשהיא מחזיקה בעשרים נקודות ובמקום החמישי בטבלה, אין לה סיבה לשקוע במרה שחורה. אבל המשחק הביתי הקרוב מול מכבי שגב שלום הרביעית, יכול לבשר על רצף חדש, מסוג אחר. אם לוקחים בחשבון שמיד לאחר מכן ממתינה לקבוצה מ.ס באר שבע השניה, אפשר שבעוד שבועיים נדבר כאן על משבר.

בתמונה: רגע לפני הגול הכואב. עוד מוקדם לדבר על משבר (צילום: באדיבות אמיר אורלי)

 

כתבות נוספות

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

מייצרים תשתית לתעסוקה

מודיעין דורגה במקום ה-10 בארץ בשנה שעברה בהיקף התחלות הבנייה של שטחי משרדים, עם עלייה של 12% לעומת 2022, בעיקר הודות לתחילת הבנייה במגרש 10 במע"ר ובפרויקט הענק בפארק הטכנולוגי

המשך קריאה »