20 – 26 בינואר 2017

חוה מזר

גדי

האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימי תחילת השבוע, אך אין כל סיבה לדאגה. אתם מתחזקים לקראת המחצית השנייה של השבוע. ענייני היצירה או הלב עשויים לעלות לפסגות שלא צפיתן אותן.

טיפ השבוע: השתדלו לגלות סבלנות ולהיות קשובים ורגישים לאנשים סביבכם, הימנעו מאשליה שיוצרת אידיאליזציה מוטעית, להבחין בין עיקר לטפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע.

דלי

מיקום השמש במזלכם מחזק אתכם ועשוי להבטיח אנרגיה עצמאית ואקטיבית. צפויה פעילות פיזית ויהיה צורך רב במגע ובפרגון. עם זאת, אלרגיות ותופעות לוואי הנובעות ממתח נפשי ומשחיקה עלולות להופיע אצל מי שנוטים לכך (שימו לב למחצית השנייה של השבוע).

טיפ השבוע: בענייני כספים והשקעות. אינכם יכולים להתעלם מגורמים מפריעים, או ממהלכים ערמומיים, הפעילו את האינטואיציות החדשות שלכם.

דגים

השבוע תיבחן מידת יכולתכם לשרוד בתנאים מורכבים, מצב שעשוי לסחוף לעומס סביבתי המקנה לכם תחושת חנק. אתם לעיתים שונאים שגרה ואינכם יכולים להיות אחד מהעדר.

טיפ השבוע: לפנויים צפויה אפשרות (פוטנציאלית) להכיר מועמדים לדייט ולזוגיות. מנגד, מערכות יחסים ישנות וחונקות עלולות להיפגע. הנטייה  לעשות אידיאליזציה במערכות היחסים עלולה לגרור בסופו  של  דבר  התפכחות  כואבת.

טלה

מיקום הירח במזל עקרב בימי סוף השבוע: סגלו זהירות בענייני בית וקריירה. מיקום ונוס ומארס מצפה מכם לשמור על דיסקרטיות בכל הנוגע לחייכם. שמרו על פרופיל נמוך.

טיפ השבוע: מיקום השמש במזל דלי – במהלך החודש הקרוב – הגיע הזמן לפעול לקראת החדש, לתגבר את העצמאות ולהפסיק עם מה שאבד עליו הכלח. היו פתוחים יותר לאפשרויות חדשות והיו נגישים תקשורתית וחברתית.

שור

השבועות הבאים עשויים להדגיש ענייני בית וקריירה. מיקום ונוס ומארס בדגים עשוי להדגיש כי אירוע שעשוי להתקיים עד תחילת חודש פברואר עשוי להצליח במיוחד. גם ענייני רגשות וחברה עשויים לעניין אתכם.

טיפ השבוע: מיקום ונוס ומארס במזל דגים:  כדאי לנהוג בפתיחות, להכיר אנשים רבי-קסם, ליהנות מאירועים חברתיים וליצור קשרים. כל אחד בהתאם לרחשי לבו ונטיותיו, וזה בדיוק הדבר הנחוץ לכם כרגע.

תאומים

מיקום השמש במזל דלי – במהלך החודש הקרוב – מצריך העזה, התעקשות ולקיחת יוזמות ברוכות. קשרים ומגעים עם חו"ל יחדירו בכם תקוות חדשות. חשוב שתדגישו עכשיו/השבוע יצירתיות ודרך חשיבה מיוחדת כדי להתקדם ולהתחזק.

טיפ השבוע: חשוב לתפקד בסביבה שתאפשר לכם התרכזות אמיתית בעיסוקכם. לשם כך, יש להשקיע עבודה אחראית ורצינית בכל מה שאתם שואפים שיהיה חזק ויציב.

 

סרטן

החודש הקרוב עומד להשפיע על רבים מכם בנושאי כספים והשקעות, במיוחד לקראת שבוע מהיום. בימי סוף השבוע מומלץ להיות נגישים תקשורתית, חברתית ואף רגשית.

טיפ השבוע: יש לכם כמיהה וגעגועים למשהו שחסר, וההתלהבות שבחידוש היא הדלק שלכם, מומלץ להפעיל את הראש, להמציא, לתקשר וליצור. יש לכם תנופה חסרת תקדים וחבל לקלקל דברים בשל חוסר רגישות.

 

אריה

מיקום השמש במזל דלי יעלה את מפלס האנרגיה שלכם. הירח החדש בתוך שבוע מהיום ידגיש ענייני זוגיות, משפחה, עבודה ושותפויות. קסם אישי וכריזמה יש לכם בשפע, וזאת תרגישו היטב  לקראת החודש הבא. 

טיפ השבוע: ארגנו בילוי משחרר עם אנשים שכיף להיות איתם והפעילו את הקסמים שלכם כמו שרק אתם יודעים. המחצית השנייה של השבוע עשויה לשים דגש על ענייני כספים והשקעות. חשוב שתנהגו בבגרות ותפעלו בהתאם למגבלות הקיימות.

 

בתולה

ענייני עבודה ובריאות יעסיקו אתכם עכשיו. אתם עשויים להימצא תחת לחץ רב ותחושו שעליכם להוכיח את ערככם. למרות אי-הנוחות שעלולה להצטבר בכם, כדאי שתנהגו בדיפלומטיות ותימנעו מעימותים.

טיפ השבוע: במחצית השנייה של השבוע: מיקום הירח במזל גדי עשוי לחזק אתכם. עם זאת, השבוע מצפה מכם להיות שקולים ומחושבים. החדשות הטובות: מיקום ונוס במזל דגים עשוי להעלות את מפלס הכריזמה שלכם ולעודד קשרים.

 

מאזניים

מיקום השמש במזל דלי: זה הזמן להרחיב אופקים וקשרים חובקי עולם. שימו לב: מישהו מושך בחוטים ועליכם לשוחח איתו גלויות. קשר מורכב וחלקלק אינו מתאים לכם כרגע, לכו על בטוח עם טיפוסים  אמינים. 

טיפ השבוע: מומלץ להיות זהירים במגעים עם אנשים לחוצים. חשוב שתעמדו על שלכם, אך בו בזמן חשוב שתימנעו מיצירת רושם של התנגדות. החוכמה היא למצוא איזון ואת דרך האמצע, תכונה המאפיינת את מזלכם.

 

עקרב

ענייני קריירה ומעמד מודגשים השבוע. קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים ללא דיחוי. מי שנפגע ממשבר כלשהו חייב לסגל מודעות עצמית כדי לא להיגרר לעימות ולאפשר מעבר יעיל.

טיפ השבוע: המציאות נזילה מאוד. כדאי להציב לעצמכם מטרות מדורגות ובנות השגה ולהימנע  מפעולות שיש בהן חידוש או סיכון, סגלו לעצמכם מתינות. מיקום כוכב ונוס בגדי עד 17 בינואר עשוי להגביר את הכריזמה שלכם.

 

קשת

הרוח היצירתית שלכם והרצון להתנסות בדברים חדשים יבלטו עכשיו, מצב שעשוי  להבליט את יכולתכם להפתיע במחשבה ייחודית ומקורית. אתם מהירי תפיסה ולומדים מכל חוויה ומכל התנסות, והדבר הזה ייטיב בעיקר עם אלה היוזמים פגישות והתקרבות.

טיפ השבוע: חברויות שנוצרות בתקופה זו ייטיבו לקדם את האינטרסים שלכם, אבל כמובן שצריך לדעת למי לחבור ועם מי להתיידד. נצלו את כל ערוצי התקשורת שלכם. מנגד, שימו לב לנושא יחסי אנוש, שכן אתם עלולים לפגוע במישהו וליצור בעיה.

כתבות נוספות

חקרו, בנו, זכו

אחרי שנבחרות הרובוטיקה של האולפנה ושל אמי"ת בנים העפילו לגמר העולמי, חזרו הנבחרות הצעירות ממודיעין מתחרות גדולה עם הישגים מרשימים

חקרו, בנו, זכו

אחרי שנבחרות הרובוטיקה של האולפנה ושל אמי"ת בנים העפילו לגמר העולמי, חזרו הנבחרות הצעירות ממודיעין מתחרות גדולה עם הישגים מרשימים

המשך קריאה »