10 – 16 בפברואר 2017

חוה מזר

דלי

הירח החדש במזלכם בשישי-שבת עשוי להדגיש ענייני זוגיות, אהבה, תקשורת, עסקים או חברה. התנאים שנוצרים עכשיו יכולים למנף את עיסוקכם. חזון אף פעם לא חסר לכם, אבל עכשיו הוא בולט יותר בפעילותכם.

טיפ השבוע: זוהי תקופה משמעותית למערכות יחסים לא שגרתיות. אתם מרגישים צורך להתאוורר ולצאת מן השגרה. לכן תקופה זו מתאימה לנסיעות, לפגישות, להיכרויות ולהימצאות בתנועה מתמדת.

דגים

שישי-שבת: האנרגיות נמוכות. ההפכפכות שלכם עשויה להגיע לשיא במהלך השבוע. קשה לכם לשכוח ולסלוח או להחליק פינות. כדאי להתאפק כדי לא להקצין מצב רגיש. לקראת ה-19 בחודש תעבור השמש למזל דגים, והמעבר יביא עימו הקלה והרגשה פחות מכבידה.

טיפ השבוע: השבוע תיאלצו להתמודד  עם שני קצוות. ככה זה כשבין הכוכבים גם יש היבטים מלאי סתירות ומטשטשים. התעסקות במניפולציות חלקלקות, שלכם או של אחרים נגדכם, לא יוסיף לכם נקודות זכות. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים.

טלה

מיקום הכוכבים במזלכם בהיבט לבית החברתי שלכם מוצא רבים מכם עסוקים בקידום מטרות חברתיות עם קריצה למטרות מקצועיות.

טיפ השבוע: שלבו עסקים עם הנאה לתועלתכם. חשוב להתחבר לרוח האינטרסים וההתפתחות העתידית שלכם ולהימנע מתחרות על רקע של אגו. מיקום ונוס בצמידות למרס במזלכם מגבירה את מפלס הכריזמה שלכם. היכרות חדשה תגרום לכם התלהבות, ועשויה להתפתח לקשר סוער מלא עניין ולא שגרתי – אבל ככל הנראה גם קצר.

שור

אתם עסוקים ומפילים על עצמכם נטל רב מדי. קשה לכם לתפקד כשיש מתח באוויר, שכן עצביכם רופפים ואתם ממהרים לכעוס ולבקר. עם זאת, יש לכם ימים של הישגיות, במיוחד לאלה שיש להם כושר הבחנה ואינטואיציות חדות.

טיפ השבוע: אתם מתרוצצים ועובדים תחת לחץ, ונוטים לתשישות. הימנעו מכעסים מודחקים, שנוטים ליצור סטגנציה מתישה ובולמת, במיוחד אלה שהחיים שלהם כרגע מורכבים.

תאומים

הירח המלא בשישי שבת מרמז על מגמה סוחפת של גירויים ברוכים. שימו לב, קשרים עשויים להיווצר דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.

טיפ השבוע: שישי-שבת עשויים להיטיב עימכם בענייני תקשורת ונסיעות. תוכניות לנסיעה עשויות לעלות על הפרק, וכדאי לזכור שאנשים שתכירו החודש יעשירו את עולמכם ואף ישנו את נקודת המבט שלכם. תוכניות נועזות ובעלות חזון עשויות לעלות על הפרק. מומלץ בחום לקיים שיחות טרנסאטלנטיות.

סרטן

הירח המלא (בשישי-שבת) עשוי להדגיש בשבוע הקרוב ענייני כספים והשקעות. החדשות הטובות: ונוס ומרס בבית הקריירה שלכם מיטיבים עמכם ומגבירים את הכריזמה שלכם. קל לכם להתיידד וליצור קשרים חדשים. מנגד, הימנעו ממצבים הפכפכים ומפרובוקציות מכוונות.

טיפ השבוע: רבים מכם ייהנו מהזדמנות לגייס תומכים לרעיונותיכם, שכן יש לכם עכשיו ראייה שגרתית ברוכה  ומי שבורך בביטחון עצמי ובהעזה, יכול לנצל את המומנטום.

אריה

הירח המלא במזלכם בשישי-שבת עשוי להיטיב איתכם. בחיי הזוגיות והרגש אתם נכנסים לתקופה לא שגרתית. רבים מביניכם פתוחים עכשיו לחוויות חדשות, להיכרויות ולבילויים ומוכנים לבטא את חדוות החיים ואת היצירתיות שלכם.

טיפ השבוע: העבודה שאתם עושים עכשיו חשובה ויכולה לקדם ערוצי תקשורת עתידיים. תיהנו מיצירתיות מחמיאה ומהפעלת הקסמים שלכם כמו שרק אתם יודעים.

בתולה

הירח המלא בשישי-שבת עשוי להעיד כי אתם זקוקים למצוא זמן למנוחה ולשקט. ימי תחילת השבוע עשויים להחזיר לכם בהדרגה את האנרגיות. עם זאת זכרו כי בריאותכם רגישה ואתם זקוקים למנוחה.

טיפ השבוע: השבוע תיאלצו להתמודד עם שני קצוות. ככה זה כשבין הכוכבים גם יש היבטים מלאי סתירות ומטשטשים. יוצא מכך שהתעסקות במניפולציות חלקלקות, שלכם או של אחרים נגדכם, לא יוסיף לכם נקודות זכות. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים.

מאזניים

אתם בתקופה הישגית ודינמית, מצב שעוזר לכם לנטרל ימים שבהם האנרגיות לא במיטבן. הירח המלא בשישי-שבת עשוי להשפיע על רבים מכם לטובה. מומלץ להפעיל קשרים חברתיים, שכן ידידים ואנשים בעלי השפעה עשויים לייעץ ולקדם יעדים  ברוכים.

טיפ השבוע: זו עשויה להיות תקופה משמעותית לאלה מכם שעוסקים ביצירה וכן במערכות יחסים לא שגרתיות. שמרו על דיסקרטיות, קחו פסק זמן והניחו בצד כל דבר הגורם למתח וממניפולציות שעלולים לפעול כבומרנג.

עקרב

מיקומם של כוכבים משמעותיים במזל אריה עשוי להעיד כי אתם מרבים בנסיעות או פעילים אינטנסיבית ברמה התקשורתית. על אף המתח אתם מצליחים לקדם את עצמכם בצורה מרשימה.

טיפ השבוע: מרס במזל טלה עשוי לקרב רבים אל נקודת הרתיחה. קל, ואולי קל מדי, להתרגז ולכעוס. יכול להיות שאתם חשים מאוימים בשל ענייני עבודה בוערים.  דברים מסוימים עלולים לסחוף לאי הבנות ולסכסוכים. מומלץ להפעיל איפוק ושיקול דעת.

קשת

הירח המלא בשישי-שבת במיקום מרשים עשוי להדגיש במהלך השבוע ענייני תקשורת, נסיעות, יצירה, עבודה ורגשות. יש באמתחתכם רעיונות נועזים, מקוריים וחדשניים והם מלהיבים אתכם.

טיפ השבוע: יש אפשרות לתכנן, ליזום ולהתחיל בפרויקטים חדשים, שיקבלו ממשות וצורה במהלך התקופה המבורכת הזאת. מנגד, הבחינו בין עיקר לטפל והקדישו זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע ושמרו על דיסקרטיות.

גדי

הירח המלא בשישי-שבת: המצב שלכם כרגע דורש יחס זהיר ושקול, במיוחד במה שקשור לעסקה או הלוואה שדורשות התחייבות גדולה והסתכנות מצידכם. לכן מומלץ כבר מעכשיו להימנע מהימורים ומהשקעות שיש בהן סיכון עתידי.

טיפ השבוע: אתם חשים שמשהו מתרחש מתחת לפני השטח והאינטואיציה לא מטעה אתכם, הימנעו ממניפולציות שעלולות לפעול כבומרנג.

 

 

כתבות נוספות

"ריאל לעולם לא מתה"

הופעה היסטורית של שוערה השלישי של ריאל מדריד הקנה לה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

"נועה איתנו כל הזמן"

עדי ואבי מרציאנו, הוריה של נועה התצפיתנית שנחטפה ונרצחה, שוברים שתיקה ממושכת ומספרים על רכבת ההרים הרגשית שחוו מאז ה-7 באוקטובר, על השיחות עם נועה בבוקר השבת השחורה והאכזבה מצה"ל וההנהגה, וכיצד הזהירה אותם מהמצב בגבול הרצועה: "היא אמרה 'אחרי סוכות, תתכוננו'"

המשך קריאה »