10 – 16 באוקטובר 2014

חוה מזר

מאזניים

השבוע משפיע על הרגשות ועל מצב הרוח שלכם. נושאי זוגיות, שיתוף פעולה והדדיות יקבלו דגש במהלך השבוע, אלה גם ילוו בחיטוט עצמי ועיסוק בבעיות קיומיות. מומלץ להרפות מהלחץ ולאפשר לעצמכם להתאוורר לקראת מוצאי שבת, וכן לקראת יום חמישי.

טיפ השבוע: יש להתנהל מול בני זוג בדיפלומטיות ובטאקט. היבטים לא פשוטים קשורים השבוע בפלוטו ובאוראנוס, שיהפכו קשרים (אישיים או מקצועיים) לכפייתיים ולבעייתיים, במיוחד אלה שאינם בנויים על בסיס יציב.

עקרב

השמש נמצאת במיקום חלש מבחינתכם, ועד יום הולדתכם תרגישו נמרצים פחות מהרגיל ותהיו עייפים ומדוכדכים. נחוץ לכם זמן עד שרגשותיכם יבשילו ותדעו מה הכיוון הנכון לכם.

טיפ השבוע: גם אם אינכם מרגישים הקלה כרגע, בתוך שבוע וחצי צפוי שינוי. מיקום השמש במזלכם כבר עשוי להעיד על סיום סוגיות מטרידות כדי לפנות את הדרך להישגיות והכרה. תתמלאו קלילות נפשית וגופנית ותחששו פחות מפני הבאות. הצורך להתגבר על סוגיה כספית יפנה אתכם לנתיב  מאתגר ומפתיע.

קשת

משולש מזלי, שבו משתתף גם מזלכם, עשוי להעיד כי אתם זקוקים להתנסות, להתרענן, להרחיב אופקים, לראות עולם ולהתחדש. כדאי שתתוודעו לחידושים שחלו לאחרונה בתחום שאתם עוסקים בו או לטכנולוגיות שתוכלו להיעזר בהן.

טיפ השבוע: יש מביניכם גם כאלה שקצת לא מוצאים מרגוע לנפש. במקרה כזה, כדאי להתחבר לחיק הטבע וליהנות מבילויים עם בני המשפחה ומאפשרויות חברתיות. הגישה ההפוכה, של "שב ואל תעשה", תגרום נזק, ואילו עשייה תיטיב עם כולם.

גדי

אל תניחו להיגיון הקר ולשמרנות להרחיק מכם אידאות השונות מאלה המקובלות עליכם. זה הזמן לגבור על יריביכם בשיטות מתוחכמות. השינויים שפלוטו מביא במזלכם הם לרוב בלתי הפיכים, ולכן כל מעבר שלו מבטא התחלה חדשה לא פחות מאשר סיום פרק חשוב.

טיפ השבוע: הספקות העצמיים והחששות הנלווים מפחיתים מהיכולות שלכם ועלולים לגרור תחושה של חרדה וחשש. אל תתנו לתחושות האלה להשתלט עליכם. גם אם שאיפותיכם לא נראות כרגע בנות השגה, בהמשך החודש צפויה הקלה עילאית.

דלי

אתם זקוקים לשקט ולמשמעות, לקצת פרספקטיבה, ואולי כיוון שנוטה לתחומים קוסמופוליטיים, יש אפשרות לשבירת שיגרה ביחסים. מה שבכל זאת יכול לעזור הוא אנרגיה רציונאלית ומושכלת הגורמת לאנשים להיעזר בשכלם הישר ובאינטואיציות החדות שלהם.

טיפ השבוע: השבוע מתרחש בשמיים מפגש יוצא דופן שמקנה לחשיבה ולאינטואיציה חדשנות, ברק, מקוריות וסוג של חזון שלעתים מקדימים את זמנם, ובדרך כלל אינם מובנים דיים לאחרים.

דגים

זהו שבוע של הזדמנויות כשמדובר בדמויות חדשות בחייכם, אך גם כזה שמכביד ביחסים שאינם מתנהלים על מי מנוחות. שישי עשוי להעניק תחושה של שייכות משפחתית וחברית.

טיפ השבוע: קרוב לוודאי שמתגנבות תחושות ותגובות שמקורן אמוציונלי, וחשוב להפריד בין הרגש והשכל כדי לא לטעות. התעלמו ואל תגררו לפרובוקציות. פעלו בהיגיון, חשבו על פרטי הפרטים והגיעו למסקנות מדויקות בכל מישור שבו תחליטו להשקיע ממרצכם.

טלה

השבוע משתתף מזלכם במבנה של משולש מבטיח ביסודות האש, שבו תידרשו לגלות בקיאות בתחום העיסוק שלכם. אלה מכם שניחנו באינטואיציה חזקה, ביצירתיות שופעת ובחשיבה מקורית, יזכו לתנופה מבורכת, בהצלחה ובהערכה.

טיפ השבוע: הימצאותו של אורנוס מול מזלכם משפיעה על האווירה בעבודה/בבית. קל להתעצבן, לאבד סבלנות ולהסתכסך. התחושה הזו עלולה לגרור תסכול ואף להביא אתכם להגיב בקיצוניות. את כל זה אפשר למנוע אם הסביבה שלכם תיתן לכם מרחב מחיה.

שור

מגיע לכם להשתחרר מהלחצים ולהרשות לעצמכם להירגע, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות. מאחר שהתקופה לא תמיד תהיה קלה וההתרחשויות שבה לא תמיד יהיו מוכרות, חשוב שתתארגנו נכון לקראתה. חשוב לשמור על איזון אנרגטי כי תזדקקו לו.

טיפ השבוע: נסו לשמור על פרופורציות ואל תקלקלו אנרגיה מיטיבה בימים עמוסים וצורמים. ונוס (כוכבכם) יוצר מולות לאורנוס, מצב שישפיע על כל מערכות היחסים. יחסים שלא בנויים על בסיס חזק מתנדנדים ומתערערים.

תאומים

חלק מימי השבוע עשויים להתאפיין בהחרפת הבלבול ובתנודות במצב הרוח. חשוב שתשמרו על איזון אנרגטי. הגיע הזמן שמצב רוחכם יהיה שוב קליל ומרחף, משום שהיכולת להתעופף ולצאת מהשגרה דרושה לכם באמת.

טיפ השבוע: תיאלצו בעל כורחכם לצאת מגבולות הבית ומהדכדוך ששרה עליכם לאחרונה. השבוע נוצר היבט כוכבי יוצא דופן המלמד על יוזמה, על מקוריות, על ראייה חדה ומהירה ועל קסם אישי ומגנטיות, המשודרים למין השני, בעיקר בין מזלות האוויר והאש. תיתכן גם התאהבות "מטורפת" אך קצרת-ימים.

סרטן

השבוע משפיע על התנהגותכם ונוסך בכם ימים של נתינה, רוך ויצירתיות בשבוע לא אחיד ותזזיתי שעשוי לסחוף לעימות. כדי להימנע ממריבה או מהצטברות של מרירות וכעס (בעבודה או בין בני המשפחה) ייתכן שתידרשו לוותר. גם אם לא אתם אמורים להתפשר, מוטב שתעשו זאת כדי לשמור על היחסים.

טיפ השבוע: מי שנפגע ממשבר כלשהו חייב לסגל לעצמו מודעות עצמית ולהיות ממוקד, כדי לא להיגרר לאובססיות. תתנחמו בעובדה שתוך שבוע-שבועיים כבר תתמלאו במרץ, בהתחדשות, ובאופטימיות.

אריה

יופיטר שבאריה, שיוצר מבנה משולש הרמוני לכוכבים, עשוי להעיד כי אתם רוצים להיחשף ומחפשים פתרונות מקוריים, חדישים וחכמים גם למצבים שנראים מסובכים ומדאיגים. פרויקט חדש שיעלה על הפרק עשוי להעיד על גדילה והתרחבות.

טיפ השבוע: רגשותיכם מתחלפים במהירות: אתם קורנים, מושכים ומעוניינים להתקרב, אבל חוששים מקשר כובל כדי להיות חופשיים לדברים אחרים. מי שרוצה לשמור על הקשר, כדאי שלא יציב אולטימטום בשבוע כזה, לא יאיים ולא יתגרה, עד שההיבט יחלוף.

בתולה

אתם זקוקים יותר מתמיד לאיזון, לאווירה רגועה ובעיקר למנוחה גופנית ונפשית. חלקכם מתקשים להיות החלטיים ונסחפים אחר רגשותיכם. קשר תובעני מדי אינו מתאים לכם כרגע, אבל אתם כן זקוקים לתחושה של מסירות  ומחויבות. ענייני כספים דורשים עדיין איזון ושליטה.

טיפ השבוע: לקראת השליש האחרון של החודש תיכנסו לתקופה פורה מאין כמוה למי שעבודתו יצירתית או שנדרשים בה מחשבה, תכנון ועבודה מכל הלב. לפנויים מצפים ימים מכוננים.

 

 

כתבות נוספות

"ריאל לעולם לא מתה"

הופעה היסטורית של שוערה השלישי של ריאל מדריד הקנה לה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

המשך קריאה »