(new)ויקטורי
קידום אתרים בישראל לעומת קידום אתרים בחו”ל

קידום אתרים בישראל לעומת קידום אתרים בחו”ל

מה חשוב שיהיה לכם בארגז הכלים כאשר אתם מקדמים אתר בחו"ל?

(צילום: Freepik)

אין ספק בכלל שקידום אתרים בחו"ל שונה מקידום אתרים בארץ ומדוע? הדבר כמובן קשור למספר גורמים בהם: התחרותיות, השפה, עניינים טכניים ועוד. המשיכו בקריאה ותוכלו להבין קצת יותר כיצד הגורמים שתוארו לעיל משפיעים על הקידום ומבדילים אותו.

בואו נדבר על תחרותיות

נניח שאתם מקדמים אתר בישראל, סביר להניח שתוך חודשיים או שלושה חודשים, אתם כבר תוכלו להיכנס לעמוד השני או השלישי בגוגל וזאת כמובן בהנחה שאתם מקדמים ביטויים בתחומים בהם יש תחרות נמוכה. כאשר תבצעו קידום אתרים בחו"ל, הדבר יכול לקחת חודשים. נניח שמדובר על קידום בארצות הברית. הרי ארצות הברית מורכבת ממספר גדול של מדינות ואין מנוע חיפוש של גוגל לכל מדינה בנפרד. על כן, התחרות היא פשוט מטורפת. צריך המון סבלנות ועד שהקידום האורגני יעבוד ויראה תוצאות, ההמלצה היא דווקא להשקיע בקידום הממומן ובכלל בערוצי שיווק אחרים בהם תוכלו לראות תוצאות בטווח זמן קצר יחסית.

בואו נדבר על השפה

אחרי שדיברנו על רמת התחרותיות, נדבר על השפה שגם היא חשובה מאוד. אין ספק בכלל שהיכולת של גוגל לקרוא אתרים שכתובים באנגלית היא גבוהה יותר מאשר אתרים שכתובים בעברית. הטקסטים כמובן צריכים להיות קריאים ומובנים ככל האפשר. כך שאם בקידום אתר בארץ, אתם מסתפקים בתוכן שהאיכות שלו היא בינונית, הרי שבחו"ל תצטרכו להקפיד על תוכן ברמה גבוהה. רצוי שאותו תוכן ייכתב על ידי מי שדובר את השפה ברמת שפת אם ובכלל מי שמכיר ומזוהה עם התרבות והסגנון המקומי. התוכן צריך להיות מוקפד ומקורי.

בואו נדבר על עניינים טכניים

אם אתם מקדמים אתר בחו"ל, רצוי שהוא יאוחסן בשרתים שקרובים למדינת היעד. מבחינת מהירות האתר, יש לבצע בדיקת מהירות ואופטימיזציה. אפשר להשתמש באתר Pingdom ולבדוק את המהירות של השרת המקומי שבחרתם. דבר נוסף הוא כל הנושא של ההתאמה למובייל. יש לא מעט מדינות, בהן דווקא יש שימוש במובייל ולא במחשבים אישיים. על כן, יש לתת דגש ולבדוק שהאתר אכן מותאם למובייל.

בואו נדבר על בניית קישורים

הרעיון שיש מאחורי בניית קישורים הוא זהה. לצורך בניית קישורים, אפשר לכתוב פוסטים אורחים, לשתף ברשתות חברתיות, לשתול קישורים בעמודים רלוונטיים בויקיפדיה וכמו כן לבצע החלפות קישורים וקניית קישורים.

מה חשוב שיהיה לכם בארגז הכלים כאשר אתם מקדמים אתר בחו"ל?

-מומלץ לעבוד עם אנשי תוכן שדוברים את השפה המקומית ויש להם ניסיון בכתיבה ובפרט בכתיבה עבור SEO.

-מומלץ להשתמש בכלי SEO מעודכנים, לבדוק לגבי שרתי אחסון מומלצים, ללמוד כיצד לעבוד עם מערכת VPN וכו'.

-מומלץ שתהיה תשתית מקומית של אתרי לווין. כמו כן, רצוי לפתח קשרים עם חברות SEO, שיש להם אתרים בינלאומיים ולבצע החלפות קישורים או קניית קישורים.

(new)שלומי תבלינים 18.5.20