מתכוננים לקיץ

כתבי מודיעין NEWS
רשות הרישוי העירונית העניקה לאחרונה היתרי בנייה להקמת קיר טיפוס ובריכה חדשה בפארק המים העירוני
צילום הדמייה: דוברות העירייה

רשות הרישוי העירונית, בה יושבים ראש העירייה ומהנדס העירייה, העניקה לאחרונה היתר בנייה לעבודות להקמת בריכה חדשה ומתחם קיר טיפוס בשטח פארק המים העירוני בשדרות עמק האלה.

את קיר הטיפוס, שעלות הקמתו צפויה לעמוד על חמישה מיליון שקל, תבנה החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין, כאשר המתחם החדש יתפרש על פני שטח של 2,606 מ"ר. על פי התכנון, ייבנו במקום מספר קירות טיפוס בגובה של עד ל-18 מטר, מבני שירות וקבלה, ממ"ד ועוד. כמו כן העניקה רשות הרישוי היתר בנייה לטובת הקמת בריכה נוספת במתחם. במסגרת העבודות להקמת הבריכה החדשה, שתהיה לא מקורה, ייבנו גם חדרי שירותים, מקלחות ומלתחות, מחסן, חדר מכונות, חללים טכניים, הצללות, פיתוח, עמודי תאורה, גדרות, גינון וריהוט נופי.

כזכור, פארק המים החדש של העיר בפארק הטכנולוגי משתרע על שטח של יותר מעשרים דונם, ועלות הקמתו הכוללת נשקה ל-70 מיליון שקל. בנוסף למגלשות ומתקן הגלישה, וכמובן הבריכה החצי אולימפית, מכיל הפארק גם מרכז ספורט עם חדרים המיועדים לחוגי ספורט וחדר כושר, בנוסף לבריכת גלים, בריכת פעוטות, אולמות סטודיו וקפיטריה/בית קפה.

עוד באותה ישיבה אישרו ביבס ומהנדס העיר, צחי כץ, היתר לתחילת העבודות להקמת שני בתי כנסת בשכונת מורשת, שיפעלו במבנה אחד בשטח כולל של 350 מ"ר במגרש 905 בשכונה. עוד אושר היתר לתחילת העבודות להקמת מבנה שישמש שתי תנועות נוער, גם הוא באותו מגרש ובאותו שטח.

כתבות נוספות