חדש במודיעין: מרכז יום תעסוקתי-טיפולי

כתבי מודיעין NEWS
המרכז החדש ייפתח בשכונת מוריה כבר בספטמבר הקרוב, יוכל להכיל 30 מטופלים ומיועד לצעירים ובוגרים עם נכויות פיזיות ו/או התפתחותיות בינוניות-קשות. עמיעד טאוב, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "פיתוח מענים של תעסוקה ודיור עבור בוגרים עם צרכים מיוחדים נמצא בראש סדרי העדיפויות של העירייה"
צילום: דוברות העירייה

עיריית מודיעין הודיעה השבוע כי לראשונה בעיר ייפתח בספטמבר הקרוב מרכז יום ותעסוקה סיעודי-טיפולי, המיועד לתושבים עם נכויות פיזיות ו/או התפתחותיות בינוניות-קשות.

המרכז החדש, שיופעל באמצעות ארגון אקים שזה במכרז להפעלתו, מיועד לצעירים ומבוגרים שאינם אזרחים ותיקים, ויפעל במבנה עירוני ברחוב לאה אימנו, בצמוד למרכז המסחרי מוריה סנטר, לאחר שיפוץ והתאמה.

מהעירייה נמסר כי "המרכז יהווה מקום חברתי ותעסוקתי למבקרים, וייתן מענה טיפולי וסיעודי כולל תמיכות מרובות כגון: פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, גינון טיפולי, אומנות משקמת ועוד. מרכז זה נפתח כחלק מחזון השירותים החברתיים, ותפישה מקצועית כי מירב ומיטב השירותים לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים יינתנו בתוך העיר. עד כה, נאלצו תושבים הזכאים ומעוניינים בשרות זה לנסוע למרכזים מחוץ לעיר בהתאם להפניית משרד הרווחה, ביבנה, חולון, רמלה ,לוד ומרכזים נוספים מרוחקים אף יותר".

עוד נמסר הבוקר כי הקבלה למרכז מותנת בהכרה באגף השירותים החברתיים בעיר, במינהל מוגבלויות במשרד הרווחה ובביטוח הלאומי. כמו כן, תושבים עם מוגבלות קשה טיפולית-סיעודית ו/או אפוטרופוסים שלהם, המעוניינים לבדוק השתלבות במרכז זה, מוזמנים ליצור קשר עם העובדת הסוציאלית שלהם באגף. במידה ואינך מוכר באגף לשירותים חברתיים ניתן לפנות למזכירות האגף בטלפון: 073-2326444.

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב, אמר :"פיתוח מענים של תעסוקה ודיור עבור בוגרים עם צרכים מיוחדים נמצא בראש סדרי העדיפויות של העירייה, ומשתלב עם המדיניות שהתווינו לפיה אנו מפתחים שירותים של one stop shop  לכל תושבי העיר, שירותים שוויוניים ומאפשרים בקהילה ובעיר עצמה. אני מודה לכל השותפים להקמת המרכז החדש, שייתן מענה מיטבי ל-30 מלקוחותינו, תושבי העיר".

כתבות נוספות